Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Kašpárková se na jaře srazila s rolbou

  13:41aktualizováno  13:41
Trojskokanka Šárka Kašpárková, která žije v Brně, najezdí za rok zhruba 25 tisíc kilometrů. Její cesty nejčastěji směřují na Slovensko, kde žijí rodiče manžela, za rodiči na severní Moravu a pak samozřejmě podniká množství cest na atletické závody a soustředění.

Jakým vozem jezdíte nyní a jaké bylo vaše první?
Teď jezdím vozem Mitsubishi Carisma, se kterým jsem velmi spokojená. Kromě toho máme k dispozici ještě octavii. Prvním mým vozem byla Škoda 120, pak následovala felicia. O škodovku jsem přišla při havárii.
Byla vážná?
Ani ne, spíše kuriózní. Zastavila jsem na stopce a odbočovala doprava, když tu náhle, kde se vzala, tu se vzala, rolba a smetla mne. Připomínám, že v tu dobu již nebyl sníh, takže jsem takovéhle monstrum na silnici vůbec nečekala. No, škodovka byla potom na odpis, mně se naštěstí nic nestalo.
Říkala jste, že jste se svým mitsubishi spokojená, netoužíte přesto po nějakém autě, kterým byste si udělala radost?
V ideálním případě bych v garáži chtěla mít nějaký sporťák, jedno terénní auto a pak velkoprostorový rodinný vůz.
Znáte nějakou silnici, po které jezdíte velmi ráda, či naopak velmi nerada?
Na oblíbenou si nějak nevzpomínám, ale nejméně oblíbenou je dálnice D1 z Prahy do Brna, zvláště vlétě, kdy je na ní plno oprav.
Kam jste jela nejdále autem?
Obyčejně je to kvůli atletice. Teď už většinou na závody létáme, ale hlavně v době začátků jsem autem jela například do Francie či do Švýcarska.
Jezdíte vždy podle předpisů?
Přiznávám, že jsem parkovala na zákazu stání, ale omluvou mi snad může být to, že to bylo v době, kdy jsem měla zlomenou nohu a nemohla jsem moc daleko chodit. Kromě toho vím, že občas porušuji rychlost na dálnici. Pár pokut jsem už zaplatila, od dalších mě zachránilo to, že mne přece jen lidé, a tedy i policisté poznávají.
Jste žena a občas vozíte manžela. Mluví vám do řízení, a pokud ano, vadí vám to?
Hlavně zpočátku mluvil takřka neustále - a to víte, že mi to vadilo. Když jsem to nakonec nevydržela a pohrozila tím, že z auta vystoupím, snaží se přece jen více mlčet.

Autor:




Nejčtenější

Na palubním počítači nového GAZu si zahrajete i Tetris.
VIDEO: Facebook v autě? Ten má každý druhý, to ruská dodávka má Tetris

Тетрис, latinkou Tetris, je asi nejslavnější počítačová videohra všech dob. V roce 1984 ji vyvinul Rus Alexej Pažitnov....  celý článek

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Polestar 1
Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, elektromotor a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Dětská sedačka s airbagy
VIDEO: Dětská autosedačka dostala airbagy, už se prodává

Každý den je podle světových statistik více než 5 500 dětí vážně zraněno při haváriích v silničním provozu. Děti mají v poměru k tělu větší hlavu než dospělí a...  celý článek

Další z rubriky

Nově vyrobené vozy Seat v továrně automobilky ve španělském Martorellu (24....
Katalánsko je automobilová velmoc, snahy o odtržení děsí výrobce

Bouřící se Katalánci dělají vrásky také automobilkám. V nejbohatším regionu Pyrenejského ostrova, který se chce odtrhnout od Španělska, sídlí Seat a velkou...  celý článek

Dětská sedačka s airbagy
VIDEO: Dětská autosedačka dostala airbagy, už se prodává

Každý den je podle světových statistik více než 5 500 dětí vážně zraněno při haváriích v silničním provozu. Děti mají v poměru k tělu větší hlavu než dospělí a...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.