Diskuze
Nehodovost v kolonách narostla o pětinu. Chybí značky a slušní řidiči
Děkujeme za pochopení.
R80o41b16i57n 69Ž55i37ž53k60a
I podprůměrnej řidič zvládne dojezd od kolony naprosto bez problémů. Stačí, aby dával pozor. A naopak i nadprůměrný řidič může kolonu zezadu navštívit, když pozor nedává. Jaké z toho plyne ponaučení? NEČUČTE DO MOBILŮ , DEBILOVÉ!
T28o40m68á59š 61Z17e58m89a81n
Hm vcí passatů a superbů, v zúžaních se začíná víc měřit a přibyly nehody.. čím to ais bude?
Logicky, když řidič neřeší značky, tachometr a další blbosti, tak má víc času na řízení a je v klidu.
když je stresovám nesmysly, tak jede vynervovaný a méně sesoustřeďuje na skutečné řízení a dění na silnici.
M15a22r88c86e31l 30S49t55a75r87ý
teď ještě jak přimět vypsychlé soutěžící na silnicích, aby nechtěli za každou cenu vyhrát 2-3 minuty v dojezdu a začali se chovat gentlemantsky, jezdit plynule, dodržovat odstup, používat blinkry, neblokovat zrychlováním přejíždějící do jejich pruhu, a podobné prasárny...
P97a55v45e71l 80J52e35ž11e24k
Na dálnici z Prahy do Kralup nějaký blázen s obrovským pickupem agresivně předjíždí zprava - kdy policie tohoto zločince zastaví?
P89e13t59r 75N87e25s97v49a67d51b29a
Na konec kolony? A to si predstsvujete jak,?
M36a48r16t81i77n 72K49a71r93á95s77e19k
To je zase kravina s tím nárazem do zdi. Pak se mají lidi naučit fyziku, když jim furt někdo a ještě v novinách, kde je přece všechno pravdivé, předhazuje fyzikální nesmysly.
To je jak s těma ženskýma. Jak nemají mít špatný odhad vzdálenosti, když jim furt někdo tvrdí, že todle (12cm) je dvacet centimetrů.
P69e10t24r 58B51á25č21a
Znacky ty teda opravdu chybi, tech na silncich tolik, ze uz ted je nikdo nesleduje
J20a39n 46T32a22r10a16b74a
Značky? My máme málo značek na silnicích? Tak to je fakt novinka.
J90o34s29e55f 28Š58e35m34e56l39í61k
V tom seznamu mi chybí "Postavit v ČR dálnice". Zatím máme tankodromy a velbloudí trenažery.
M82a23r22t84i17n 26K73a14r45á56s47e90k
Přesně tak, ať ten vocas co předjíždí z prava celou kolonu má dostatek místa na zařazení zpět do levého pruhu, těsně před tím kamionem, na který všichni čekají až konečně předjede kolegu.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...