Diskuze
Kdo se v autě nepoutá, je (sebe)vrah
Děkujeme za pochopení.
Vašek
Pásy-omezování svobody
CHtěl bych vidět ty prasata,který tu zhovadilost povinně se připoutávat napsali do zákona.Co je komu do toho jestli se připoutám nebo ne!Je to čistě můj život a já si budu o něm rozhodovat sám.Je to omezování svobody to je ta slibovaná demokracie?Za chvilku budou chtít pásy i doma na válendě.Stejně se poutat nebudu!Mám už fígl jak to obejdu,aniž by si toho ti hlupáci všimli.Já jim dám 2000Kč-nasrat do ruky to jo!!!
Stin
Re: Pásy-omezování svobody
Kazdy den jsou v televizi. Jinak naprosty souhlas. Suchy zip ?
bryta
Re: Pásy-omezování svobody
Pokud se rozhodneš skočit z mostu, je to Tvůj život a Tvoje věc! Pokud budeš poletovat po kabině a ohrožovat spolujezdce, už to Tvoje věc není! Taky není Tvoje věc, že ostatní bude:
a) když přežiješ: stát kopu peněz Tvoje léčení, příp. vyplácení invalidního důchodu.
b) když nepřežiješ: nést náklady na odstranění havarovaného vozidla a úklid silnice. Dále pak hradit vdovský či sirotský důchod tvým rodinným příslušníkům.
Stin
Re: Re: Pásy-omezování svobody
Jezis to je kravina. Zkus se na ten blud podivat z druhe strany - kdyz diky pasum zarvu - kdo odklidi ty zbytky ? Kdyz budu diky pasum invalida kdo mi to zaplati ? A kdyz preziju bez oderky diky tomu ze nejsem pripoutan, kdo mi zaplati za to ze stat usetril, protoze mi nemusel platit drahe leceni ? Ja jsem sem psal konkretni pripad (vlastni), tak jen pro zopaknuti - jeden nepripoutany, druhy pripoutany - nepripoutany byl potluceny, zadne leceni, temer zadna nemocenska. Pripoutany je mrtvy po dvou mesicich na ARU. Pohreb zaplatila rodina. Jak je mozne, ze stat nerekl - blbe jsme to vymysleli, omlouvame se ? Takhle polozene vysvetleni mne muze akorat nasrat.
Koloděj
Re: Re: Pásy-omezování svobody
To záleží ... ovšem znám člověka, který se nepoutá programově, s tím, že bude radši mrtvý, než polomrtvý a do smrti invalidní díky tomu že za "pomoci" pásů sice přežije, ale např. bez ruky nebo bez nohy. Taky názor.
Nicméně, já se poutám
Pavel
Re: Re: Re: Pásy-omezování svobody
Kdo se nepouta, je blbecek. A to bez diskuze. Jednak s temi zdravotnimi naklady, jednak s tou invalidkou ale je tu i dalsi fakt. Treba pojistka. Me by ji bez pasu nevyplatili, protoze podle smlouvy jsem povinnen udelat vse, abych zabranil nasledkum nehody nebo odvratil jeji nasledky. A podle pravniku je to i pasani. Takze kdyz zarvu s pasama, je to OK, rodina dostane par mega. Kdyz ne, platil jsem zbytecne a maji houby. Myslete vsichni. Na jednu zachanu zivota vzniklu nepoutanim se pripada milion zachranenych, kteri se poutaji. Tak vo co de?
OldFaker
Re: Pásy-omezování svobody
těším se, až jeden z těch "hlupáků" se podívá na Vaše udělátko, zasměje se a vyzve Vás k provedení dechové zkoušky - protože takovou blbost může udělat jen naprostý idiot, nebo opilec, či zhulenec... fandím vám, aby se takový policajt našel co nejdříve!
old fashioned Vince III...
Re: Pásy-omezování svobody
Vašku, třeba se poser, ale zchromlej na vozejku mně budeš stát prachy z mejch daní, čili se prostě budeš poutat.... jesliže zařídíš, že při první bouračce chcípneš, nepoutej se
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...