Diskuze

Kolik vydělávají šéfové automobilek. Krize nekrize, konta se plní

Šéfové světových automobilek přežili těžké časy a opět se mohou těšit na královské platy. Třeba šéf VW si vloni vydělal téměř 230 milionů korun. Šéf Daimleru vydělal jen asi o 15 milionů korun méně. Ani ostatní velcí bossové na tom nejsou špatně.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tryskomys Muf

24. 3. 2011 23:33
Co je to 230 milionu?

Co je to 230 miliónů včetně odměn? Co je to Volkswagen Group - nějaká společnost lokálního významu? Oproti panu Romanovi, šéfovi (z vůle ODS a ČSSD) státního molochu ČEZ, jsou šéfové Volkswagenu a Daimleru naprostí břídilové. Roman si nedávno přišel v akciových opcích na bratru 750 miliónů. ... Což celkem věrně vypovídá o tom, jak zkorumpovaný státní aparát v ČR je. Rv

0 0
možnosti

bedrichjapny

24. 3. 2011 9:25
ital nezná ten zázrak

na vlastní žádost jsem byl právě přijat / do funkce ředitele firmy fiat / madona mia, končím s životem dia ;-D

0 0
možnosti

mazlikuzlik

24. 3. 2011 8:15
škodověnka

Už mi začíná být jasné, proč byl takový tlak na škodovku, aby zvedla své zisky;-D. To číslo si nemapamatuji, ale tuším, že minulý rok byl pro Škodu víc než úspěšný a povedlo se jí dosáhnout zisku zhruba 8 miliard Kč. Vlastně tak vydělala na zhruba 32 ročních platů šéfa skupiny VW. Proto myslím, že kdyby se vzal celý management VW tak těch 8 miliard možná ani nebude stačit;-). Tím pádem začíná být jasné jakou roli škodovka v rámci skupiny plní - je to takové malé přilepšení managementu;-D (ale to samozřejmě nemyslím vážně;-))

0 0
možnosti

basniklidu

23. 3. 2011 23:56
Poucny clanek pro ty

co si jeste dodnes mysli ze platy stanovuje nejaky neosobni trh.

0 0
možnosti

hrabje_olaf

23. 3. 2011 23:26
jo, ještě mě napadlo....

...škoda, že na AUTO nechodí důchodci, to by bylo pláče a zlosti..;-)

0 0
možnosti

hrabje_olaf

23. 3. 2011 23:22
to je mi zase podnětný článek

o čem budeme psát příště? - mám návrh-třeba , koho (jakou) vozí šéfové (i nižší manažeři)  jako spolujezdce - to bude článek na stejné úrovni.....:-/

0 0
možnosti

Vlastimil.Kornas

23. 3. 2011 21:06
A proto se jezdí na nákupy do Německa

:-)

0 0
možnosti

radik

23. 3. 2011 21:13
Re: A proto se jezdí na nákupy do Německa

náklady za bydlení... o těch sem se bavil ;-D Jinak sem taky jednou jel nakupovat do německa a nebylo toho málo co sem přivez - pak sem připočítal náklady za cestu a zjistil že sem neušetřil nic... To mě fakt baví když slyšim že lidi jezdí nakupovat za hranice aby ušetřili pár korun, ale že mnohdy projedou za cestu víc než ušetřili je už tolik nebere. ;-D;-D

0 0
možnosti

hokejový expert von Kei

23. 3. 2011 20:36
Hloupý na tom je...

...že bez státních peněz by byli na pracáku...

0 0
možnosti

radik

23. 3. 2011 20:43
Re: Hloupý na tom je...

;-D Jsou to právě oni, kteří vytváří pracovní místa a do státní kasy odvádí nejvíc peněz - zůstaň radši u hokeje, experte

0 0
možnosti

Fotze

23. 3. 2011 18:15
do hrobu si to stejně nevezmou

To je zas článek,voda na mlejn pro závistivce z čech.

0 0
možnosti

Lobos

23. 3. 2011 19:13
Re: do hrobu si to stejně nevezmou

Presne tak!R^ Kazdyho jenom zajima, kolik ten ma a kolik si nekdo jiny vydela, zatimco vsichni zavistivci sedi nekde za peci nebo u piva a remcaji, misto toho aby se snazili... Kdyz chcete zavistivci taky neco mit, neda se to poridit za 37 hodinovy tydenni plat nekde v tovarne. Najdete si jeste jednu praci,....pak se budete taky myt... Nebo jste se meli ucit a taky by jste tam meli moznost sedet;-O Kazdy chce mit co nejvic penez za co nejmene odvedene prace.... Kapitalismus na vas..... Ne ten vas moderni socialismus jmenem CR:-/

0 0
možnosti

Věnceslav-Kolo

23. 3. 2011 15:53
já také minulý rok vydělal 230 tisíc, ale Kč !

Škoda že jsem to nyvydělal v €urech jako ti šéfové krizí postihnutých automobilek

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...