Diskuze
Moderní motory chtějí lepší palivo, jsou citlivé na karbonové úsady
Děkujeme za pochopení.
K91a97r12e89l 97K73o33š63ť37á67l
Celé je to poněkud blábol, skončil jsem u věty: Stačilo pět nádrží běžného benzinu bez biosložky... Přitom žádný benzín prodávaný běžně na benzinkách v ČR není bez biosložky, která musí v roční bilanci dosahovat minimálně 4,3% - 5%. Pouze benzíny s oktanovým číslem 99 a více mají místo běžného lihu ETBE (ethyl-terc. butyl éter), tedy látku ke zvyšování oktanového čísla, vyráběnou z etanolu (lihu) a isobutenu. Jelikož částečně pochází z lihu, dá se započítat do roční bilance biosložky místo něj. Faktem je, že ETBE není tak hygroskopický (nenatahuje vlhkost) jako běžný líh a je také mnohem stabilnější, takže takový benzín má výrazně delší trvanlivost.
M31a62r36t61i10n 98K29a47r59á23s45e77k
Benzin bez bioslozky se da normalne koupit, prave proto, ze obsah je dany jako nejake celkovy prumer - tj klidne muzete prodavat bezin s vyssim obsahem a vedle cisty, obecne paliva bez bioslozky prodava ve velkem treba eurooil.
J80a68n 68M92a60c44h71á13č
Moje VW T5 2,5TDI má na Vervu jednak menší spotřebu,cca o půl litru,ale hlavně motor má klidnější chod na volnoběh a lepší akceleraci.Ten Shell už nás jednou ojebal,když měl V-Power menší cetanové číslo než jejich obyčejná nafta.
M90i21l90a17n 68S96v45i98t36á12k
tak to mě uklidnilo. Natankoval jsem naftu u Globusu v LB a UL plnou nádrž a auto jsem nemohl nastartovat. Vráti jsem se zpět k Benzině a už u ní raději zůstanu. Od té doby mám zase pokoj.
M28i16r30e38k 41B10á45r92t56a
No je to hezký, ale co se dá dělat. Tyhle motory jsou dělané, aby se ráno natočily a večer vypnuly. Na to, že většina lidí popojede deset kilometrů ráno do práce a pak zpátky jak je vidět nikdo nemyslí. Motory jezdí studené a přes EGR ventil jde všechno nespálené zase hezky zpátky do válce. Copak se tam asi stane...? Přímo vstřiky se potom nevyčistí ani náhodou. Trochu to řeší Ford s jejich půlenou hlavou, kde se motor ohřeje po dvou km, ale i tak je to bída....
J23a27n 43C31h15o22b88o90t
Úsada? To je opravdu motorářský výraz, nebo jen redakční úlet?
J34o75s19e71f 28M91i13š62k30o20v56s93k38ý
Tenhle článek už tu byl před pár dny. Připadá mi to jako nekompetentní slátanina. Např. palivo z biosložkou méně zanáší motor ?
Důležitá jsou aditiva, která zajistí samočistící schopnost.
V57i51t 37C67h56a66l87u81p60a
Pořád se všude uvádí, že problém zanášení válců motorů karbonem má příčinu v přímém vstřikování paliva....co tedy brání k návratu k nepřímo vstřikovým motorům?
T53o60m94á55š 79V12a77l31d88e39r
emise. Základní důvod dnešních kurvítek v motoru jsou emise. Respektive jejich snižování na základě direktivních snižování z Bruselu. A dále nevyvíjet drahý motor, jelikož by jej nikdo nekupoval a tudíž by nebyl konkurence schopný. Ono jde vše, ale kdo to zaplatí?
M94i61l31o38š 27J11i53r36á31k
proto jezdím na OMV
M97a20r45e83k 65M74a15l62ý
Proto používám aditivum VIF, nezávisle na tom, kde tankuji
O58d55s11t18r72a93n64ě20n32ý 46U32ž60i51v88a67t63e22l
V61l88a15d38i38s65l43a55v 38B82u43r25y21š88e15k
milý Libore, pokud nemáš nejmodernější přímovstřikový přeplňovaný motor, tak ti hloupý článek radí, že do toho můžeš lít co chceš, ale jestli máš stejně jako já nejmodernější motor, tak bych do něj benzín s lihem nelil
M24a72t43y38á17š 31J67i66r27č93í64k
Mám novou Astru 1.4T. Ve 22 tis. km mi měnili v podstatě celý motor, protože byl zanesený karbonem a kvůli tomu klepal. Mimo to se začal dávat jiný typ oleje, který to pomáhá eliminovat.
Od nového motoru tankuju jen tu Efektu od benziny a zatím je to OK. Do přímovstřiku prostě nejde tankovat ONO...
R75a78d19e51k 80H70o13l84e10c33e29k
Jasně, kupte si plečku, které se rozpadne motor po 22 tisících, a následně začněte obviňovat rafinerie, že vyrábí nekvalitní benzín. Obviňovat ONO, je jaksi mimo. ONO ten benzín nevyrábí.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!