Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Jiné, ale přesto stejné: golf, A3, leon, octavia

Na slovo "platforma" lze narazit velmi často. Zpravidla ještě v sousedství s přívlastkem "společná". Co to znamená? Jednoduše řečeno jen to, že automobilky pro zlevnění výroby stavějí dnes různá auta na společném podvozkovém základě. Možnost podívat se na auta z podhledu není častá. Odhalí například, v čem je přednost škodovek.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

revo

4. 4. 2006 23:42
blamáž iDnes
Kdo seděl v AUDI A3, 3.2V6 - 250 koní, musí se jen usmívat podplacené reklamě od Škodofky. Já mám jasno : mé AUDI má se škodofkou pramálo společného a mám i důkazy. Které ovšem lůza jezdící ve Škodofkách, Seatech a Golfech nikdy nepochopí ! !  To samé platí o dalších podprůměrných vozech jako výrábí Škodofka, jsou to hlavně korejci a japonci Honda-Mazda ! !  Kdo jednou ochutnal AUDI ví že je :  AUDI - Náskok díky TECHNICE ! !  Např. QUATTRO. Již mě unavuje číst bláboly jako : Jiné, ale přesto stejné...... Již se blíží chvíle, kdy si půjdu pro zcela nové AUDI  ! ! ! A bude to opravdu špičkový vůz s maximem výkonu, luxusu a nejmodernější TECHNIKY ! !  
0 0
možnosti

demik

4. 4. 2006 23:47
Re: blamáž iDnes
Tak toto je pizduch revo....
0 0
možnosti

demik

4. 4. 2006 23:47
Re: blamáž iDnes
co dela tvoje 1.6 :D
0 0
možnosti

dave

5. 4. 2006 0:16
Re: blamáž iDnes
Je videt, ze jsi nikdy nezavital do tovarny kde se delaji dily do aut. Pro jednu jsem externe pracoval a muzu rict, ze se v ni vyrabely dily na Audi, Seat, Skoda, vw, ford a jeste nekolik dalsich. Takze me vubec neprekvapuje, ze vic dilu je stejnych, ale kdo vidi jen sve auto a uz ne do/za nej tak tomu asi nejde vysvetlit ze auto je z vice dilu nez ze znaku automobilky na kapote a motoru.
0 0
možnosti

karelsk

5. 4. 2006 11:40
Re: blamáž iDnes

AUDI jsou auta pro tupce,kteří si nedokážou reálně představit,že si kupují stejnou šunku jako třeba ochcávie nebo podobně  jen s tím rozdílem,že platí mnohonásobně víc a to jen za značku a na podporu německého sociálního státu.

0 0
možnosti

karelsk

5. 4. 2006 11:43
Re: blamáž iDnes

To by mně zajímalo o jaký se jedná luxus třeba že tam neprší a jede to.To jsou hlavní znaky německého luxusu.Jiní neněmečtí výrobci uznávají i pohodlí a né 3x za den překousnutý jazyk ,ticho v autě a podobné vymoženosti,které fašouni neuznávají.Rv

AUDI-výrobce zastaralé techniky

0 0
možnosti

JiF

5. 4. 2006 23:02
Re: blamáž iDnes

Důkazy? Sem s nima. Krátce a stručně bych prosil. Rád si to přečtu.

0 0
možnosti

h@luzak

6. 4. 2006 10:52
Re: blamáž iDnes

Já jsem Audi ochutnal. Konkrétně A4 a A6. A musím říci, že A4 je tragicky malé (srovnatelné s Oktávkou, která je na podvozku A3). A6 je hezké a použitelné - ale jen jako kombík. Nemám rád moc zaoblené střechy jako má A6 sedan, Superb nebo Passat. Nejraději jezdím v Transporteru T5 (128kW V5 TDI). Dost místa pro 8 lidí a spoustu věcí. Spotřeba okolo 9l nafty a na křižovatce mají (s rozjezdem) problém i silnější benzíňáky.. ;-P

0 0
možnosti

Hater

6. 4. 2006 10:53
Kokotku, máš prostě Golf značky Audi!!!!!!!!!!

0 0
možnosti

app

7. 4. 2006 13:36
Re: blamáž iDnes

Čau revo, co dělá tvoje jednašestka ;-D

http://www.autorecenze.cz/reviews.asp?ar=750&comments=on" target="_blank" rel="nofollow">http://www.autorecenze.cz/reviews.asp?ar=750&comments=on

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška

25. dubna 2024

Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...

Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou

25. dubna 2024,  aktualizováno  8:43

Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...