Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Kolik lidí se vejde do Škody Octavia? Třicet dva

  12:54aktualizováno  12:54
Dvaatřicet studentů se poslední červnový den podařilo vtěsnat do nové Škody Octavia Combi. Netradičního rekordu bylo dosaženo na brněnském náměstí Svobody, kde tisíce dětí oslavovaly konec školního roku.

"Byl to zatím takový rekord nanečisto. Příští rok ale již k akci přizveme pracovníky z pelhřimovské agentury Dobrý den a pokusíme se o jeho zápis do Guinnessovy knihy rekordů," řekla dnes ČTK jedna z organizátorek Kristýna Imrichová.

Pořadatelé zábavné akce zapůjčili k vytvoření rekordu novou octavii hokejbalistům z brněnského týmu Gepards. Ti si k pokusu přizvali i své přítelkyně. Třikrát zkoušeli, kolik se jich do vozu vejde. Teprve dnes vůz dokonale vyplnili svými těly.

K nasoukání se do auta jim stačilo necelých pět minut. Vůz připomínal velkou konzervu, která vypadá, že každou chvíli praskne. Auto se muselo po nastoupení posádky zcela uzavřít.

Škoda Octavia II Combi: lepší, než si umíme přiznat

Škoda Octavia vždy oslovovala zákazníky tvrzením, že nabízí "kus auta navíc". U první generace to platilo především o jejím kufru. V případě nové octavie nutno přiznat, že nabízí o "kus více" než konkurence, a to ve všech ohledech ...VÍCE V TESTU
Poslední členové týmu nastupovali staženými okny. Ta původně nešla zavřít. Soutěžícím ale pomohli jejich kolegové, kteří nastupování organizovali. Vůz podle pravidel musí zůstat deset vteřin zcela uzavřený.

Po vytvoření rekordu dostali všichni odměnu ve formě několika dortů. Ty ale dlouho nevydržely, účastníci rekordu jich využili k malé dortové válce. Vůz sice pokus přežil bez úhony, po dortové přestřelce ale musel okamžitě zamířit do myčky.

Pokusy o zaplnění různých typů škodovek jsou neodmyslitelnou součástí akce nazvané Hurá prázdniny, která se pravidelně koná na brněnském náměstí Svobody. Děti při ní mohou oslavit prázdniny a poučit se o nebezpečí, které na ně číhá v silničním provozu.

Do Škody Octavie Combi se vešlo 32 lidí

Autor:




Nejčtenější

Ferdinand Porsche se svým zkušebním, nejúspěšnějším vozem Volkswagen Brouk
Vychází kniha o Porscheho začátcích pod hákovým křížem

Pro Ferdinanda Porscheho bylo bodem zvratu setkání s Adolfem Hitlerem. Po špatných obchodech byl automobilový inženýr značně zadlužený, když v květnu roku 1933...  celý článek

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Další z rubriky

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Nissan Dayz Roox
Japonská aféra: výrobce hliníku lhal o kvalitě, automobilky mají poplach

Druhý největší výrobce oceli v Japonsku Kobe Steel se přiznal, že falšoval údaje o kvalitě některých produktů dodaných zhruba 200 společnostem. Mezi nejvíce...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.