Diskuze
Česká eurokomisařka dotlačila VW, aby dal delší záruku na cinklá TDI
Děkujeme za pochopení.
T14o98m59á59š 22V58a41l33d88e10r
V Evropě nemá nikdo koule, aby zrušil registraci všem podvodně homologovaným vozům. Pak by bylo tóčo. Rád bych to zažil. Když nemohu mít tuningový doplněk bez papírů. Tak proč může jezdit motor, který byl chybně homologován? A ještě díky podvodu?
P36e60t61r 20Č38e27r23m55á62k
Nejde o koule ale o absenci důvodu. Homologační autority opakovaně jasně potvrdili že taková funkce sw není v žádném rozporu s homologační metodikou a udělené homologace jsou tedy správné a platné.
J54i26n29d35ř58i33c81h 27Š15k70o51p13e56k
na co by se mělo poskytovat nějaké odškodnění ?
Š63t63ě85p58á66n 57H10r23d35e79k
je na čase aby ji babiš vyhodil a vrátila se tam kde je jí nejlépe-ČSSD,nebo do bysy_-za poškozování nár.zájmů
J21a83n 73D11o35č40e41k36a62l
Jourová, Jourová ..... to je ten kosočtverec, který rozumí autům asi tak jako popelář jaderný elektrárně???
K47a96r78e79l 96P56l52š67e56k
Škoda, že autoři skutečně neví o čem píší. Tady se skutečně nejedná o žádnou dodatečnou záruku (sám Die Welt opatrně hovoří jen o "zdánlivé záruce"), ale jen příslib VW, že v průběhu 2 let bude jednotlivé případy v rámci tzv. kulance individuálně posuzovat, což už beztak již činil!
Shrnutí: pro poškozené majitele tedy opět nic nového...
M97i62c40h90a49e96l 47M37e72n63s79i35k
Alespoň zdejší majitelé dieselů se vůbec netváří jako poškození
Ale jestli to nebude hlavou...
A40n49t40o48n51í78n 22Š57v41i26h67n86o72s
"Česká eurokomisařka dotlačila VW"
To se strkají i jiná auta, než VW.
J42o40s41e25f 20V16o81n76á62š64e63k
Kontrola a snižování emisí aut je nesmysl, jen důvod proč dělat dražší technologie a vytáhnout z lidí peníze za "inovované verze". Domácnosti vyprodukují 100x víc CO2 než auta (viz níže)....a to nemluvím o permanentním vypalování pralesů k pěstování palem a o průmyslu v Číně a jiných rozvojových zemích, kde se s nějakým odsířením, odprášením, filtrací atd. vůbec nemažou. Hlavně, že my v Evropě máme na všechno normy a ISO.....zbytek světa na to kálí.....
http://auto.idnes.cz/spalovaci-motor-co2-0ok-/automoto.aspx?c=A151113_162659_automoto_fdv
M10a30r44t76i62n 96K67a77r55á36s16e57k
No emisni normy neresi CO2, ale jedovate latky. Stejne tak dieselgate, ktery je kauzou z USA rozhodne NEresi CO2.....
Resit emise jedovatych latek z aut ma docela velky smysl - znacisteni ve mestech je casto z nejvetsi casti zpusobene prave auty....
To ze v rozvojovych zemich emise neresi, je sice smutne, ale emise jsou z drtive vetsiny lokalni problem (proto treba u velke krizovatky ve meste je obcas problem se zbluboka nadechnout, a kilometr za mestem mate cisty vzduch... (tzn logika, ze v cine jsou mesta v permanentnim oblaku cerneho dymu, tak na to kaslem a budem to mit taky tak je trochu mimo...) ono drtive vetsine tech norem ktere se uplatnuji ve vyspelych zemich je k ochrane lidi a prostredi na uzemi (EU, USA, Japonsko a dalsi), ne ze by tim nekdo zachranoval planetu...
P48e40t55r 76S39t19e25j80s93k53a27l
A ted neco pro ty, co ropaka nemaji, ale musi to vsechno dychat
Co treba povinne opravit vsechny TDI
M65a16r22e61k 56H97r58u76b83y
Hm, VW obelhal NEDC. Zakaznikovi je to jedno, protoze tem udajum stejne neveri. A resenim ma byt, ze Evropska komise naridi vyrobci aby zakaznikum zhorsil vlastnosti koupeneho auta? A to ma kompenzovat delsi zarukou na vyrobni vady?
Mysleni eurokomisaru se vymyka vsemu co ma jen okrajove neco spolecneho s logikou...
M75i48r30e43k 44G94a43j58e89r
Souhlasim, ale je to lepsi nez nic, protoze alespon pro nektere to bude ekvivalentem urcite financni kompenzace.
V45á35c81l91a83v 64P39a51v66e47l83e69k
Dokáži si představit, jak asi vypadalo jednání odborníků VW s Jourovou
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Prodej bytu 1+kk, 37,5 m2 - Rezidence Čakovice
Bělomlýnská, Praha 9
4 958 000 Kč