Diskuze
Jiné, ale přesto stejné: golf, A3, leon, octavia
Děkujeme za pochopení.
již poučený
přátelé automobilu
Jak se říká dobrá rada nad zlato.Tak Vám jednu dám. A uplně zadarmo. Přátele pidi aut.
Za stejné peníze jako stojí A3 jsem si koupil Chraisler 300 4x4 délka přes 5 m a jenom se vždy usmívám, když vidím ty vytřeštené oči a ruce řidiče(Golfu, A3...) které křečovitě svírají volant( mají krátký rozvor a při vyšší rychlosti skáčou a nedrží stopu atd..) mají radost z toho že jedou. Musím se přiznat že i já udělal tu chybu a když mě bylo 20 tak si koupil audi tehdy 80. Už ji nikdy neudělám , poučil jsem se.Naprostá tragedie. Malé, poruchové, do kufru zatekající, nestartující, drahé auto. Za rok jsem ho prodal pod cenou abych se ho zbavil.
Tak Vám všem stávajícím i budoucím majitelum předražených mini aut, hrajících si na to, že mám značku, tak Vám přeji brzké procitnutí do reality dne.
Krtek
Re: přátelé automobilu
Takový auto jako máš ty bych nechtěl ani zadarmo.... Vůbec nevíš co plácáš když meleš že které křečovitě svírají volant( mají krátký rozvor a při vyšší rychlosti skáčou a nedrží stopu atd..)... Asi si nikdy golfa ani A3 neřídil. První zatáčka a nathl by ti tvoje pozadí ..
karelsk
AUDI
Chudák revo si při své jednoduchosti myšlení stále nechce připustit,že si koupil Fóbii v trošku jiným kabátě za dvojnásobnou cenu.Ale na takových tupcích a hlupácich je postaven úspěch firmy.
h@luzak
Re: AUDI
Ne Fóbii, ale Oktávku.. Fóbie je menší, ta má podvozek z Pola, ne?
Killbilly
to je novina
no tak konecne tomu mozna budou verit i tupci co se se mnou byli driv do krve schopni hadat ze VW Bora nema vubec nic spolecneho s S octavia.Novinka jak svina,kdysi se tomu rikalo "vuz na ramu typu xxx " jelikoz auta uz nemaji ramy tak se tomu rika platforma ale tento princip konstrukce je stary JAKO AUTOMOBIL SAM tedy jiz od pocatku 20.stoleti.
ale vynalezl to samozrejme koncern VW,ja se z nich picnu.
panove z VW - jak se asi delaly nepreberne typy amerik jiz ve 40.tych letech........
Krtek
Re: to je novina
VW Bora nemá se S octavia nic společnýho a to se s tebou budu hádat do krve
regazzi
:o)))))))
Náš malý, uhrovatý REVO Táta přinesl domů nový časopis s obrázky a bylo tam Audííí.....to je radosti v chaloupce....ted jeste toho huhuláha postavit, snížku je ještě dost, pak maminka dá přesnídávku, utře pusinku, chvíli tě pochová, aby sis odkrknul a bude dobře....
karelsk
Re: :o)))))))
On bude malý uhrovatý tlustý a navíc ho nemá ,nebo se mu vůbec nepostaví a tady si léčí komplexy.
revo
blamáž iDnes
Kdo seděl v AUDI A3, 3.2V6 - 250 koní, musí se jen usmívat podplacené reklamě od Škodofky. Já mám jasno : mé AUDI má se škodofkou pramálo společného a mám i důkazy. Které ovšem lůza jezdící ve Škodofkách, Seatech a Golfech nikdy nepochopí ! ! To samé platí o dalších podprůměrných vozech jako výrábí Škodofka, jsou to hlavně korejci a japonci Honda-Mazda ! ! Kdo jednou ochutnal AUDI ví že je : AUDI - Náskok díky TECHNICE ! ! Např. QUATTRO. Již mě unavuje číst bláboly jako : Jiné, ale přesto stejné...... Již se blíží chvíle, kdy si půjdu pro zcela nové AUDI ! ! ! A bude to opravdu špičkový vůz s maximem výkonu, luxusu a nejmodernější TECHNIKY ! !demik
Re: blamáž iDnes
Tak toto je pizduch revo....revo
ach jo
To jsou jenom kecy.... A3 je jina...Warťan
Re: ach jo
Ty nejsi náš REVO, ten by to takhle neodfláknul btw-:) REVO je jen jedenheadup
revo
přátelé, mocný revo je odhalen a evidentně má namířeno doleva ... http://www.halonoviny.cz/index.php?id=71750audis
až na jednu vec nic moc
chválim foto v článku, dobrý napad!! jinak ale článek o ničem, který jsem schopen zplodit během přestávky na oběd a nikoho z automobilky nepotřebuju.Krtek
Re: až na jednu vec nic moc
Tento článek vyšel před asi 8-mi týdny v autotipu ale trochu obsáhlejší. Všiml jsem si toho už víckrát...nikdo
nic
V malejch autech nejezdím - proto nehodnotim. Aktuálně jezdím NISSAN MAXIMA. pááááááxxx
Re: nic
Az budes po 30 000Km menit motor a pak zase a zase, tak te humor prejde.Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Prodej bytu 3+1, 76 m2, České Budějovice, ul. Otavská
Otavská, České Budějovice - České Budějovice 2
4 200 000 Kč