Nový šéfdesignér Kie Peter Schreyer, který před nedávnem přišel do služeb korejců od Volkswagenu, má pomoci automobilce v novém směřování - od laciných a jednoduchých aut k vozům plných emocí. Automobilka tak začíná sázet na výrazný a propracovaný design.
Dravý vzhled tvarovaný na jednolitém těle výraznými lomy a prolisy, podtrhují velká kola s průměrem 22 palců. Vypadá to, že designéři korejské automobilky vymysleli nový identifikační znak kií. Stejně jako před nedávnem uvedený slovenský cee´d, má i kue na spodu dveří výrazný prolis.
Kue je 4724 milimetrů dlouhý, do šířky má 1929 a na výšku 1600 milimetrů. Rozvor je 2,9 metru, rozchod vpředu i vzadu 164 centimetrů. Pneumatiky s rozměrem 265/40 R22 roztáčí čtyřmi stovkami koní (294 kW) přeplňovaný osmiválec s objemem 4,6 litru.
Kue má nejen o něco zvýšený podvozek, ale je také vybaven pohonem všech kol, kroutící moment 534 Nm na ně přenáší pětistupňová automatizovaná převodovka.
Interiér korejského konceptu se automaticky přizpůsobuje řidiči a jeho třem spolucestujícím, pilotovi ulehčuje řízení adaptivní tempomat.