Diskuze
Das Kartell: Německé automobilky mají obří průšvih a začínají se hádat
Děkujeme za pochopení.
M89i32l28a29n 24K38u59b86i16š57t55a
Nedávno pokutovali Microsoft, že neposkytuje informace, teď jim vadí v případě automobilek opak. Jestliže je vadný (např.) monopol Microsoftu, musí být vadný i monopol EK. Jestliže jsou vadné (např.), diesely, proč se řeší několik let po homologacích metodika homologací. Ale k té EK - začínám pochybovat o tom E - je Evropská komice vůbec (pro)evropská?
J59a20n 27H39o13l63i16c18k18ý
Zas další pokus EK jak vytáhnout z automobilek miliardy eur... Pokud se automobilky nebudou takto domlouvat na dílech např. platforem, autobaterií, atd. tak se poté samotný výsledek zlevní? Čiže když bude dodavatel dílů dělat pro více automobilek více druhů dílů a ne např, jeden pro všechny bude to levnější? Proboha, všichni vědí že MB, Audi, BMW jsou premierove vozy a hold jsou dražší (ale také kvalitnější). Pokud se to někomu nelíbí, nechť si koupí např. premiérový automobil KIA, Hyundai, apod...
F97r78a44n39t85a 73N20u74d89l58i35s
A co je na tom celým špatnýho? Kdyby se tak nedohodli, tak stejně, jeden po druhým, přijdou na to, že třeba stahovat střechu u kabrioletu v rychlosti vyšší než 50 km/h je "drahý" a prostě by to tak vyráběli. Nebo tlak na ceny dílů - mají tlačit jeden po druhým nebo všichni dohromady? Výsledek je stejnej - chtějí nízkou cenu, ale ne zas tak nízkou, aby to dodavatele položilo.
Jasně asi na tom něco špatnýho je. Ale obecně - spolupráce vždycky vedly k lepším výsledkům než válčení. A je historickej fakt, že válčící strany po skončení konfliktu vždycky rozjely větší kšefty než měly spolu před válkou.
J41a73n 97K94u83b38í50č15e90k
nějak nám to v říši skřípe, dieselgate, uprchlíci a ted tohle...
K53a56r43e64l 49M97o86u63r16e89k
Mam reseni: Pokud se dve firmy tajne domluvi, tak to musi okamzite zverejnit.
Z10d59e69n72ě90k 52M83á88č37a64l48a
Ty jo... počátek další ekonomické krize je v dohledu...... My jsme na autoprůmyslu vysoce závislý a takové pokuty nevěstí nic dobrého.
J21a25n 98G29a28z46d28a
Němci vždy vše dělají trochu později než ostatní,ale o to důkladněji. Ještě si o tom vedou evidenci. Stejně úzce spolupracují Japonci i Francouzi, v Itálii jsou všechny automobilky rovnou propojeny v jediném koncernu, o Číně se pak nemá moc smyslu bavit, když mají národní hospodářství s částečnou zahraniční kapitalizací. Osobně bych to tak tragické neviděl, pokud bych si nekoupil japonské auto, asi bych přemýšlel o dobře proti krádeži pojištěném německém autě.
J43a28r35o65m12i26r 95H50o44b78l88i86k
Většina evropských automobilek a jejich dodavatelů dnes jede na minimální, ještě udržitelné marži. Automobilky těžce tlačí dodavatele do nižších cen, ale samy ví, že je nesmí nechat padnout. Neměl by pro ně kdo vyrábět. A protože samy nemohou vystřelit ceny nahoru, tak se domlouvají na platformách a standartizaci, aby vyráběly stejné díly ve větších sériích a prodávaly tak levněji a při tom dokázaly platit evropské platy, daně a sociální benefity.
Pokud se podaří do tohoto EK zasáhnout, sesype se automotive v Evropě jak domeček z karet a budou zde jen US a China plechovky a chudí Evropané.
V85l56a67d10i57m74í71r 10R16e52t10t48i23n50g52e41r
Upřímně řečeno, kdyby automobilky odkoukaly třeba zvyky z letadel, tak tam se běžně mění motory různých výrobců podle toho kdo jaké preferuje.
L40a44d45i31s61l68a29v 86H63a44š56k52a
no Brexit musí někdo zaplatit a oškubat automobilky je tak sociální
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...