Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Když bourají blondýny v Monte Carlu, stojí to dvacet milionů

  18:54aktualizováno  18:54
V této nehodě se nikomu nic nestalo, jen se mačkaly plechy a praskaly plasty. Pěkně drahé plechy. Britský Daily Mail napočítal, že v hloupé nehodě na nejznámějším náměstí Monte Carla se poničila auta v hodnotě téměř dvaceti milionů.

Blondýna v Bentley nabourala Mercedes, Ferrari, Porsche a Aston Martin. | foto: Daily Mail

V ulicích přebohatého ministátečku na francouzské riviéře se to superdrahými auty jen hemží. Rollsy a ferrari tam potkáte na každém rohu a po chvilce pojmete podezření, že mercedesem tam jezdí do práce i uklízečky.

Blonďatá řidička bleděmodrého kabrioletu Bentley Azure (v ceně asi sedmi milionů) s francouzskou spztkou měla smolný den, nedobrzdila za Mercedesem třídy S (2,1 milionu) a pak to šlo ráz naráz. Střet změnil dráhu bentleye tak, že naboural ještě auta kolem. Stalo se to v miliardářském městě, a tak to odnesly Ferrari F430 (čtyři miliony), Porsche 911 (dva a čtvrt milionu korun) a úplně nový Aston Martin Rapide (asi 4,2 milionu). Podtrženo-sečteno, auta, která se do bouračky připletla, mají v souhrnu cenu nějakých 19 600 000. Škody napočítali přes 1,2 milionu.

Bouračku drahou tak, že by vám na ní české povinné ručení bylo pomalu malé, vidělo známé náměstí Place du Casino. Horší místo na nehodu v létě asi najít nemůžete.

Aby si potupnou chvilku posádka britského aristokratického kabrioletu "vychutnala" naplno, nepodařilo se jim podle zprávy Daily Mailu po nehodě otevřít dveře. A tak si je diváci mohli dlouho prohlížet a fotografovat...

Autor:




Nejčtenější

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Ferdinand Porsche se svým zkušebním, nejúspěšnějším vozem Volkswagen Brouk
Vychází kniha o Porscheho začátcích pod hákovým křížem

Pro Ferdinanda Porscheho bylo bodem zvratu setkání s Adolfem Hitlerem. Po špatných obchodech byl automobilový inženýr značně zadlužený, když v květnu roku 1933...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Další z rubriky

Partisan One
Autofotka týdne: Nejdrsnější offroad Partisan je jako z české stavebnice

Pár dobrých věcí naše země v pupku Evropy světu přeci jen dala, jednou z nich je stavebnice Merkur. Juri Postnikov si s ní určitě musel hrát, jinak by ho...  celý článek

Řidič, volant, řízení
Jezdíte v autě, nebo latríně? Ukliďte si i klimatizaci

Čas prosezený v autě už pomalu konkuruje tomu strávenému v obývacím pokoji na gauči. Za volantem tráví většina řidičů takovou dobu, že na čtyřech kolech jedí,...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.