Diskuze
Mikro hot-hatch. Stokoňová Kia Picanto je zábavný mrňous
Děkujeme za pochopení.
P89e64t19e47r 75S90i44v76ý
1.0 Turbo, doufam ze k tomu davaj i automat, vzdyt lidi to chtej
M95a58r95c14e45l 35S77t80a56r32ý
mnohem radši potkávám na okreskách a parkovištích obchoďáků tyhle prcky než rádobyborce a pipiny, co si poříděj SUV a pak ho nezvládají - takže to na okreskách řežou prostředkama zatáček, ve městě přejíždějí mezi pruhy bez blinkrů a před obchoďákama zabírají dvě místa...
P77e91t83r 57M52a35r60š65á11l32e11k
Na těch nízkoprofilových "loukoťových" kolech to bude peklo, zvlášť na rozbitých silnicích ve městě.
M70a21r96e87k 93J96a60n97e77č16k55a
Svého času jsem míval R5 GTE, což byl také velmi živej mrňous, který měl na délku cca. 3,6m, takže proč se stydět ve svižném Picantu. Jenom proto, že dneska se ego měří podle velikosti auta a malé auta jsou pouze pro holky? Mohu potvrdit, že malé živé hothatche mají větší happy faktor, protože si sním užijete mnohem více zábavy, než mnohé přerostlé a nudné obludy. Takže se vůbec nedivím, že je oblíbené mini, nebo swift. Škoda jen, že nové clio již dosti narostlo.
P35a31v58e26l 36J75e84ř44á71b12e77k
To ti co si dohánějí ego velkým autem nevysvětlíte. S malým, ale živým autem je vždy víc srandy než s těžkou bednou.
I mnohé ženy říkají, lepší malý, ale hbitý, než velký, a nabubřelý.
J26a51n 37K26o81n77v26a32l66i61n97k36a
V tomto autě naprosto schvaluji malý turbomotor. Sem patří. S autem se nenadře a bude svižný.
V čemkoliv větším jsou tyhle motory neštěstím.
J98i84ř79í 65S60c98h90w36a54c25h
svižnost takového malého turbomotoru ve větší Fabii (110k) je cca stejná, ve Fiestě (125,140k) ještě vyšší.....s takovými auty se taky nenadře, v 95% jízdních režimů se "převaluje" někde mezi 1500-2500 ot, na dálnici při 130 točí 2800-2900 ot.
To ekvivalentní atmo 1.4-1.6 se musí vytočit o 10-20% ot. výše, se všemi negativy, které s tím souvisí (hluk, spotřeba, životnost)
P50a64v49e78l 33S19t72r47a10k83o59š
Kupovali jsme rodičům k výročí Rio (1.4 CVVT Exclusive) a jelikož jsem se s ním řádně povozil tak rozhodně nemám pocit že by na něm bylo něco nedotaženého. Spíš by někteří zvyklí na Fábie koukali. Picanto už se mi zdá hodně malé, spíš jako startovací auto pro mladou slečinku do města.
J39i72ř11í 18B17r43u26t97o91v82s74k85ý
Jako druhé vozidlo(hrkadlo) do rodiny slušné,na drobné pojížďky
M87a46r58t67i53n 83P65l77z48á35k
Turbo s primym vstrikem na na drobne pojizdky? Ani nahodou
P46e20t14r 66B22á45č58a
pro kohp zabavny mrnous? kdyz v tom sedi chlap tak to akprat vypada velice komicky.
pro zenskou na nakup jako treti auto v rodine snad.
J42i39ř34í 75S76c24h12w38a31c12h
A proto třeba James Hunt (a nejen on) jezdil v Mini.....asi proto aby v tom vypadal "komicky"
Čínský Dongfeng v Česku odpálí cenovou bombu. Elektrický Box bude za půl milionu
Součástí uvedení modelů luxusní značky Voyah státního čínského koncernu Dongfeng bylo i představení...
První jízda: Kodiaq si škodováci na rozloučenou se spalováky vymazlili
S novým Kodiaqem si Škoda mohla vyhrát. Tým Jiřího Dytrycha, šéfa projektů spalovacích aut značky,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Zemřel šéf slavného studia Pininfarina, jež obléklo Zetor, Ferrari i Mattoni
Zemřel Paolo Pininfarina, šéfovi legendární designérské společnosti Pininfarina bylo 65 let....
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Německý boj o klima. Ministr dopravy děsí řidiče plány na zákazy jízdy
Německý ministr dopravy Volker Wissing vystrašil miliony německých řidičů slovy o možných plošných...
Čínská Chery chce dobýt Evropu mezi prvními. Začínala s fejkovým toledem
Chery se stane první čínskou automobilkou, která bude mít v Evropě svoji továrnu. Bude to ve...
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...