Diskuze
Formule 1 ze zlaté éry dorážela na rekord mosteckého okruhu
Děkujeme za pochopení.
M37i91c20h25a98l 98J65a38r28o53š
Jsem překvapený, že tak relativně nedávno tam měl Ford Cosworth. Já měl v podvědomí, že ho nahradili továrnéma speciálama nejméně o deset let dřív.
J57i69ř15í 27S78c52h52w41a48c94h
Cosworth 3.0/V8 vládl F1 v 70. letech. jeho nej éra skončíla v 84, kdy většina týmů přešla na turba s polovičním objemem. Ale i za turbo-éry jej každou sezónu některé týmy stále používaly.
Cosworth byl používán i po zákazu turba a v éře 3.5/V8 ještě zaznamenal velký úspěch v roce 1994 (Schumi s Benettonem mistr světa)
Pak ale verze 3.0/V8, 3.0/V10, 2.4/V8 již hrály "druhé housle". Jeho účast v F1 skončila až sezónou 2013 v týmu Marussia, což leccos napovídá.
Ale i tak nepřetržitá účast v F1 od 1963 do 2013 je solidní účet
J41a77k89u70b 18S14e15k93e13r82a
Auta byla nejrychlejší, nejzábavnější a zároveň nejbezpečnější, protože byla nejlehčí.
Formule jsou dnes hybridní, mají nejrůznější elektromotory, komplikovaná turba. Pod vlivem dnešních pravidel musejí auta jezdit z půlky na elektřinu, pokud nejsou na elektřinu kompletně. Navíc jsou zhruba o 40 % těžší, takže jsou v případě nárazu mnohem nebezpečnější.
Objem ničím nenahradíš, musím si rýpnout :-)
O79n53d54ř94e21j 81Č76a29p36k57a
Nejbrutálnější motor ve formuli byla patnáctistovka turbo, čtyřválec... než FIA došlo, že by se v pravidlech měly omezit věci jako plnicí tlak turba 850 koní v závodě a přes 1100 v kvalifikaci,
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!