Šestikolové monstrum Tyrell P34, které v roce 1976 jezdilo formuli 1, muselo na italského konstruktéra Ferruccia Covinoho zanechat velký dojem. Již od poloviny sedmdesátých let se totiž tento Ital snažil uvést do reálného světa projekt šestikolového supersportu.
Ferruccio Covini se snažil projekt dokončit i v dalších letech, ale až v roce 2004 na autosalonu v Ženevě se ukázal prototyp šestikolového supersportu C6W (typové označení C6W je lakonickou zkratkou Covini Six Wheeler). Letos se měla konečně rozjet malosériová výroba, čítající šest až osm vyrobených vozů za rok.
Předností šestikolové koncepce by podle Ferruccia Coviniho měla být zejména lepší přilnavost vozu na silnici a lepší směrová stabilita. Výhodou by mělo být také lepší brzdění, vylepšený komfort, menší riziko aquaplaningu a v neposlední řadě také větší deformační zóna v přední části automobilu.
Covini C6W má konstrukci s motorem uloženým vzadu a poháněnými zadními koly. Zadní, dvacetipalcová kola mají rozměry známé z tradičních sportovních vozů. Čtveřice předních natáčecích kol má rozměry, které ale vídáme spíš u malých aut - pouze 15 palců.
Netradiční vůz s rozměry 4 180 x 1 990 x 1 080 milimetrů má rám vytvořený z ocelových trubek s vyztuženými díly z uhlíkových vláken. Z uhlíkových vláken jsou vyrobeny i některé části karoserie. Zbytek je sklolaminátový, včetně odnímatelné střechy. Použité materiály mají za následek nízkou hmotnost 1 150 kilogramů.
K pohonu dvoumístného sporťáku slouží známý vidlicový osmiválec o objemu 4,2 litru od Audi. Motor podává maximální výkon 325 kW při 6 400 otáčkách za minutu. Točivý moment dosahuje maxima 470 Nm při 2 700 otáčkách za minutu. Maximální rychlost netradičního sporťáku činí 300 km/h. Zrychlení výrobce neuvádí.