Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Kdo kupuje sporťáky a staré ameriky?

  8:56aktualizováno  8:56
Leckterý bazar má pro lepší image vystrčený nějaký parádní bourák hned u brány.
Leckterý bazar má pro lepší image vystrčený nějaký parádní bourák hned u brány. Nejoblíbenějšími jsou pro tento účel auta s výrazně sportovním střihem a přímo ideální je, když jsou navíc červená. Takové stojí například v pražské pobočce bazaru AAA - Lamborghini Diablo z roku 1992 s obsahem motoru 5,7 litru a s nevtíravou cenovkou: 2 299 000Kč. "Já vlastně musím říct, že ani nečekám, že někdo hned dneska přijde a koupí takový automobil. Majitel naší firmy to sem spíš koupil jen proto, aby to dělalo tvář bazaru. Lidi se na to s potěšením podívají, ale potom jdou stejně najít nějakou tu svojí felicii," říká šéf nákupu AAA Auto Praha Aleš Kužel. Podobný úkol tady mají i další nápadné vozy. Podle Aleše Kužela však vůbec není vyloučeno, že i takový vůz může mít v ČR někde svého kupce: "Přišel člověk v teplákách, řekli byste, že doma přehazuje hnůj, a on na místě zaplatil tři miliony za auto. A odjel!" Že i hodně nápadné vozy mají své vážné zájemce, vědí i v dalším velkém bazaru Auto ESA. "Přišel k nám nějaký Čechoameričan a na místě zaplatil 700 tisíc za kabriolet BMW. Měl jedinou podmínku - nesmělo v tom autě být nic japonského. Takže se to i přezouvalo a měnilo se rádio. Byl ochoten za to samozřejmě také zaplatit," vzpomíná ředitel prodeje Ladislav Slepička. Častěji však na ploše prý potkává mladíky kolem dvaceti, kteří mají v kapse 100-120 tisíc a chtějí na léto sporťák. "Chtějí být prostě jenom nápadní," myslí si Ladislav Slepička. Do ESA chodí i zájemci, kteří si kupují vůz třeba jen na dva tři letní měsíce, nebo lidé, kteří si pro potěšení pořizují nějaký výstřední automobil jako druhý nebo třetí v domácnosti.


Autor:




Nejčtenější

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Na palubním počítači nového GAZu si zahrajete i Tetris.
VIDEO: Facebook v autě? Ten má každý druhý, to ruská dodávka má Tetris

Тетрис, latinkou Tetris, je asi nejslavnější počítačová videohra všech dob. V roce 1984 ji vyvinul Rus Alexej Pažitnov....  celý článek

Polestar 1
Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, elektromotor a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Další z rubriky

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Nissan Dayz Roox
Japonská aféra: výrobce hliníku lhal o kvalitě, automobilky mají poplach

Druhý největší výrobce oceli v Japonsku Kobe Steel se přiznal, že falšoval údaje o kvalitě některých produktů dodaných zhruba 200 společnostem. Mezi nejvíce...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.