Pro Škodu auto je uvedení nového modelu na trh událostí desetiletí, obzvláště jedná-li se o veleúspešnou octavii, se kterou mladoboleslavská automobilka udělala "díru do Evropy" (samozřejmě na své poměry).
Odlišnou strategii zvolil naopak francouzský Peugeot. Aby zamezil případným spekulacím a sporům, pochlubil se s nástupcem modelu 406 už začátkem prosince. Peugeot 407 je tak prvním, z opravdu velkých lákadel nadcházejícího ženevského autosalonu.
Francouzi byli první a dočkali se tím zaslouženého ohlasu. Mladá Boleslav je po sledních několik týdnů spíše "tajemným hradem v Karpatech" - mlčí, zapírá, vydává komentáře/nekomentáře...
Nová Škoda Octavia je delší a dražší |
Nekonečný příběh Škody Octavia II. Díl druhý: Máme ji! (?) |
Takto se s tajnůstkářstvím Škodovky vypořádal jeden z našich čtenářů:
Nechci Vám sdělit jaký, ale mám velice dobrý zdroj přímo z automobilky škoda auto a.s. , a zatímco prezentujete na iDNES nezdařilé amatérské fotomontáže rádoby nových OCTAVIÍ II mně se podařilo zachytit 100% pravé OCTAVIE při utajeném transportu českých drah mezi Chocní a Českou Třebovou na zimní zkoušky octavií do Jihoafrického Vatikánu. Všimněte si první modré octávie, toto je vládní verze s plnou výbavu i nádrží o centimetr delší. Doufám že oceníte moji snahu i to, že zasílám tyto utajené materiály jako první Vám. S pozdravem, výhybkář, Česká Třebová, |
Škoda Felicia ze šedesátých let |