Diskuze
Když uváznete na přejezdu, závory prorazte
Děkujeme za pochopení.
ilb
Chápu, že se na červenou nesmí na přejezd,
ale to je takový problém ošetřit ty závory tak, aby se zvedly pouze v případě, že na přejezdu už nebliká červená? Tu logiku ovládaní tam musel navrhovat nějaký trotl. Jednoduchá úprava a nikoho to prostě už mezi závorami po projetí prvního vlaku při příjezdu druhého nechytí.
Truestory
A když vás zastaví policista
tak policijta přejedtě!!!!!!!!
Neregistrovany
Mno
Nezjednodušoval bych tak jako zástupec drah, či někteří zdejší přispěvovatelé. Osobně nemám zpravidla problém počkat. Ale podle mě je velikým problémem v čr to jak dlouho se čeká. Nezlobte se na mě, ale 20 sekund? leda tak ve snu. U přejezdů přes které jezdím já je to 40 sekund blikají světla a pak 1 minuta 20 sec jsou dole závory a pak jede vlak, tedy pokud je to rychlík. u nákladního vlaku který stál opodál není výjimkou i 3 minuty čekání po spuštění závor. Otázkou je, proč si jinde ve světě na závorách člověk knihu nepřečte?
hbf
Re: Mno
V článku uvedené hodnoty josu minimální, někde je to prodloužené na základě požadavků jiných stran (správce silnice), jindy je to delší proto, že je přejezd umístěn ve stanici a je závislý na více věcech, než na jízdě jednoho vlaku.
Každopádně mám pocit, že kdo psychicky nezvládne tříminutové čekání, neměl by mít řidičák. Maximálně na koloběžku a radši pod dohledem.
Glock Mark XVII
Podle mne není problém v inteligenci řidičů, kteří takto vje
dou na chráněný žel. přejezd. Podle mne je to díky jejich nevychovanosti a morálnímu marasmu po budování socialismu. "Proč bych já měl čekat? Pro mne žádná pravidla neplatí, já si budu dělat, co chci! Já jsem frajer a kdo je víc!"
Takové je nemožné "převychovat", takoví musí vymřít. Hlupák zemře, chytrý se poučí a neopakuje to.
cassul
Re: Podle mne není problém v inteligenci řidičů, kteří takto vje
Co se týká toho vymírání, železniční přejezdy jsou z tohohle pohledu dobrá volba. Akorát tím otravují lidi, ale jinak je to spolehlivé...
Hip
to je vtip?
za 2 závory platí sždc 10 mega? okamžitě zakládám firmu a budu je dodávat z 9 mega!! zlatej důl (tunel)
Jan Motůrek
Re: to je vtip?
už jste tu firmu založil? Nebo to "okamžitě" myslíte "zítra"?
Mr.Kef
střet auta s lokomotivou
Trochu mě pobavily videa, na která jsou odkazy v článku . Za zhlédnutí stojí dávný test Top Gearu. http://www.youtube.com/watch?v=ekpD06P7kiI
Tam je opravdu hezky vidět, co s autem děje po nárazu ve vyšších rychlostech.Zajímavé je to o pozice 2:30.
Stork.
Re: střet auta s lokomotivou
Hmmm...a to je jenom lokomotiva bez vagónů
centris610
opak je horší
např. v Pardubicích na přejezdu do Černý za Bory (k Zámečku) nebo jak to popsat (pardubaci urcite vi kde) se stává, že závory jsou zvednutý, výstražný světla nesvítí, ale vlaky jezdí a tam to docela už sviští rychle, a nemluvě o tom jak je ten koridor frekventovaný PCE-OL ...
dooko
Re: opak je horší
Jo, to můžu potvrdit. Světla nesvítila a když jsme najeli na koleje tak spadly závory. Bylo to jen tak tak a ne žádnejch 20s.
Rubik1
Vybavit všechny přejezdy závorama
Jestliže přidání závor k přejezdu s výstražnými světly stojí 10 mega, tak potom lidský život musí mít cenu alespoň 5 miliard. Vyrobit a nainstalovat 500 takových závor za celý život není totiž nijak těžké. A ještě by zbývalo aspoň 10 let do důchodu.
humanitární bombardér havel
ještě že to sem napsali
jinak by se všichni uvěznění nechali sešrotovat vlakem aby závoru nepoškodili
sámvelkýmao
no
kdo pamatuje proslavenej přejezd ve kbelích na cestě od boleslavi do prahy,ví,o čem mluvím.tam by asi všechny zdejší netrpělivce trefil šlak.ale tam se ty šraňky prostě objet nedaly.tak se vždy našlo pár odvážných,jedni zvedli kládu na jedný i druhý straně,další vartovali,jestli nejede vlak a ostatní projížděli.nebyla vyjímka,že šraňky byly dole půl hodiny a po vlaku ani památky................přitom ta silnice dost vytížená,ještě neexistovala R10.................
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně
Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa
„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hračka do terénu CFMOTO v akci. Novinku roku jsme zkusili jako první z Česka
Exkluzivně Největší novinka letošního roku je tady. Enduro CFMOTO 450MT jsme vyzkoušeli mezi prvními na světě....
Nadšenci nastartovali své poklady a pádí z Prahy. Cílem je dojet do Atén
V druhém ročníku akce Oldtimer Express vyrazilo v sobotu ráno z Prahy 43 posádek veteránů,...
Po Okruhu Českobrodském uháněli autodědečci i veteránský dorost
Okruh Českobrodský, slavný závod s devadesátiletou tradicí, odstartoval svůj jubilejní ročník ve...
Před sto lety potkal Rolls Royce, aby postavili nejlepší auta světa
Na den přesně před 120 lety se v Manchesteru poprvé setkali Henry Royce a baronet Charles Stewart...
Tesla kvůli kopírování ochranné známky žaluje indického výrobce baterií
Americká automobilka Tesla zažalovala indického výrobce baterií za porušení ochranné známky. Firma...
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...