Když zlobí u felicie zvedák, měl by ho vidět odborník

Vlastimil Bláha z Teplé na Karlovarsku má dvě Škody Felicia 1.3 LXi a je s nimi spokojen, ovšem dojem z vozů podle jeho názoru kazí zvedáky (hevery), které k nim jako výbavu dodává mladoboleslavská automobilka.
Vlastimil Bláha z Teplé na Karlovarsku má dvě Škody Felicia 1.3 LXi a je s nimi spokojen, ovšem dojem z vozů podle jeho názoru kazí zvedáky (hevery), které k nim jako výbavu dodává mladoboleslavská automobilka. "Už se nám několikrát stalo, že při výměně pneumatik vozy spadly. Naštěstí byly podloženy, neboť ve mně zvedák už na pohled a před prvním použitím nevzbuzoval důvěru," napsal redakci Vlastimil Bláha. "Problém s podložením však nastává, když je potřeba vyměnit kolo na cestě a vhodné podložení není k dispozici." Motorista se domnívá, že mladoboleslavská Škoda špatně zvolila, když zmíněné zvedáky vybírala. "Vím, že na hevery si stěžují i další řidiči," doplnil Vlastimil Bláha. Mluvčí mladoboleslavské Škody Auto Evžen Krauskopf k problému sdělil, že v dosavadní servisní praxi firma nezjistila a neprokázala žádné vady v konstrukci, materiálu a provedení zvedáků pro Škody Felicia. "Z dosavadních reklamací vyplynulo, že problémy vznikly při nedodržení všech instrukcí návodu k obsluze, zejména při umístění zvedáku pod prolisem na boku prahu a v zajištění počáteční polohy dolní opěrné plochy zvedáku," upřesnil Evžen Krauskopf. "Při přesném dodržení všech pokynů pro použití lze u vozu měnit kola bezpečně a bez problémů." Evžen Krauskopf radí čtenáři a případně i dalším motoristům, aby při potížích se zvedákem navštívili svůj Škoda-servis a s odborníky konzultovali postup správného zvedání vozu a také stav zvedáku. "Při prvním neúspěšném zvednutí auta se totiž mohl zvedák poškodit, což později mohlo i při správném založení zvedáku působit další kolize," uvedl Evžen Krauskopf.