Diskuze
Kapesní OVO na setrvačník. Český smart do výroby nedojel kvůli nehodě
Děkujeme za pochopení.
pseudopravice
Vážení novodobí kapitalisti. Na co si zde hrajete?
Kritizujete Václava Krále, za to, co z mála za komančů dokázal! Tak proč se nepředvedete, kdy je teď svět otevřený? Důvod je jasný, umíte velký kulový! Pouze hloupě kecat, to vám jde, jinak neumíte zhola nic!
1000mb
Ta TATRA MTX
je nádherná.Ten,kdo ji má doma na značkách,má hotovej poklad.
RBrider
Re: Ta TATRA MTX
no klidně bych s ní jezdil, a pozornost by si teda získala víc než ostatní vozy ..... krásné auto .. jak říkáš hotovej poklad :)
JetMeresjev
vsechna cest ale
kde se ve vas Cesich bere ten pocit svetovosti? Na tu dobu si jeste moc dobre pamatuji, hospodarstvi bylo totalne na hrnci, takze o nejake konkurence schopne vyrobe se da as i tezko mluvit. O technologicke vyspelosti uvedenych navrhu lze take pochybovat. Jeste tu chybi povzdech jaka genialni hracka byl Igracek apod. ;-)
l.g
Re: vsechna cest ale
Samozřejmě, že je to z dnešního pohledu legrační. Pár set kilometrů na západ od nás se seriově vyráběla Porsche 911 a Král se tu pyšnil svým na koleně spíchnutým Metalexem a vypadal jak bůh. Jenže takhle na to tehdy nikdo nekoukal.
l.g
Král
Je zajímavé, že mezi designéry Král nijak dobrou pověst nemá. Za bolševika to byla politicky korektní postavička snílka a fandy do aut. Jeho líbivé kresbičky komunisy bavily, protože dodávali režimu punc světovosti a iluze automobiového vývoje na úrovni a nic je to přitom nestálo. Proto byl i mediálně celkem slušně vidět.
V praxi ale od něj dávaly automobilky spíš ruce pryč.
Ono je něco jiného kreslit na papíře fantasmagorie, nebo vyrobit závodní prototyp z laminátu a navrhnout auto pro sériovou výrobu. To je trochu jiná liga designu a na tu tu byli jiní. O těch se tolik nemluví. Nakonec i Škodovka při vývoji Favorita nakonec sahla po italském studiu.
Taková autíčka jako Král umí skicovat každý student 1. ročníku průmyslového designu. Jen se kolem toho nedělají takové caviky.
carter2
Re: Král
Vysvetlovat ti ted neco nema cenu, protoze zjevne o Kralovi a jeho praci vis velmi malo. Precti si tu knihu a dovis se, ze to co pises je vzdaleny skutecnosti nejvice jak muze byt.
stefi_ul
autosalon 91...
Autosalon pri jubilejni vseobecne vystave v roce 1991 si pamatuju a vzpominam na nej s uctou... Tu tatru si mam pred ocima porad. Kdyz to srovnam s designem modernich sportovnich vozu, nebylo to spatny. Sice ty budiky a vnitrek nicmoc, ale byl to proste zavodak. Udelat na to solidni palubku a naky to calouneni, bylo by to hezky. Rychlostne byla tatrovka v pohode. Spotreba u tehle aut je stejne jedno, takze svezeni by bylo asi dobry.
Kral dokazal z toho, co slo, diky sve praci zajimavy veci.
_Xeon_
Re: Celá TaTa.
Spěchám v tempu, ta ta ta ta, k sortimentu, ta ta ta ta
_Xeon_
Zotrvačník
O zotrvačníku sa v minulosti hodne písalo, napr. Mackerle (1985), kto ho vie ako by to fungovalo...
medick
a proč?
a proč se musi porad o takovych lidech cist jen to, ze zustanou porad mezi temi peti miliony... zatimco hornich desettisic si zije dobre hlavne diky tomu, ze par takovych usilovnych a pracovitych lidi tady dole jeste zije a pracuje... pro zivot, pro sebe, a ne pro prachy...
brco
Král
Pamatuji, jak v 80-tých letech vyšel v Světě Motorů jeho nákres Škody 130 4x4. Byl to řez autem, s náhonem pro všechny kola. Byla to jeho reakce na Audi Quatro nebo na Peugeot 205 4x4 jezdící v mis.světa Rallye. Ta Škodovka tam byla fantastická.
Inkvizitor Johny
No co na to říct
Článek opěvuje český design a českého designéra, ale...Jednak ten design je nic moc k datu svého vzniku (vykrádání?) a pak technologicky je to shit. Mám z toho divné pocity.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
2. týden: Vyhrajte dobroty pro batolata v hodnotě 3 466 Kč
Zúčastněte se volby jména roku 2024 a správně odpovězte na soutěžní otázku.