náhledy
Mitsubishi i-MiEV: Baterie vozu se skládá z 88 lithium-ionových článků a je ukryta v podlaze. Samotná baterie váží 150 kg, celý modul pak 230 kg. V úrovni zadní nápravy je elektromotor a převodovka, v podlaze kufru je řídící jednotka motoru a měnič napětí. Vůz má na každé straně jednu elektrickou zásuvku. Ta vpravo slouží pro rychlonabíjení, levá je pro připojení k domácí elektrické síti.
Autor: Jakub Stehlík, iDNES.cz
Mitsubishi i-MiEV: : Dobíjecí kabel chrání před odcizením visací zámeček.
Autor: Jakub Stehlík, iDNES.cz
Mitsubishi i-MiEV: Dobíjecí stanice PRE v Europarku v pražských Štěrboholech. Na 2100 parkovacích míst pro běžná auta tu připadá jedno elektromobilní.
Autor: Jakub Stehlík, iDNES.cz
Mitsubishi i-MiEV: Dobíjecí stanice PRE v Europarku v pražských Štěrboholech. Na 2100 parkovacích míst pro běžná auta tu připadá jedno elektromobilní.
Autor: Jakub Stehlík, iDNES.cz
Mitsubishi i-MiEV: Převodovka má ovládání jako běžný automat. Písmeno B se řadí v prudkých klesáních, kdy auto samovolně přibržďuje a tím dobíjí akumulátory. Písmeno C je naopak pro jízdu mimo město, kdy si řidič nepřeje, aby po opuštění plynového pedálu auto zpomalovalo. Volba písmena D je vhodná pro všechny ostatní situace, obvykle stejně řidiče ani nenapadne, že by měl něco měnit.
Autor: Jakub Stehlík, iDNES.cz
Mitsubishi i-MiEV
Autor: Jakub Stehlík, iDNES.cz
Mitsubishi i-MiEV: Jednoduchá zadní sedadla nabízejí dostatek prostoru pro dva cestující.
Autor: Jakub Stehlík, iDNES.cz
Mitsubishi i-MiEV: Nejdůležitějším ukazatelem na přístrojové desce je ten vpravo. Číslo ukazuje, kolik kilometrů auto ujede na zbývající energii.
Autor: Jakub Stehlík, iDNES.cz
Mitsubishi i-MiEV: Podlaha kufru je ve stejné rovině se vstupním prahem, dělená zadní opěradla jsou sklápěcí.
Autor: Jakub Stehlík, iDNES.cz
Mitsubishi i-MiEV: Podlaha kufru je ve stejné rovině se vstupním prahem, dělená zadní opěradla jsou sklápěcí.
Autor: Jakub Stehlík, iDNES.cz
Mitsubishi i-MiEV: Podlaha kufru je ve stejné rovině se vstupním prahem, dělená zadní opěradla jsou sklápěcí.
Autor: Jakub Stehlík, iDNES.cz
Mitsubishi i-MiEV: Patnáctipalcová kola mají u zadní poháněné nápravy rozměr 175 / 55, vpředu kvůli nižšímu tření výrazně užší 145 / 65.
Autor: Jakub Stehlík, iDNES.cz
Mitsubishi i-MiEV: Kde mají obvykle auta motor, má i-miev jen nádržku ostřikovače a běžnou dvanáctivoltovou baterii pro osvětlení a malé elektrospotřebiče.
Autor: Jakub Stehlík, iDNES.cz
Mitsubishi i-MiEV: Kde mají obvykle auta motor, má i-miev jen nádržku ostřikovače a běžnou dvanáctivoltovou baterii pro osvětlení a malé elektrospotřebiče.
Autor: Jakub Stehlík, iDNES.cz
Mitsubishi i-MiEV: Kde mají obvykle auta motor, má i-miev jen nádržku ostřikovače a běžnou dvanáctivoltovou baterii pro osvětlení a malé elektrospotřebiče.
Autor: Jakub Stehlík, iDNES.cz
Mitsubishi i-MiEV: Název auta Miev je anglickou zkratkou pro " Mitsubishi Inovativní Elektrický Vůz".
Autor: Jakub Stehlík, iDNES.cz
Mitsubishi i-MiEV
Autor: Jakub Stehlík, iDNES.cz