Diskuze
První jízda novou elektrokiou: nelže o dojezdu a je příjemně normální
Děkujeme za pochopení.
P84e97t84r 75B84l60á11h60a
Prodeje EV leden 2019 Německo: a máte tu zase růst prodejů proti roku 2018.
Leden 2019 = 4.648 ks (leden 2018 = 2.764 ks) + 68% a to je před zahájením prodejů Modelu 3
P58e70t28r 40M53i53c75h77a53l
To dokazuje jenom to, že jsou Němci bohatí a někteří z nich neví co s penězi. Jenže při první krizi si to i většina z těchto nadšenců rozmyslí.
P20e80t51r 31B70l88á67h82a
Aktuální stav objednávek z Německa Modelu 3: 3.949 ks, docela mě toto číslo překvapilo, jen pro představu za celý rok 2018 bylo nejprodávanější EV v Německu - Renault Zoe s 6.360 ks, toto číslo TESLA MODEL 3 překoná už v březnu
Možná porazí i Norsko to zatím vede 5.112 ks.
M32a57r72e41k 93Š26t90ě60t34k43a
Nevím jak v Německu a Norsku, ale pokud u nás budou stát ekomobily dvakrát tolik co klasická auta, asi o tom nikdo uvažovat nebude (jako soukromé auto).
P74e67t51r 50M46i69c62h22a30l
Masáž pokračuje. Další nepraktický krumpl za přemrštěnou cenu.
J13i23ř62í 36S95c17h11m38i53d86t
Takže nějaké větší rozšíření jako vždy zabije cena.
M53a63r54t37i78n 29K20a10r20á12s68e43k
Tak čekat miliony prodaných kusů, když první komerční pokusy o elektromobily byly před 10 lety bylo trochu naivní....
Z80d68e58n67ě68k 79M65o37r30á20v85e80k
Staré auto od emisí dusíku už neočistíte, starou elektrárnu ano. Vstřikování močoviny mají jen nejnovější diesly, u elektráren se to dodělává.
Z87d47e70n16ě78k 59M49o22r92á81v18e57k
Tohle patřilo do jiného vlákna, nechápu, jak se to dostalo sem, když jsem to psal jako reakci na příspěvek.
V75á71c33l46a19v 52V20y15s74u68š42i92l
Elektromobil s dojezdem přes 400 km bych si klidně pořídil, když se do něj vejde čtyřčlenná rodina se dvěma psy a zavazadly a bude stát 300 000,- Kč.
M76i38r48e31k 71G25a66j42e77r
Nejste vy ten, co tyhle pozadavky na elektromobil porad stupnuje, aby si tim omluvil, proc si ho nikdy nekoupi?
P72e48t40r 57S13t31e60j62s56k50a97l
Jasne ze to nikomu nedava smysl, ale pockejte, az vlady zakazou spalovaci motory. Potom uz nebude potreba propocty, za kolik km se to vrati. Jina moznost nebude. Auto se patrne stane necim, cim bylo za sociku. Nebo dokonce ze zacatku 20 stoleti, kdy mel autak jenom tovarnik nebo knize - luxusnim zbozim. Za auto i dum v Praze a patrne poklesne i pocet aut v provozu a tvorba kolon a potreba stavet dalsi dalnice. Kdo bude muset cestovat a nebude mit mega pojede vlakem. Jenom se zatim nevi, co bude se stavjicimi vozy, jak dlouho po zakazu registraci novych aut strati registrace i ojetiny. Predpokladam nejake prechodne obdobi 3-4 roky, nez se z novych elektromobilu stanou ojetiny. Mozna to bude driv v Cine, mozna v Evrope. V US zalezi kdo bude u moci, ale nepredpokladam, ze jim vemou zbrane a benzin v dohledne dobe.
V60l11a91d95i55s28l28a76v 10B80u16r29y15š77e38k
no nezní to špatně, co předpovídáš, ale je to tak pěkný, že to určitě nebude a budou nás dál dusit koncernové 1,9 TDI 66 kW, neoblíbenější motorizace našich vagabundů
T50o20m28á49š 76K25u74c78h13a32ř
"baterie s kapacitou 64 kW"
Je vidět, že článek psal odborník. Ale zjevně na něco jiného.
M92i88r15o31s59l52a27v 27S43u42c75h45y
Sundejte cenu o 70% a lidé se o elektroauta poperou. Jó, ach ano, baterky jsou drahé. No tak si holt budeme muset počkat, než někdo vymyslí něco lepšího. Jedno elegantní řešení ale stále nějak přehlížíme. Jsou to právě hybridy. S nulovými emisemi potřebujeme jezdit v centrech velkých měst - no a tam by stačil dojezd zhruba 20 km (pokud nejste rozvážková služba, ale jen "obyčejný řidič"). Zbytek by to fungovalo jako dosud - ku spokojenosti uživatelů.
V51l74a53d96i89s42l96a65v 28B35u78r73y79š49e44k
není potřeba, aby se lidé o elektroauta prali, stačí, když nákup budou povavažovat za rozumný a ta doba, kdy to tak bude se nezadržitelně blíží, sám bych to viděl tak na 10 let, není potřeba nic sundávat a o nic se prát, tak doba příjde sama dříve či později
V16l73a82d84i31s88l72a62v 39B22u54r49y38š87e12k
pěkný autíčko, začíná se to hezky rozjíždět, kdyby klesla cena k 700 tisícům a podařilo se přidat i pohon zadní nápravy, tak do toho jdu
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...