Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Když maluje auto Marťan: MCE MC1

  15:20aktualizováno  15:20
Britský sporťák, to už není jen dřevěné šasi, karoserie oblečená v british green zelené a bílá šála vlající od krku otvídovaného lorda. Britský sporťák teď totiž může vypadat jako něco, co tu zapomněli Marťani.

MCE MC1 | foto: CAR magazine

Mimozemský původ tohoto supersportu naznačuje už i pojmenování: MCE MC1.

Aby nedošlo k mýlce, za vznikem této tajemné věci stojí britská MotorCity Europe.

Stříbrný objekt na čtyřech kolech kombinuje futurismus  s agresivitou - tak lze jen přibližně popsat tohle vozidlo. Jednodušší bude, udělat si představu z fotografií. DALŠÍ OBRÁZKY ZDE

Prozatím je venku pouze počítačová vizualizace a několik neurčitých informací.

Automobilka s "TÍM" chce vyrazit na silnici v roce 2011. Na projektu se bude podílet ještě firma C2P Automotive.

Britský Car magazine, který superauto budoucnosti objevil, moc čísel nezjistil. MC1 má prý být o něco kratší a širší než Lamborghini Murciélago (dlouhé 4536 a široké 2027 milimetrů), bude ale asi o 15 milimetrů vyšší (lambo má 1125 mm) a pohánět by ho měl desetiválec o výkonu asi 600 koní. Výkon se bude přenášet na zadní kola průměru 21 palců. Přední ráfky budou o palec menší. Na stavbu bude v hojné míře použit uhlík.

Je záhadou, co se událo v hlavě Davida Hiltona, mimo jiné designéra boubelatého Fordu S-Max, když maloval tohle...

Autor:




Nejčtenější

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Yamaha Venture
Vzduchem chlazení obři od Yamahy couvají a popojíždí na elektřinu

Že by první důsledek odstoupení USA od klimatické dohody? Nová dvojice obřích cesťáků Yamaha Venture a Yamaha Eluder je zatím určena pouze pro americký trh....  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Další z rubriky

Autosalon Frankfurt 2017
Subaru Impreza se vrací do Evropy, opět jako hatchback

Nová platforma, nové motory, důkladně zmodernizovaný design, ale samozřejmě také pohon všech kol. K tomu sériově dodávaná převodovka CVT. To je nová Impreza,...  celý článek

Jaguar E-Pace
E-Pace je nejmenší jaguar pro masy. Zas to zkouší s pohonem předních kol

Tradiční britská značka se mění. Většinu její nabídky sice stále tvoří sportovní sedany, ale v počtu prodaných aut brzy získají převahu SUV. Stačit bude, když...  celý článek

SsangYong Rexton
Rexton je po 16 letech nový. Offroadové techniky se nevzdal

V době, kdy nová generace u teréňáku znamená hlavně nárůst luxusu nebo rovnou odklon od jízdy v terénu, se SsangYong rozhodl postavit zcela nový model, který...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.