Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Kam o víkendu? Na Autoshow!

  17:50aktualizováno  17:50
Tento víkend bude holešovické výstaviště v Praze hostit chudého příbuzného letošního brněnského autosalonu. Od pátku 17. do neděle 19. října si motoristé budou moci prohlédnout a zlehka osahat novinky, za kterými nestihli vyrazit do frankfurtu. Největším lákadlem bude bezesporu studie Škoda Roomster.

Autoshow Praha otevře své brány návštěvníkům již po deváté. Novinkou je rozsah veletrhu - poprvé motoristický jarmark zabere celou plochu výstaviště na levém břehu Vltavy.

Plánek najdete ZDE.

Za 120 korun plného vstupného (zlevněné 70 korun) bude k vidění okolo dvaceti národních výstavních premiér a několik lahůdek, které expozici okoření.

Největší nával bude pravděpodobně u zmiňovaného roomsteru nebo u Bentleye Continental GT.

 

Výstavní premiéry:

Národní výstavní premiéry:

Alfa Romeo 156 - facelift

Alfa Romeo Sportwagon - facelift

BMW M3 CSL

BMW řady 6 - nepotvrzeno!

Citroën C2

Dacia DOUBLE CAB 1,9D 4x4

Hyundai Elantra

Kia Picanto

Land Rover Freelander

Mazda3

Mitsubishi Lancer

Nissan Prima Star

Renault Scénic

Saab 9-3 Cabrio

Saab 9-5 Sedan Aero

Saab 9-5 Combi

Suzuki Ignis

Pražské výstavní premiéry:

BMW řady 5

Dacia SOLENZA

Ford Focus C Max

Ford Mondeo - facelift

Chrysler Crossfire

Kia Opirus

Mazda RX-8

Nissan 350Z

Renault Mégane Grandtour

Renault Mégane Sedan

Další zajímavé exponáty:

Bentley Continental GT

Cobra Shelby 427

Dodge RAM

Dodge Viper

Lincoln Town Car

Škoda ROOMSTER

Rozhodování zda-li v neděli odpoledne zajít s ratolestmi (rodinné vstupné příjde na 200 korun) do ZOO za hrochy a žirafami, nebo do Holešovic na autosalon bude možná jednodušší, nahlédnou-li návštěvníci do programu doprovodných akcí a expozic.

Příznivce "ef-jedniček"  potěší pavilon věnovaný nejrychlejším závodům světa - ten bude mít na Autoshow premiéru.

Na nostalgickou strunu naopak zahraje přehlídka 1st veteran US Car Clubu, který vystavuje klasické "ameriky" z 50. - 80. let. Chybět nebudou například cadillacy, Chevrolet Corvette - Stingray, buicky, Elvis Presley nebo fordy.

Vystavovatelé též připravili terénní polygon s možností ozkoušet si auto s pohonem 4x4 naživo.

CAR&AUDIO SHOW

Výstava automobilových audio- a videosystémů, komunikační a navigační techniky

TUNING&RACING 2003

3. ročník výstavy se zaměřením na individuální úpravy automobilů, speciální doplňky a příslušenství a stavbu závodních automobilů

ALLROAD SHOW

Výstava doplňků a výbavy vozů s pohonem 4x4, předváděcí jízdy na terénním polygonu

F1 PAVILON

Přehlídka tematicky orientovaná na svět formulových závodů – suvenýry, literatura, týmové oblečení, závodní vozy, autogramiády

VETERAN CAR SHOW „historie na kolech“

Výstava automobilových veteránů

TRANSPED 2003

10. ročník mezinárodní výstavy nákladních automobilů, speciální a komunální techniky, logistiky, manipulace a skladového hospodářství

COMMA 2003

4. ročník výstavy komunální techniky a služeb

ASA PRAHA 2003

9. ročník mezinárodní výstavy dílů automobilů, autopříslušenství, doplňků, servisní a garážové techniky

 

Na 12 800 metrech čtverečních bude prezentovat vše co se týká automobilů na 200 vystavovatelů. Velkým minusem je, že v seznamu, až na několik čestných výjimek, nefigurují oficiální zástupci automobilek, ale pouze prodejci automobilů. 

Autoshow Praha:

Otevírací doba 9:30 - 18:00
Vstupné
- základní 120 Kč
- zlevněné 70 Kč
- rodinné 200 Kč

Autoři:




Nejčtenější

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Další z rubriky

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Volvo od roku 2019 nabídne pouze elektrická či hybridní auta
Evropa je pozadu ve výrobě baterií pro elektroauta

Evropská komise má zájem o vytvoření konsorcia typu Airbusu, které by spojilo přední evropské společnosti s cílem vyvíjet technologie pro baterie. V této...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.