Diskuze

Superstar designu slaví. Krejčímu škodovek, Bugatti a BMW je 45 let

Jozef Kabaň slaví pětačtyřicátiny. Jeden z nejvýraznějších autodesignéru dneška se narodil 4. ledna 1973 ve slovenském Námestove. Osm let dával tvář moderním škodovkám. Před necelým rokem, v únoru 2017, oznámil po dlouhých a velmi úspěšných letech odchod z Mladé Boleslavi. Teď velí designérům renomované značky BMW.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

K18a11r61e52l 44M12u24s88i30l

18. 1. 2018 11:08

Je to smutné, bohužel má před sebou ještě dlouhou dobu aktivní činnost, BMW byla dosud docela hezká auta na rozdíl WW Superb a pod.

1 3
možnosti

Ze škodpvek se mi nejvíc líbí poslední Superb. Poseldní Octávia se mi moc nelíbí, ale někomu jinému třeba jo...

0 0
možnosti

Komentovat design je dnes zhruba na stejné úrovni, jako komentovat jídlo. Všichni mají dojem, že tomu rozumí, protože to prostě každodenně konzumují. Hmmm..., rozdíl je ale, jako když vidí prezentaci Babici a Polhraicha - je to o kvalitě a pokud nemám přehled, tak jen plácám, plácám a plácám - nesmysly !!! A proto já designér nefušuji "odbornými" příspěvky na konto kuchařů, protože prostě jednoduše ctím jejich řemeslo i když se s ním setkávám a aktuálně i vařím každý den !!! Jsou to pro mne Páni (!!!) svého řemesla !!!!!!

5 1
možnosti

máte pravdu, je to profese, kde tvůrce zhmotňuje své představy a spojuje je s funkčností výrobku. Vidím rozdíl v tom, kdy si designér hraje na vlastním písečku a svůj produkt si jedinečností, reklamou, či umístěním v nějaké soutěži dokáže prosadit a tím i patřičně vydělat a designér, který sice zhmotní svojí představu, ale pod vedením firmy pouze v určitých mezích a výsledný produkt je jakýmsi kompromisem či někdy paskvilem...a v automobilovém průmyslu se kopíruje o stošest, dovolím si říct, že nic nového z čeho by si zákazník sedl na zadek už dlouho nikdo nevymyslel...dnes je prostě v módě obří přední maska, sem tam nějaký nesmyslný prolis a velký "tablet" na středovém panelu

1 0
možnosti

Vše nejlepší a moc děkuji! Normálně bych asi skončil u další oktávie, ale díky Vám jsem přesedlal na VW a maximální spokojenost.R^R^R^

0 0
možnosti

Asi až časem doceníme, jak kvalitní design dokázal pan Kabaň i se všemi restrikcemi a limity ze strany koncernu VAG, vytvořit. Už je to hodně let co s velkým očekáváním VW vykoupili z Alfy Romeo Waltera da Silvu (podepsaný pod neskutečně povedeným designem 156ky a Brery) a výsledek se, snad krom první generaci R8, vcelku nedostavil. Proti tomu jsou Superb a Kodiaq výrazné a designem povedné modely.

3 0
možnosti

Nemůžu souhlasit VW Polo podle Waltera da Silvy bylo taky naprosto skvělé, ale určitě toho bylo víc.

0 0
možnosti

Tak vše nejlepší! Mě se Kabanovy škodovky hodně líbí. Zejména Superb. Nakonec i ctyroka Octavia. Zejména v černé s xenony je pěkná.

1 0
možnosti

Čtyřoká octavie nemá xenony...Rv

0 0
možnosti

mně se nelíbí, když všechny škodovky mají téměř podobnou přední masku, lišící se opravdu minimálně, octavia a superb jsou docela líbivé, ale u Kodiaqa je předek přímo hnus, u Karoqa je to takový lepší hnus

0 1
možnosti

jsem docela zvědavej na jeho návrhy pro bmw. ale na to je asi ještě moc brzo

2 0
možnosti

Typický příklad, jak vzniká "novinářská superstar" na pozadí placených výletů a dárečků pro novináře po celé Evropě od koncernu. Když chcete zajímavý design, podívejte se třeba na Mazdu nebo Alfu, to je design. A ne to unylé impotentní nic a ještě zkopírovaná Jetta 2010 z Mexika (Rapid). Rv

6 10
možnosti

Alfa dobrý. Ale Mazda? To je to auto, které si vždy spletu s ostatní produkcí ? Škodovky se možná líbit nemusí, ale říkejte si co chcete - těžko si ji s ostatním mainstreamem spletete, právě pro její výraznou odlišnost...

1 0
možnosti

A fakt je k tomuto potřeba napsat článek? A kdy má narozeniny ředitel Škodovky?

9 6
možnosti

M45i91l85a56n 25K25r31á73l

4. 1. 2018 20:26

29. prosince, když Vás to tak zajímá....

1 1
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...