Diskuze

Když uváznete na přejezdu, závory prorazte

Když uváznete na přejezdu mezi zavřenými závorami, máte dvacet sekund na záchranu. Pokud jste nezůstali stát kvůli poruše vozu, jeďte dál, závora není napevno. "Za uváznutí na přejezdu může nejčastěji hloupost," říká Jiří Dlabaja, tiskový mluvčí výrobce železniční zabezpečovací techniky AŽD Praha.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ilb

23. 8. 2011 19:51
Chápu, že se na červenou nesmí na přejezd,

ale to je takový problém ošetřit ty závory tak, aby se zvedly pouze v případě, že na přejezdu už nebliká červená? Tu logiku ovládaní tam musel navrhovat nějaký trotl. Jednoduchá úprava a nikoho to prostě už mezi závorami po projetí prvního vlaku při příjezdu druhého nechytí.

0 0
možnosti

Truestory

12. 7. 2011 18:14
A když vás zastaví policista

tak policijta přejedtě!!!!!!!!R^VVR^

0 0
možnosti

Neregistrovany

12. 7. 2011 10:07
Mno

Nezjednodušoval bych tak jako zástupec drah, či někteří zdejší přispěvovatelé. Osobně nemám zpravidla problém počkat. Ale podle mě je velikým problémem v čr to jak dlouho se čeká. Nezlobte se na mě, ale 20 sekund? leda tak ve snu. U přejezdů přes které jezdím já je to 40 sekund blikají světla a pak  1 minuta 20 sec jsou dole závory a pak jede vlak, tedy pokud je to rychlík. u nákladního vlaku který stál opodál není výjimkou i 3 minuty čekání po spuštění závor. Otázkou je, proč si jinde ve světě na závorách člověk knihu nepřečte?

0 0
možnosti

hbf

12. 7. 2011 14:02
Re: Mno

V článku uvedené hodnoty josu minimální, někde je to prodloužené na základě požadavků jiných stran (správce silnice), jindy je to delší proto, že je přejezd umístěn ve stanici a je závislý na více věcech, než na jízdě jednoho vlaku.

Každopádně mám pocit, že kdo psychicky nezvládne tříminutové čekání, neměl by mít řidičák. Maximálně na koloběžku a radši pod dohledem.

0 0
možnosti

Glock Mark XVII

12. 7. 2011 9:57
Podle mne není problém v inteligenci řidičů, kteří takto vje

dou na chráněný žel. přejezd. Podle mne je to díky jejich nevychovanosti a morálnímu marasmu po budování socialismu. "Proč bych já měl čekat? Pro mne žádná pravidla neplatí, já si budu dělat, co chci! Já jsem frajer a kdo je víc!"

Takové je nemožné "převychovat", takoví musí vymřít. Hlupák zemře, chytrý se poučí a neopakuje to.

0 0
možnosti

cassul

12. 7. 2011 11:52
Re: Podle mne není problém v inteligenci řidičů, kteří takto vje

Co se týká toho vymírání, železniční přejezdy jsou z tohohle pohledu dobrá volba. Akorát tím otravují lidi, ale jinak je to spolehlivé...

0 0
možnosti

Hip

11. 7. 2011 21:41
to je vtip?

za 2 závory platí sždc 10 mega? okamžitě zakládám firmu a budu je dodávat z 9 mega!!:-P zlatej důl (tunel)

0 0
možnosti

Jan Motůrek

11. 7. 2011 22:29
Re: to je vtip?

už jste tu firmu založil? Nebo to "okamžitě" myslíte "zítra"?

0 0
možnosti

Mr.Kef

11. 7. 2011 19:31
střet auta s lokomotivou

Trochu mě pobavily videa, na která jsou odkazy v článku . Za zhlédnutí stojí dávný test Top Gearu. http://www.youtube.com/watch?v=ekpD06P7kiI

Tam je opravdu hezky vidět, co s autem děje po nárazu ve vyšších rychlostech.Zajímavé je to o pozice 2:30.

0 0
možnosti

Stork.

12. 7. 2011 7:53
Re: střet auta s lokomotivou

Hmmm...a to je jenom lokomotiva bez vagónů

0 0
možnosti

centris610

11. 7. 2011 17:41
opak je horší

např. v Pardubicích na přejezdu do Černý za Bory (k Zámečku) nebo jak to popsat (pardubaci urcite vi kde) se stává, že závory jsou zvednutý, výstražný světla nesvítí, ale vlaky jezdí a tam to docela už sviští rychle, a nemluvě o tom jak je ten koridor frekventovaný PCE-OL ... Rv

0 0
možnosti

dooko

11. 7. 2011 19:39
Re: opak je horší

Jo, to můžu potvrdit. Světla nesvítila a když jsme najeli na koleje tak spadly závory. Bylo to jen tak tak a ne žádnejch 20s.

0 0
možnosti

Rubik1

11. 7. 2011 17:26
Vybavit všechny přejezdy závorama

Jestliže přidání závor k přejezdu s výstražnými světly stojí 10 mega, tak potom lidský život musí mít cenu alespoň 5 miliard. Vyrobit a nainstalovat 500 takových závor za celý život není totiž nijak těžké. A ještě by zbývalo aspoň 10 let do důchodu. [>-]

0 0
možnosti

Highdriver

11. 7. 2011 18:24
Vybavit všechny řidiče mozkama :)

0 0
možnosti

humanitární bombardér havel

11. 7. 2011 17:16
ještě že to sem napsali

jinak by se všichni uvěznění nechali sešrotovat vlakem aby závoru nepoškodili :-P8-o

0 0
možnosti

sámvelkýmao

11. 7. 2011 16:50
no

kdo pamatuje proslavenej přejezd ve kbelích na cestě od boleslavi do prahy,ví,o čem mluvím.tam by asi všechny zdejší netrpělivce trefil šlak.ale tam se ty šraňky prostě objet nedaly.tak se vždy našlo pár odvážných,jedni zvedli kládu na jedný i druhý straně,další vartovali,jestli nejede vlak a ostatní projížděli.nebyla vyjímka,že šraňky byly dole půl hodiny a po vlaku ani památky................přitom ta silnice dost vytížená,ještě neexistovala R10.................

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!