Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

První jízda: nová Kia Picanto je povedený mrňous

Picanto, nejmenší a nejlevnější auto v nabídce korejské značky Kia, přijíždí v nové generaci. Moderním vzhledem, jízdními vlastnostmi i dojmem z kabiny je to mnohem dospělejší auto. V bohaté Evropě je to kabelka pro mladé slečny, v české realitě auto penzistů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

Litrový motor má dnes důstojná motorka, ne auto :-(

1 0
možnosti

Litrovy motory v autech i v motorkách jsou a byly "skoro furt"....

2 0
možnosti

To bude akorát tak na nákup a na picanto. ;-D

1 0
možnosti

3.5m na délku je už dost málo. Za minimum považuji 3.7 - 3.8m. Ta cena je nic moc. Tady bude mít navrch spíše nové Suzuki Ignis coby crossover, které by mělo mít 810kg, vyšší podvozek, 3.7m délku, 4 válec 1.2 v základu a vše potřebné v základní výbavě a jenom o 20 tisíc dražší. Většina důchodců dá stejně nakonec přednost nové Dacii, kde mají větší vůz a v naprostém základu se dostanou cenově ještě níže.

1 0
možnosti

J22a12n 69H88r62u27z48a

19. 4. 2017 13:47

3,43m C1, 3,7m Saxo. A proč bych si jako důchodce kupoval krám s velkou spotřebou a ve městě obtížně zaparkovatelný, když nákup za měsíční důchod se vejde do kufru C1?;-D

0 0
možnosti

J67a34n 55D42l85o77u76h68ý

19. 4. 2017 10:52

Ten litr je vyslovene za trest. Na spotrebe neusetri clovek nic v realu a jako bonus to "nejede" ;-D. Pan novinar je asi pocitove necitlivej ;-D. S tou 1.2 uz to muze byt "normalni svezeni". Vaha pres 900 kilo je na dnesni dobu docela dost v pomeru velikosti auta. Je to skoda, chtelo by to sundat tak jeste cca 100 kilo dolu.

1 0
možnosti

Váha auta je v pohodě, všechna malá auta jsou přes 900 kg citigo, panda, i10...a zakladní motor je holt základ;-)

1 0
možnosti

Mám předchozí generaci,3 roky staré. Neměnil bych. Malé ale živé, zaparkujete kdekoliv ale na dálnici zdržovat nebudete (jenom si to papne 8l/100) 4 chlapi se do toho taky vlezou

0 0
možnosti

M77a97r39e31k 95M17a93l86ý

20. 4. 2017 17:08

To musí být zážitek cestovat s tím po dálnici a nebo ve čtyřech dospělých... :-) Jako miniauto do města OK, ale jinak?

0 0
možnosti

To je přesně ono, já bych malé auto chtěl. Nevozím nic velkého a ta kompaktnost má své výhody, ale cenově a hlavně motoricky to je naprosto mimo. Navíc pokud v Evropě ty automobilky prodávají malá auta defacto z donucení kvůli EU regulaci, tak si umím představit jejich přístup při reklamacích nebo jakékoliv další podpoře.

0 0
možnosti

J71a98n 89D46l98o78u46h67ý

19. 4. 2017 10:54

Musite volit u malych aut spravne pomer vykon na 1kg vozu. Ale turbu bych se vyhnul, ktere "papirove" vychazi nejlepeEU

0 0
možnosti

Důchodci si určitě nekoupí korejské auto , už jen kvůli povědomí a setrvačnosti .

0 2
možnosti

To se mylite... Znam 3 duchodce s korejskymi auty koupenymi jako nove a jedenbv nem uz jezdi 13let a nemuze si ho vynachvalit

3 0
možnosti

Auto pro důchodce? V ČR mají důchodci jiné oblíbence - Škodu fabbi v základní verzi a stále častěji Dacii Logan/Sandero - ta dokáže za cenu 200 tis. nabídnout poměrně velké auto a i nějakou výbavu.

2 0
možnosti

důchodci mají různá auta oblíbená, záleží na tom, kolik mají peněz, tuhle jsem viděl staříka se stařenkou, jeli odvést někaké smetí do ekodvoru a jejich oblíbeným autem bylo BMW X6

4 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...