Diskuze
Osmdesát let jezdíme vpravo. Změna se připravovala už před okupací
Děkujeme za pochopení.
P22e80t10e31r 39Š59t91e32v36k96o
Dovod lavostranneho riadenia je velmi jednoduchy. na zaciatku automobilizmu nebolo definovane usporiadanie pedalov. casto sa stavalo ze plynovy pedal bol aj uprostred.
Ked doslo k zjednoteniu usporiadania pedalov spojka, brzda plyn. Nastal problem hlavne v Europe, ze sucastne doslo aj zmensovaniu automobilov, koli ich co najnizsej cene. Tym padom zacal zasahovat vnutorny blatnik velmi do interieru a obmedzoval miesto na nohy. Ovladacie pedaly sa museli posunut viac smerom ku stredu vozidla. V sucastnosti je pre kazdeho jasne ze sa pravou nohou ovlada plyn a lava sa pouziva na spojku, popripade je opreta. Pri pravostrannom riadeni je vsak usporiadanie pedalov take iste ako pro lavostranom riadeni. Dochadza k problemu ze si clovek nema kde **odlozit** lavu nohu a v minulosti dochadzalo neziaducemu stlacaniu pedalov. Stoho dovodu je pohodlnejsie lavostranne riadenie.
Z49d14e92n26ě25k 31J67o64u44k55l
To je jeden z rozdílů mezi demokracií a diktaturou. Jízda vpravo se za první republiky připravovala dvacet let neúspěšně. Za diktatury fungovala během tří dnů. Zřejmě je potřeba demokracii trochu zrychlit.
M69a83r10t19i22n 31P12i21š15t13o92r86a
Když píšeme zleva doprava, měli bychom tak i jezdit. Pak bychom mohli číst nápisy vedle silnice. Ne jako dneska, kdy jsou pozpátku.
Naštěstí to brzo bude jedno. Až budou jezdit jen autonomní auta, všechna takováto pravidla, stejně jako dopravní značení budou zrušena. Auta budou ad hoc optimalizovat svou trajektorii.
R32i24c29h81a97r36d 13B35r31y77c58h16t52a
Pěkný článek, škoda jen, že si ho autor po sobě nepřečetl - možná by pak našel chyby jako např. "změnu směry jízdy" a zejména do očí bijící "mnoho aut, které byly dovezeny" ...
M74i19r55o43s92l76a66v 78S52t95e10i21n27e38r
Můt Škoda Populár Liduška, tehdy ideál krásy, rok výroby 1938 už měl to řízení vlevo.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!