Diskuze
Když uváznete na přejezdu, závory prorazte
Děkujeme za pochopení.
ilb
Chápu, že se na červenou nesmí na přejezd,
ale to je takový problém ošetřit ty závory tak, aby se zvedly pouze v případě, že na přejezdu už nebliká červená? Tu logiku ovládaní tam musel navrhovat nějaký trotl. Jednoduchá úprava a nikoho to prostě už mezi závorami po projetí prvního vlaku při příjezdu druhého nechytí.
Neregistrovany
Mno
Nezjednodušoval bych tak jako zástupec drah, či někteří zdejší přispěvovatelé. Osobně nemám zpravidla problém počkat. Ale podle mě je velikým problémem v čr to jak dlouho se čeká. Nezlobte se na mě, ale 20 sekund? leda tak ve snu. U přejezdů přes které jezdím já je to 40 sekund blikají světla a pak 1 minuta 20 sec jsou dole závory a pak jede vlak, tedy pokud je to rychlík. u nákladního vlaku který stál opodál není výjimkou i 3 minuty čekání po spuštění závor. Otázkou je, proč si jinde ve světě na závorách člověk knihu nepřečte?
hbf
Re: Mno
V článku uvedené hodnoty josu minimální, někde je to prodloužené na základě požadavků jiných stran (správce silnice), jindy je to delší proto, že je přejezd umístěn ve stanici a je závislý na více věcech, než na jízdě jednoho vlaku.
Každopádně mám pocit, že kdo psychicky nezvládne tříminutové čekání, neměl by mít řidičák. Maximálně na koloběžku a radši pod dohledem.
Glock Mark XVII
Podle mne není problém v inteligenci řidičů, kteří takto vje
dou na chráněný žel. přejezd. Podle mne je to díky jejich nevychovanosti a morálnímu marasmu po budování socialismu. "Proč bych já měl čekat? Pro mne žádná pravidla neplatí, já si budu dělat, co chci! Já jsem frajer a kdo je víc!"
Takové je nemožné "převychovat", takoví musí vymřít. Hlupák zemře, chytrý se poučí a neopakuje to.
cassul
Re: Podle mne není problém v inteligenci řidičů, kteří takto vje
Co se týká toho vymírání, železniční přejezdy jsou z tohohle pohledu dobrá volba. Akorát tím otravují lidi, ale jinak je to spolehlivé...
Hip
to je vtip?
za 2 závory platí sždc 10 mega? okamžitě zakládám firmu a budu je dodávat z 9 mega!! zlatej důl (tunel)
Jan Motůrek
Re: to je vtip?
už jste tu firmu založil? Nebo to "okamžitě" myslíte "zítra"?
Mr.Kef
střet auta s lokomotivou
Trochu mě pobavily videa, na která jsou odkazy v článku . Za zhlédnutí stojí dávný test Top Gearu. http://www.youtube.com/watch?v=ekpD06P7kiI
Tam je opravdu hezky vidět, co s autem děje po nárazu ve vyšších rychlostech.Zajímavé je to o pozice 2:30.
Stork.
Re: střet auta s lokomotivou
Hmmm...a to je jenom lokomotiva bez vagónů
centris610
opak je horší
např. v Pardubicích na přejezdu do Černý za Bory (k Zámečku) nebo jak to popsat (pardubaci urcite vi kde) se stává, že závory jsou zvednutý, výstražný světla nesvítí, ale vlaky jezdí a tam to docela už sviští rychle, a nemluvě o tom jak je ten koridor frekventovaný PCE-OL ...
dooko
Re: opak je horší
Jo, to můžu potvrdit. Světla nesvítila a když jsme najeli na koleje tak spadly závory. Bylo to jen tak tak a ne žádnejch 20s.
Rubik1
Vybavit všechny přejezdy závorama
Jestliže přidání závor k přejezdu s výstražnými světly stojí 10 mega, tak potom lidský život musí mít cenu alespoň 5 miliard. Vyrobit a nainstalovat 500 takových závor za celý život není totiž nijak těžké. A ještě by zbývalo aspoň 10 let do důchodu.
humanitární bombardér havel
ještě že to sem napsali
jinak by se všichni uvěznění nechali sešrotovat vlakem aby závoru nepoškodili
sámvelkýmao
no
kdo pamatuje proslavenej přejezd ve kbelích na cestě od boleslavi do prahy,ví,o čem mluvím.tam by asi všechny zdejší netrpělivce trefil šlak.ale tam se ty šraňky prostě objet nedaly.tak se vždy našlo pár odvážných,jedni zvedli kládu na jedný i druhý straně,další vartovali,jestli nejede vlak a ostatní projížděli.nebyla vyjímka,že šraňky byly dole půl hodiny a po vlaku ani památky................přitom ta silnice dost vytížená,ještě neexistovala R10.................
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!