Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Diskuze

Kdo se v autě nepoutá, je (sebe)vrah

Bezpečnostní pásy Češi stále ignorují. V průzkumu provedeném na začátku června, se k tomuto prohřešku přiznala zhruba polovina řidičů. Zapnutý pás přitom může v případě nehody zachránit život. Nový silniční zákon používat bezpečnostní pásy řidiče naučí. Nepřipoutaný řidič dostane dva trestné body a jeho peněžence se ulehčí o dvě tisícovky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Erika

13. 7. 2006 10:31
Tak nevím

zda problém,není v tom,že celý ten ,místy za pačesy přitažený ,zákon vznikl kvůli pár,,taky řidičům"co jezdí jako hovada...Takže to prostě je jak to je,řidiči se nepoutali,z vlastní vůle,tak holt nastoupil zákon s postihy.Že je někdy dosti krutej a nesmyslnej?Je a můžou za to(špatní) řidiči.Bohužel mám obavy,že dost často zákon razantně postihne i jinek slušného,ktrý ten den zrovna udělal i sebemenší chybku......

0 0
možnosti

Ghort

30. 6. 2006 23:00
Poutam se vzdy...

...dokonce to mam tak zazity, ze kdyz nahodou sednu na misto spolujezdce, hledam pasy nalevo :)

Rozhodne se, lidi, poutejte, videl jsem diky pasu zachraneny zivot (jen zlomena noha, namisto patere) a ze dokaze airbag zlomit vaz, to je taky vseobecne znama vec...

Nicmene nekolika zdejsim identitam by mozna cesta krz predni sklo do prostoru prospela...

0 0
možnosti

nicknamed

30. 6. 2006 14:34
poutani na zadnich sedadlech

rad bych doplnil clanek v tom, ze pokud je cestujici na zadnim sedadle nepripoutany, pak s nejvetsi pravdepodobnosti pri celnim narazu zlomi pred nim sedicimu cestujicimu krcni pater. takze lidi, poutejte se a hlavne na to nezapomente

0 0
možnosti

děsběs

29. 6. 2006 19:44
To, co zde napíšu, je možná kacířské......

a v rozporu se všeobecnou propagandou, ale je stupidní, pokud jste trestáni za to, když ohrozíte pouze sami sebe!!! Zákon vás má trestat za to, když svým jednáním ohrožujete na životě, zdraví nebo majetku někoho jiného, a ne jen samo sebe. A nepřipoutáním ve vozidle na předním sedadle opravdu nikoho kromě sebe neohrožujete... To by vás také mohl tento stupidorepresivní stát trestat např. za to, že provozujete paragliding, horolezectví, že kouříte, pijete alkohol, a event. děláte další věci, které vás ohrožují na zdraví.....(Y)>-Rv

0 0
možnosti

Brundi

29. 6. 2006 21:30
Re: To, co zde napíšu, je možná kacířské......

Neni pravda. Vyletite oknem a nekoho zabijete. O par prispevku dal o tom nekdo psal, ze takhle nepripoutany clovek z jednoho auta zabil holku v druhem... :-/

0 0
možnosti

Akiro

29. 6. 2006 19:26
Tak trochu jinak...

Ja se poutám úplně automaticky a vždycky (bez pásů si připadám jako bez trenek a občas po nich omylem hrábnu i na motorce). Nicméně neradujte se, vynucování a trestání jejich nepoužívání považuji za naprosto ABSURDNÍ a nepatřičné. Včetně dalších pitomostí v zákonech, které jsme si v naší civilizaci na sebe vymysleli (tedy opravdu nejen v česku), udělal bych cokoliv proto aby se všem zákonodárcům a lobystům rozbřesklo - do hlavy.

0 0
možnosti

p_m

30. 6. 2006 9:23
Re: Tak trochu jinak...

To že neuznáváte autoritu je jen váš problém. Bez spousty zákonů které zdánlivě svazují život by byl svět mnohem komplikovanější.

Samozřejmě ale uznávám že spousta zákonů a předpisů je až příliš detailní a nad rámec nutných zásahů. Vy ale píšete o principu a ten je dle mého názoru správný.

