Nové logo bylo odhaleno v rámci rekordní pyrotechnické show na obloze nad korejským městem Inčchon. Během akce se uplatnilo 303 takzvaných pyrodronů, které v rámci synchronizované umělecké kreace odpálily stovky pyrotechnických náloží ohňostroje, čímž slavnostně zažehly a oslavily nové počátky značky Kia.
Kia své logo proměnila skutečně radikálně – místo červené barvy je černá, použitý je naprosto jiný font písma, jméno Kia je napsáno jakoby v jednom tahu. Podle automobilky logo „symbolizuje nové cíle značky Kia a hodnoty, které zákazníkům slibuje nabízet prostřednictvím budoucích produktů a služeb, jakožto i zkušenosti, které tyto produkty a služby umožňují. Rytmická a nepřerušovaná křivka loga vyjadřuje odhodlání značky Kia zprostředkovat okamžiky inspirace, zatímco symetrie loga znázorňuje důvěryhodnost. Stoupající partie loga představují rostoucí ambice značky, a co je důležitější, její nabídku zákazníkům.“
Kromě zbrusu nového loga odhalila Kia nový globální slogan: „Movement that inspires“ (Pohyb, který inspiruje). Následovat má představení další strategie zaměřené na elektromobily. Ještě letos má Kia představit svoji elektrickou vlajkovou loď, SUV coupé na baterii na nové podvozkové platformě E-GMP, společné s Hyundai. Interně je model zatím označován jako Kia CV.