Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Karavan pro sólisty. S řidítky a na třech kolech

aktualizováno 
Cestujete sami, ve stanu spíte sami a vaříte si jen pro sebe. Kdo většinu času tráví na cestách o samotě, bude se mu zamlouvat nový koncept odvozený z asi nejmenšího užitkového auta světa Piaggia APE 50. Takový pojízdný domov "nula-plus-nic".

Bufalino | foto: dvice.com

Bufalino si vymyslel designér Cornelius Comanns na existující tříkolkové platformě Piaggia APE 50, která díky svojí lehkosti a jednoduchosti šetří náklady na provoz. Malý náklaďáček, který obdivujeme na italské dovolené, přetvořil na karavan.

"Mým přáním bylo přiblížit lidem přírodu, všechno co je obklopuje a také zvýšit okruh jejich cestování. Obytný vůz je vždy s vámi, je to něco jako základní tábor, který zároveň lehce používáte k přesunům na místo, které vás zrovna napadne," říká Cornelius Comanns.

Bufalino

K cestování tak můžete použít i polní cesty nebo rozbité silnice, na které byste si autem netroufli. Svoje využití určitě najde obytné ape i na letních festivalech, kde si nemusíte nic rozbalovat nebo se mačkat na zadním sedadle s ostatními.

Plán konceptu nabízí nejenom postel, ale i dvě sedačky, kuchyňku, lednici a dřez. A také dost místa na uskladnění nádobí nebo oblečení. "Možná jsem blázen, ale jeden takový chci. Vždycky jsem chtěl nasednout a procestovat si naši zem po svém. A u toho si vařit večeři," napsal jeden z nadšených blogerů.

BufalinoBufalino

Z původního Piaggia APE byl zachován jenom rám, motor a části nosné konstrukce. Ale jeho jízdní vlastnosti mu zůstaly. Jak se takové vozítko řídí a co všechno umí, zjistíte v článku Legendární tříkolová včelka: Piaggio Ape v testu.

Autor:




Nejčtenější

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Polestar 1
Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, elektromotor a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Na palubním počítači nového GAZu si zahrajete i Tetris.
VIDEO: Facebook v autě? Ten má každý druhý, to ruská dodávka má Tetris

Тетрис, latinkou Tetris, je asi nejslavnější počítačová videohra všech dob. V roce 1984 ji vyvinul Rus Alexej Pažitnov....  celý článek

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Dětská sedačka s airbagy
VIDEO: Dětská autosedačka dostala airbagy, už se prodává

Každý den je podle světových statistik více než 5 500 dětí vážně zraněno při haváriích v silničním provozu. Děti mají v poměru k tělu větší hlavu než dospělí a...  celý článek

Další z rubriky

SsangYong Rexton
Rexton je po 16 letech nový. Offroadové techniky se nevzdal

V době, kdy nová generace u teréňáku znamená hlavně nárůst luxusu nebo rovnou odklon od jízdy v terénu, se SsangYong rozhodl postavit zcela nový model, který...  celý článek

Jaguar E-Pace
E-Pace je nejmenší jaguar pro masy. Zas to zkouší s pohonem předních kol

Tradiční britská značka se mění. Většinu její nabídky sice stále tvoří sportovní sedany, ale v počtu prodaných aut brzy získají převahu SUV. Stačit bude, když...  celý článek

Philips and Renault collaborate at the 2017 Frankfurt Motor Show
OBRAZEM: Hyundai i30 má nový krásný zadek

Fastback je trochu pozapomenutý druh karoserie. Poslední dobou ovšem zažívá renesanci, akorát se jim říká jinak. Ladně splývající záď sportovního střihu nově...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.