Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Když zlobí u felicie zvedák, měl by ho vidět odborník

aktualizováno 
Vlastimil Bláha z Teplé na Karlovarsku má dvě Škody Felicia 1.3 LXi a je s nimi spokojen, ovšem dojem z vozů podle jeho názoru kazí zvedáky (hevery), které k nim jako výbavu dodává mladoboleslavská automobilka.
Vlastimil Bláha z Teplé na Karlovarsku má dvě Škody Felicia 1.3 LXi a je s nimi spokojen, ovšem dojem z vozů podle jeho názoru kazí zvedáky (hevery), které k nim jako výbavu dodává mladoboleslavská automobilka. "Už se nám několikrát stalo, že při výměně pneumatik vozy spadly. Naštěstí byly podloženy, neboť ve mně zvedák už na pohled a před prvním použitím nevzbuzoval důvěru," napsal redakci Vlastimil Bláha. "Problém s podložením však nastává, když je potřeba vyměnit kolo na cestě a vhodné podložení není k dispozici." Motorista se domnívá, že mladoboleslavská Škoda špatně zvolila, když zmíněné zvedáky vybírala. "Vím, že na hevery si stěžují i další řidiči," doplnil Vlastimil Bláha. Mluvčí mladoboleslavské Škody Auto Evžen Krauskopf k problému sdělil, že v dosavadní servisní praxi firma nezjistila a neprokázala žádné vady v konstrukci, materiálu a provedení zvedáků pro Škody Felicia. "Z dosavadních reklamací vyplynulo, že problémy vznikly při nedodržení všech instrukcí návodu k obsluze, zejména při umístění zvedáku pod prolisem na boku prahu a v zajištění počáteční polohy dolní opěrné plochy zvedáku," upřesnil Evžen Krauskopf. "Při přesném dodržení všech pokynů pro použití lze u vozu měnit kola bezpečně a bez problémů." Evžen Krauskopf radí čtenáři a případně i dalším motoristům, aby při potížích se zvedákem navštívili svůj Škoda-servis a s odborníky konzultovali postup správného zvedání vozu a také stav zvedáku. "Při prvním neúspěšném zvednutí auta se totiž mohl zvedák poškodit, což později mohlo i při správném založení zvedáku působit další kolize," uvedl Evžen Krauskopf.

Autor:


Témata: Škoda, Škoda Auto


Nejčtenější

Toyota Tj Cruiser
Autofotka týdne: Toyota zkřížila SUV s dodávkou

Crossovery, to jsou dnes módní auta křížící SUV s kdečím. Obvykle to ovšem končí u vcelku konvenčně tvarovaných aut. U Toyoty se ale odvázali, jejich koncept...  celý článek

Nejhorší je dát si dopředu nové zimní pneumatiky a vzadu nechat ojeté
VIDEO: Kdo šetří a kupuje jen dvě nové zimní gumy, měl by je dát dozadu

Doba přezouvání na zimní obutí začíná. Měníte jen dvě pneumatiky? Dejte je na zadní nápravu auta i přesto, že vaše auto má poháněná přední kola.  celý článek

Mnohé recyklační továrny stále spoléhají na ruční práci.
Čínu zavalily použité baterie z elektromobilů. V recyklaci leží miliardy

Čínské recyklační továrny, které se specializují na likvidaci elektroniky, před sebou mají novou výzvu. V zemi prudce roste prodej elektromobilů, které...  celý článek

Potašový důl na těžbu kobaltu v americkém Utahu
Kobalt může nabourat velkolepé plány na elektrickou budoucnost aut

Češi se seznámili za posledních několik týdnů dopodrobna s lithiem, tento kov ovšem není jediným, po kterém pasou výrobci akumulátorů. Mnohem větší patálie...  celý článek

UAZ 469 Hunter
Hrdina lidové armády slaví 45 let, vyzkoušeli jsme nejnovější verzi

Zatímco americká armáda má své jeepy, sovětský blok v časech studené války spoléhal nejprve na slavný GAZ 69. Na vrcholu Brežněvovy éry přišel nový vojenský...  celý článek

Další z rubriky

Partisan One
Autofotka týdne: Nejdrsnější offroad Partisan je jako z české stavebnice

Pár dobrých věcí naše země v pupku Evropy světu přeci jen dala, jednou z nich je stavebnice Merkur. Juri Postnikov si s ní určitě musel hrát, jinak by ho...  celý článek

Na palubním počítači nového GAZu si zahrajete i Tetris.
VIDEO: Facebook v autě? Ten má každý druhý, to ruská dodávka má Tetris

Тетрис, latinkou Tetris, je asi nejslavnější počítačová videohra všech dob. V roce 1984 ji vyvinul Rus Alexej Pažitnov....  celý článek

Nově vyrobené vozy Seat v továrně automobilky ve španělském Martorellu (24....
Katalánsko je automobilová velmoc, snahy o odtržení děsí výrobce

Bouřící se Katalánci dělají vrásky také automobilkám. V nejbohatším regionu Pyrenejského ostrova, který se chce odtrhnout od Španělska, sídlí Seat a velkou...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.