Diskuze
Jugoslávská fešanda se narodila před 40 lety. Měla hodně tuhý kořínek
Děkujeme za pochopení.
jackie13
je úsměvné,
jak se k Zastavě tady vyjadřují lidé,kteří ji možná dnes viděli poprvé.Já jsem ji koupil novou v r.1977 a byl jsem s ní nadmíru spokojený.V té době u nás moc velký a dostupný výběr nebyl a na tehdejší dobu byla Zastava velmi slušné auto.Měl jsem ji dva roky a ujel jsem s ní 35000 kmbe z problémů a závad.
dědek 52
Zastava se mi moc nelíbila
měl jsem 105 šáde, pak mirafiory a to bylo skvělý. Mirafu se mi podařilo velice slušně prodat, tak jsem zase jezdil šádinou a nedám na ni dopustit i když už je dávno na pravdě boží.
Chytry.Levicak
Re: Zastava se mi moc nelíbila
to jsi musel být za totality v ksč na nějaké vysoké fuknci,že jsi měl fiata
xenofobní rasista Soulburner
Re: Překážející smradlavá popelnice
myslíš svůj barák
grab11
Super vzpomínka na minulost...
... ještě prosím článek o Záporožci Toho už jsem taky 25 let neviděl... Děkuju
Vaska Trubačev a jeho kamarádi
dobrá vzpomínka,
taky jsme měli jednu, šlapala jak hodinky, člověk ocenil hlavně ten kufr. Proti těm idiotským "škodověnkám", co tehdy řvaly na silnicích s nesmyslným kufříčkem vpředu to byl dotek luxusu
Rambo-x
Re: dobrá vzpomínka,
Upřímně,nic proti zastavám nemám,to vůbec ne,ale už od pohledu se mi ten kufr o moc větší než ve škodovce nezdá,možná s jediným rozdílem že ve škodovce je umístěn horizontálně,zatímco tady vertikálně,ale na objem to o moc větší sláva nebude.......325L objemu kufru při nezklopených sedačkách vs 280L objemu kufru ve škodě 120,a škoda 120 má ještě příruční 180L zavazadlový prostor za zadními sedadly+ když se sedačky sklopí tak vznikne ve škodovce vzadu taktéž hodně místa
A navíc když chce člověk vozit velké náklady tak je naloží na vozík,a ne aby to cpal do auta
vransen
Zadřený socialsmus,
tohle auto je jedním z mnoha názorných příkladů, jak socialismus nebyl stavu přijít s nějakou vlastní myšlenkou. Všechno se kopírovalo nebo v lepším případě licencovalo ze západu. Pak se to jaksi sbouchalo dohromady a prodávalo v otřesné kvalitě, která měla k originálu na míle daleko.
Zatímco ve strojírenství se ještě úplně neztratila stopa, elektronika to úplně zařízla. Co taky víc od soudruhů čekat.
slon75
Re: Zadřený socialsmus,
Ať si ideologové vyprávějí, co chtějí, konkurence skutečně technický pokrok urychluje.
yeraslow
Měl jsem zrovinka takovou bílou
jen bez těch mlhovek vepředu. Bylo to na svou dobu suprovní auto. Mělo svoje mouchy, ale vzpomínám na něj rád. Děkuji za hezký článek.
vransen
Re: Měl jsem zrovinka takovou bílou
Si představte, že ten originál byl ještě mnohem lepší a v konečném důsledku možná i levnější. A to se bavíme o Fiatu...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Prodej bytu 3+kk 64 m2, Velešín
Velešín, okres Český Krumlov
3 290 000 Kč