Diskuze
Tvůrce designu moderních Škodovek přestal pro značku existovat
Děkujeme za pochopení.
M90i38r98o51s37l91a42v 23M86a63c55h83á74č66e17k
Je-li pravda, že takového odborníka Škoda vymazává ze své historie, je to velká ubohost. To je hodno tak komunistů nebo Zemana. Měl jsem dosud o značce Škoda to nejlepší mínění, z tohoto počínání je mi nevolno...
J72a30r57o16s35l83a42v 15M24o42u80č47k88a
Tak tenhle borec zná všechna strategická tajemství Škodovky na minimálně 10 let dopředu. Jasně, podepsal při odchodu držhubnou smlouvu a za to dostal balík odstupného, ale vzhledem k tomu, že jde ke konkurenci, tak přestože o svých znalostech nebude mluvit, bude své kroky v nové práci automaticky řídit podle informací, které má, aniž by vysvětloval, proč se tak rozhoduje.
Takže se nedivme, že ve Škodě je na jeho odkaz uvaleno moratorium.
O19d44s52t44r92a79n38ě98n14ý 63U21ž32i59v65a79t59e51l
K43a87r80e42l 31F72i67l94i86p
Mne například Škodovka nesmí překročit už práh dojezdíme Octu I co nám na firmě zbyla a jdeme do jiné značky. Důvod přístup obchodníků a servisu. jarov přijeli jsme vyměnit zámky na celém autě kvůli vytržení 1 zámku z dveří. auto přivezli zkásli tuším 6000 Kč a předali nám klíče od auta, původní. Na termín výměny čekám už 3 roky. Auto Branka objednání termínu na nějakou běžnou údržbu. Zdůrazněno, že vozidlo je CNG. Termín další týden. Po příjezdu na servis oznámí technik, že vozidlo nevzeme, protože jezdí na CNG. Paradox autu vyměnili olej, filtry a spol za cenu o málo nižší než v škodáváckém v servisu Fiatu :). Auto Elso upadlý silenblok motoru. Reklama Škody nabízí prověření stavu vozidel koupených v bazarech a z dovozu. Na servisu nejenže nepoznali špatně zapsaný VIN v OTP a TP, ale za celou tuto akci která měla být dle reklamy zdarma si naúčtovali 4500 Kč. Pokud pak zavoláte do Škodovky tak je vše v pořádku a nikdo se Vám ani neomluví. Nedávno mne asi 2x volal člověk jestli by jsme neměli zájem o řešení flotilovým způsobem. Co myslíte jaká byla asi odpověď?
L15u25k66á69š 48S90e97d97l54á26č84e91k
Kdyby jen tvůrce přestal pro Škodovku existovat, ale pro ní už neexistuje ani zákazník, co si takové auto koupí. A vedení ve Wolfsburgu si rozdává stamilionové odměny a to i přesto, že podvádí, zatím co dělníci ve Škodě můsí držet hladovku kvuli nízkým mzdám, proti kolegům v Německu.
K91a57r12e70l 71F19i55l58i62p
Nechápu za co ty mínusy. Pravda je, že plat v Škodovce i u pasu je nad průměrem platů v Čechách, ale pravda je i to, že oproti Něměckům kolegům je plat dost úsměvný.
R94i54c34h54a41r86d 70N83o49c15a62r
ANO, zbavit se toho, kdo škodovce pomohl a to dost velkým dílem. Tak se vedení škodovky staví k lidem, kteří pro ni něco dokázali...znám to z vlastní zkušenosti...určitě přijde nějaký kamarád, ale ten buďto bude muset dělat ze škodovek F1, nebo velorexy...tak jak bude požadovat VW..dál to netřeba komentovat, je to k pláči... ubohost vztahů
L57a93d87i96s51l82a67v 66M80a15t35u58l94a
Škoda že se ho zbavila? Kabaň odešel sám, a za lepším.
P88e84t29r 12S95k84á41c67e27l
Mě by jen zajímalo, zda se Škodovka hlásí k autorce proslulých názvů Felicia, Octávia. Jde o paní Zošu Kinkorovou, která prý za svoje návrhy tenkrát obdržela 2 000,- Kč.
J83i30ř21í 44S93c58h20w36a69c75h
to tenkrát nebylo až tak málo, moje babička měla tehdy důchod cca 500 Kč, ne za "slovo" ale za měsíc
D78a39v44i63d 24Š72a30f36r86á90n80e26k
Být designérem aut je trochu nevděčná práce, protože v každé éře vypadají všechna auta víceméně stejně, obzvlášť pak škodovka nikdy moc nevybočovala.
Ten člověk ovšem působí velmi sympatickým dojmem. Přeju mu další úspěchy. Kdyby polovina lidí měla jeho odhodlání, vize a pracovní nasazení, to by se tady žilo asi jinak.
T68o95m39á65š 56V67a67l87d64e73r
Jak banálně ukazovat svou tupost. Šéfdesigner je strategická pozice ve firmě, tak proč ji vymazávat, když byla i marketinkově využívána. Jednoduší je: dělal pro nás, děkujeme. Vážíme si jeho příspěvku (práce) pro firmu. A nechat informace jak byly i za jeho funkce ve firmě. Nebo byl sabotér a proto je potřeba smazat jeho stopu ve firmě?
J93o39s20e66f 85K16o88m19á56r54e44k
A má fakt tak velkou zásluhu? Vždycky mi nové škodovky přišly hodně podobné předchozí řadě VW a Kodiaq je zase obšlehnutý Range Rover. Faktem ale je, že předchozí Fabie nebo ten "asijský" facelift Octavií bylo něco šíleného, takže současný design je super(b) :)
M59i78r65o54s30l15a39v 75S57t54e75i46n67e61r
Máte jenom částečně pravdu, Škodiak má také čtyři kola, motor vpředu, řidič sedí ale vpředu vlevo, v Anglii vpravo. Takže i zde jsou rozdíly.
J24i15ř38í 11S52t67e81j21s15k45a14l
Škodovka nikdy neměla hezčí auta, než od tohoto pána. Měli by mu postavit sochu.
J53a56r86o23s47l76a44v 36K80o19h27o72u20t
Podle me skodovka nikdy nedelala vylozene hezky auta. Napriklad ted rapid, to Vam prijde jako pekne auto? Me teda vubec, podle me je to snad nejvetsi hnus co jsem videl. Auto absolutne o nicem, jediny co s tim dokazali, tak "zajimave to nastrikat strechu" ale to auto absolutne neni pekny. Designove jsou skodovky 100 let za opicema, ale je to dany tim, ze skodovkyk kupuji hodne konzertvativni lidi, cesi. Jim se proste libi ta "jednoduchost" designu, me ale ne. Podle me napriklad toyota nebo mazda dela ted designove mnohem hezci auta, jen srovnejte:
https://carsoid.com/wp-content/uploads/2016/06/2017-Mazda-6-1-750x497.jpg
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Prodej bytu 2+1 v osobním vlastnictví, ulice Na Pile, Ústí nad Labem - Střekov
Na Pile, Ústí nad Labem - Střekov
2 550 000 Kč