Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

VIDEO: Už i klíč od auta má dotykový displej a USB

aktualizováno 
Už i klíček od auta potřebuje dotykový displej a USB port k nabíjení, alespoň v podání nové generace BMW řady 7. Ten „klíč“ je pěkně velký, však taky umí autu zavelet, aby zaparkovalo bez řidiče.

Může vás zajímat

BMW X1 18d 2010

BMW X1 18d 2010

Cena 400.000,-Kč včetně DPH

Více na Automodul.cz.

Odemkne auto na dálku, stačí ho mít v kapse a vzít za kliku. Stejné je to se startováním, to obstará tlačítko. Ale takové funkce známe i z obyčejnějších aut. Zato s pomocí tohoto superklíče zjistíte třeba i stav paliva v nádrži, zavření oken, jestli je auto zamčené a další informace.

Stejně jako u mobilů zabere tento příplatkový klíč pro nejnovější BMW řady 7, jehož prodeje odstartují koncem října, v kapse hodně místa. Dotykový displej s uhlopříčkou 2,2 palce má rozlišení 320 × 240 pixelů.

Za tuto specialitu se u nového sedmičkového BMW připlácí necelých sedm tisíc. Ale když klíč ztratíte, bude to určitě mnohonásobně dražší. Automobilky si za novou sadu klíčů při ztrátě určují šílené částky. A tento unikátní kousek s displejem bude určitě pěkně drahý.

Speciální klíč pro BMW 7

Za příplatek umí fungovat jako dálkové ovládání, s jeho pomocí tak auto zaparkuje, i když bude řidič venku (sledujte zde).

Stejně jako nejmodernější smartphony je třeba klíček nabíjet. Buď to jde přes USB port, nebo bezdrátově ve středové loketní opěrce. Ve schránce je slot, kde lze indukčně dobíjet i mobily.



Témata: BMW


Nejčtenější

Hyundai Kona
První dojmy: městský floutek Hyundai Kona má štramácký kabát

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Zatraktivnit značku, oslovit nové zákazníky a přispět k dosažení pozice nejsilnější asijské značky v Evropě – takovými hesly začíná oficiální popis nového vozu...  celý článek

Testování reakcí okolí na auto bez řidiče. Testovací jezdec se převlékl za...
Testy aut bez šoféra: řidič převlečený za sedadlo, auto se dvěma volanty

Vývoj autonomních vozů není jen otázkou senzorů, procesorů a učících se algoritmů. Automobilky musí vyřešit i řadu psychologických problémů. Vznikají tak...  celý článek

Projeli jsme s harvestorem na kácení stromů
VIDEO: Prozkoumali jsme monstrum, co kácí stromy jako párátka

Strom pokácí, odvětví a naporcuje. Říká se mu harvestor a vypadá jak stroj, který sem přivezli mimozemšťané. Monstrum, které stromy poráží jako párátka, jsme...  celý článek

Philips and Renault collaborate at the 2017 Frankfurt Motor Show
OBRAZEM: Hyundai i30 má nový krásný zadek

Fastback je trochu pozapomenutý druh karoserie. Poslední dobou ovšem zažívá renesanci, akorát se jim říká jinak. Ladně splývající záď sportovního střihu nově...  celý článek

Harley Davidson Street Rod
Harley pro manželky na sobě zamakal v posilovně

Když začnete poctivě každý den makat v posilovně, po roce budete vypadat stejně jako nový Street Rod vedle původního modelu Street 750. Posílený motor doplněný...  celý článek

Další z rubriky

Škoda Vision E na autosalonu ve Frankfurtu
Škoda pro koncern VW vymýšlí, jak vyrábět levná auta pro rozvojové trhy

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Škoda ve Frankfurtu představuje plány na elektrickou budoucnost. Koncept elektrického SUV Vision E ukazuje, jak bude vypadat sériový elektromobil, který dorazí...  celý článek

Testování reakcí okolí na auto bez řidiče. Testovací jezdec se převlékl za...
Testy aut bez šoféra: řidič převlečený za sedadlo, auto se dvěma volanty

Vývoj autonomních vozů není jen otázkou senzorů, procesorů a učících se algoritmů. Automobilky musí vyřešit i řadu psychologických problémů. Vznikají tak...  celý článek

Renault Symbioz
OBRAZEM: Symbioz je auto, které s vámi bude bydlet

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Na předpovídání budoucnosti mají automobilky celá oddělení a u Renaultu to vidí takto: auto se stane součástí našeho domova, řídit se bude umět samo a bude...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.