Diskuze
Kde číhá policie: Kompletní přehled radarů v Praze
Děkujeme za pochopení.
Toniho
radary jsou na prd
Když chcete někde zklidnit dopravu, je potřeba tam doslova "nasekat" spoustu semaforu, ktere na sebe pokud mozno nenavazují a nebudou od sebe dál než 200 metrů. Já myslím že podobný projekt řešili na radnici Prahy 8 a položili si otázku, jak zpomalit provoz na čtyř proudé ulici, která vede podél tramvajového pásu. Tuším že se ta ulice jmenuje Střelničná. Žádná škola, žádná instituce, všude samé podchody od metra, přesto páni radní vymysleli, že do této lokality nasypou semaforů, co se tam vejde. Shodou okolností, kdo to ještě neví tak radím, vede souběžně s touto ulicí jiná ulice. Její jméno se zde párkrát objevilo v rozhořčené reportáži o tom, jak řidiči nerespektují omezení rychlosti na 40 km/h před základní školou. Je řeč samozřejmě o Žernosecké. Nicméně reportáž byla nepřesná, protože tato ulice vede mezi třemi ZŠ. Na tom není nic moc zajímavého. Ale od doby, kde radní nasekali do "4-proudovky" semafory, se všichni motoristi přestěhovali do Žernosecké.
Toniho
radary jsou na prd -II
Žernosecká je docela pěkná "2-prodovka" ale její hlavní předností je, že mezi Bohnicemi a Prosekem je jen jeden semafor. kdežto na té pěkné "4-proudovce" jich je jak naděláno, proto apeluji na všechny řidiče, aby se vyklašlali na tu širokou "osemaforovanou" ulici a jezdili po té "bezsemaforové". Já osobně to mám odzkoušené a se semafory to jedu kolem 12-ti minut. Po té mezi školama jedu necelých 5 minut... časová úspora, úspora paliva(chybí rozjezdy). takže bych šel ve šlépějích radních z PHY8 a nafrkal bych semafory všude. i na dálnici. Proč ne? hlavně když to ten provoz zpomalí, ne? Ale za jakou cenu, to už nikoho nemusí nezajímat. proto bych i do vnitřní PHY dal semafory, cca. po 50-ti metrech a tak, aby na sebe nenavazovaly. U radaru se musi platit oblulha, pak někdo kdo řeší přestupky... tady? prostě se rozsvítí červená a jedou z druhé strany... Radní bděte a vemte si příklad z radních z PHY 8. to jsou koumáci...
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Prodej pozemku k bydlení, 627 m2, Libušín
Libušín, okres Kladno
4 190 000 Kč