Diskuze
Kia Picanto: spořivá miniatura do města
Děkujeme za pochopení.
Janser
SUV
Až se s tím SUV podkáš tak to bude "čest tvojí památce" NE že bych to někomu přál to rozhodně NE
Jarda.
Bobik.
Koupil jsem Picanto,jezdím sám, zadní sedadla jsem trvale sklopil,takže tam vlezou i přepravky na pivo,nemám problém. Jarda.
Petr Stejskal
KIA
Ja jsem si KIU vyzkousel v Recku o letosni dovolene, nemel jsem k temto vozum duveru, prec jen je to Made In Korea, ale vyssi model Rio v provedeni sedan me velmi prijemne prekvapil, to auticko slapalo na 100% a spotreba po ujeti 650Km si vzal 35 litru coz je slusny, protoze jsem jezdil po malych silnickach, casto podrazoval a motor rozhodne nesetril, klimatizace jela naplno, takze KIA jsi fakt super a uz se tesim na tu novinku ze Slovenska, mozna si ji koupim.....
rbej
prostor
Souhlasím s těmi, kdo to auto doporučují. My ho máme již asi 1,5 roku v provedení EX s 1lt motorem - benzin a nemůžeme si ho vynachválit. Jezdím do roku 1956, pojezdil jsem dost značek a tohle auto má pro 4 lidi (kromě kufru) všechno, co auto má mít. Výhoda je nižší pojistka, záruka 3 roky a jelikož jsme dva důchodci, tak nám bohatě stačí - na větší nákupy se sklopí zadní sedadla. Jinak si skutečně vzadu sedící neprošoupou džíny, protože to KIA vyřešila brilantně - místa je zde dost i pro dost dlouhé lidi. Jak bylo řečeno, až na ten kufr. Jinak spotřeba kolem 5,- lt/100km, ale na dálnici to tam benzin padá. Těch 130 km/hod. zvládne i ten litr bez problémů, ale spotřeba jde až na 7,5 - 8,- lt. Jinak mohu jen doporučit. Má to ABS+EBD, servo, stahovací přední okna, přední mlhovky,2 x airbeg . Brzdy jsou na všech kolech kotoučové a skutečně velmi "jedovaté".
iuos
hmm
než nový takovýhle malý auto, tak radši starý uno, 205 nebo tak něco... a ušetřený prachy urvu v supermárketu
Tomáš Marný
Re: hmm
Těžko, konkrétně do toho Una, zvaného "pastička na peníze", budeš rvát peníze horem dolem...
PetrPavelHavel
Muži, proboha nejezděte s tím!
To není auto. Kdybyste s touto kabelkou třeba jen jedinkrát jeli, všichni ostatní muži by se vám smáli, že jste divní. Je to auto pouze pro ženy. Muži by v tom neměli jezdit. Muži mají jezdit ve velkých autech, aby světu ukázali, jací jsou to borci.
headUP
Re: Muži, proboha nejezděte s tím!
já sem v tom taky chlapa nikdy neviděl
headUP
prostor
jen bych uvedl na pravou míru to místo vzadu. kdy si myslí, že tam neprošoupe džíny, tak bude nemile překvpaen. ať miniauto čaruje s prostorem jak chce, tak si za řidiče nesedne ani desetiletý dítě. měli jsme ve firmě něco podobnýho - hyundai atos a když měl někdo jít dozadu, tak si musel na zadní lavici prostě lehnout, protože se do pěticentimetrový škvíry pro nohy prostě nevešel
ja
Re: prostor
Taky nechapu, proc se u techto miniauticek neprizna, ze je to pro dva lidi. Vzdyt je to kazdemu jasne. Mohli by uplne odbourat zadni sedacku a vubec nenabizet 5dverove verze.
velkorypal
zpracování
Tak vám povím, že mě Kia docela příjemně překvapila v zpracování aut. Ve srovnání s Peugeotem (407) jsou naprosto zlaté, návštěva servisu se stala dávnou (peugeoťáckou) vzpomínkou.
Jen motory jsou vysoko otáčkové, aspoň benzíny. ve 2t.ot. se teprve rozjíždí, pro správný pocit z jízdy je potřeba překonat 4t.
Všem co váhají nad koupí této značky říkám, kupte to, není se čeho bát.
Karel
Spotřeba
Koupil jsem benzinové Picanto manželce, jezdí se s ním pouze po městě za cca 5,5l tak nechápu kdo si může připlatit 70 tis. za naftu která si vezme 4,5l
Pavel Sudoplatov
Povinné ručení
Výhodou tohoto vozu je obsah pod 1350 cm3, takže spadá do nižší sazby povinného ručení. Diesely jsou většinou 1,4. Výjimkou je motor od GM o obsahu 1,3, který používá Opel a Fiat (Panda) a samozřejmě Smart 0,8 CDI. Prostě by to chtělo kvalitní litrový turbodiesel, řekněme 999 cm3, výkon 55 PS, spotřeba kolem 3,5 l. To by neměl být veký problém.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...