0 0
možnosti

mana91

29. 6. 2006 19:20
Z vlastní zkušenosti

mohu říci, že mi "nebezpečná" jízda bez pásů zachránila život. Je pravdou, že moje bývalé auto nemělo airbagy a kdyby je melo připoutný bych na 99% byl. Ale u starších vozů nebo vozů bez airbagů je podle mého názoru lepší se nepoutat. Protože např. při bočním nárazu vám pás nedovolí opustit sedačku, která alespoň při mé nehodě zůstala 30cm široká (oproti původním 70cm). A teď si představte jak bych dopadl kdybych se býval byl připoutal... pořád jsem, ale podle nadpisu sebevrah!!! :-/      

0 0
možnosti

Daniel M. Zak

30. 6. 2006 15:01
Re: Z vlastní zkušenosti

Josif Visarionovič Stalin řekl: když umře jeden člověk, je

to tragedie, když umře milion lidí, je to statistika. Nu, a podle statistiky se

řídí i rozhodnutí o používání pásu. Argumentovat výjimkami sice lze, ale obecně

zarmoutíte méně rodin (a státní zdravotnictví), na druhou stranu byste mohli

potěšit pojišťovny, které by se snažily vykroutit z plnění.

0 0
možnosti

celim

29. 6. 2006 18:48
Fascinuje mě

kolik hloupých lidí hledá důvod, proč se nepoutat8-o

0 0
možnosti

rudolf_hess

29. 6. 2006 17:32
Já se dy rozhodně nepoutám a nebudu poutat

protože mam černé folie na celym aute a nikdy se mi nestalo abych platil za to že nemam pás nebo že telefonuji. Tohle nesmyslné nařízení mě opravdu nezajímá ;-D dle mého názoru platí :"ať se poutá ten kdo chce" a to není názor jen o pásech ....ovšem to by bylo na dlouhou diskusi.

0 0
možnosti

old fashioned Vince III...

29. 6. 2006 17:35
Re: Já se dy rozhodně nepoutám a nebudu poutat

pokud mně, adolfe_hitlere, nebudeš stát zmrzačenej prachy, taxe třeba poser;-D;-D

0 0
možnosti

brret

29. 6. 2006 17:28
Sedák nebo sedačka

Nevíte nekdo,od kolika let nebo kil stačí u dětí podsedák?

0 0
možnosti

old fashioned Vince III...

29. 6. 2006 17:34
Re: Sedák nebo sedačka

Nevíte nekdo,od kolika let nebo kil smí v rozvrzaný stodváce stát harant mezi sedačkama nepřipoutanejch rodičů?;-D(Y)

0 0
možnosti

Chrysaetos

29. 6. 2006 16:23
bojovníci proti předpisům

Opravdu by mě hodně zajímalo, kolik rebelů, kteří mají plnou hubu keců o omezování bojují proti předpisům v Rakousku nebo Německu.

0 0
možnosti

Isbjoerna

29. 6. 2006 16:31
Re: bojovníci proti předpisům nebojuji ani doma

Jen klepou silacke reci do anonymni diskuse v Internetu.;-)

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40

28. dubna 2024

Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...

Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně

29. dubna 2024

Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování

27. dubna 2024

Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...

Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa

30. dubna 2024

„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Hračka do terénu CFMOTO v akci. Novinku roku jsme zkusili jako první z Česka

30. dubna 2024

Exkluzivně Největší novinka letošního roku je tady. Enduro CFMOTO 450MT jsme vyzkoušeli mezi prvními na světě....

Nadšenci nastartovali své poklady a pádí z Prahy. Cílem je dojet do Atén

4. května 2024  13:35

V druhém ročníku akce Oldtimer Express vyrazilo v sobotu ráno z Prahy 43 posádek veteránů,...

Po Okruhu Českobrodském uháněli autodědečci i veteránský dorost

4. května 2024

Okruh Českobrodský, slavný závod s devadesátiletou tradicí, odstartoval svůj jubilejní ročník ve...

Před sto lety potkal Rolls Royce, aby postavili nejlepší auta světa

4. května 2024

Na den přesně před 120 lety se v Manchesteru poprvé setkali Henry Royce a baronet Charles Stewart...

Tesla kvůli kopírování ochranné známky žaluje indického výrobce baterií

3. května 2024

Americká automobilka Tesla zažalovala indického výrobce baterií za porušení ochranné známky. Firma...