Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

VIDEO: Už i klíč od auta má dotykový displej a USB

aktualizováno 
Už i klíček od auta potřebuje dotykový displej a USB port k nabíjení, alespoň v podání nové generace BMW řady 7. Ten „klíč“ je pěkně velký, však taky umí autu zavelet, aby zaparkovalo bez řidiče.

Může vás zajímat

BMW X1 18d 2010

BMW X1 18d 2010

Cena 400.000,-Kč včetně DPH

Více na Automodul.cz.

Odemkne auto na dálku, stačí ho mít v kapse a vzít za kliku. Stejné je to se startováním, to obstará tlačítko. Ale takové funkce známe i z obyčejnějších aut. Zato s pomocí tohoto superklíče zjistíte třeba i stav paliva v nádrži, zavření oken, jestli je auto zamčené a další informace.

Stejně jako u mobilů zabere tento příplatkový klíč pro nejnovější BMW řady 7, jehož prodeje odstartují koncem října, v kapse hodně místa. Dotykový displej s uhlopříčkou 2,2 palce má rozlišení 320 × 240 pixelů.

Za tuto specialitu se u nového sedmičkového BMW připlácí necelých sedm tisíc. Ale když klíč ztratíte, bude to určitě mnohonásobně dražší. Automobilky si za novou sadu klíčů při ztrátě určují šílené částky. A tento unikátní kousek s displejem bude určitě pěkně drahý.

Speciální klíč pro BMW 7

Za příplatek umí fungovat jako dálkové ovládání, s jeho pomocí tak auto zaparkuje, i když bude řidič venku (sledujte zde).

Stejně jako nejmodernější smartphony je třeba klíček nabíjet. Buď to jde přes USB port, nebo bezdrátově ve středové loketní opěrce. Ve schránce je slot, kde lze indukčně dobíjet i mobily.



Témata: BMW


Nejčtenější

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Yamaha Venture
Vzduchem chlazení obři od Yamahy couvají a popojíždí na elektřinu

Že by první důsledek odstoupení USA od klimatické dohody? Nová dvojice obřích cesťáků Yamaha Venture a Yamaha Eluder je zatím určena pouze pro americký trh....  celý článek

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Další z rubriky

Partisan One
Autofotka týdne: Nejdrsnější offroad Partisan je jako z české stavebnice

Pár dobrých věcí naše země v pupku Evropy světu přeci jen dala, jednou z nich je stavebnice Merkur. Juri Postnikov si s ní určitě musel hrát, jinak by ho...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.