Diskuze

Pouštění sanitky v koloně jinak: do Sněmovny jde návrh na změnu

Už na podzim by si měli čeští řidiči zopakovat pravidla silničního provozu. Ministerstvo dopravy posílá do Sněmovny pozměňovací návrh k záchranářské uličce, kterou tvoří auta v koloně na víceproudých silnicích. Česko je v tomto ohledu výjimkou, auta se u nás řadí doleva. Nově se však budou řadit na druhou stranu jako v okolních zemích.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jak bude vypadat reálná situace v koloně na tříproudové komunikaci? V levém, prostředním a pravém budou poslušně stát auta, v pruhu pro vozidla s právem přednostní jízdy budou stát BMW a Audi, které se nemůžou procpat dál. Ani náhodou si nedělám iluze o funkčnosti tohoto systému. Radši uvolním pruh až když uvidím v zrcátku majáčky a uslyším sirénu, vzhledem k uhýbací disciplíně budu stejně mít na uvolnění místa několik desítek vteřin.

0 1
možnosti

Neni vaše starost se starat o to BMW a audi. Také není vaše starost, zdali to bude, či nebude fungovat. Vy prostě uhnetě jak máte a neřešte zbytek.

1 0
možnosti
Foto

QA proč to kur-a musí u nás být zase jinak než v okolních zemích?

0 0
možnosti

Ještě jsme nezvládnli zip, a Vy už nás chcete učit uličku......kolik 10 let?za jak dlouho to dáme?:-):-):-)

3 0
možnosti

Česká řidič - špatná řidič.

0 0
možnosti

Spíš by se měli někteří naučit jak neblokovat záchranářům ty mini kruháče co pořád někteří ignoranti ve městech nechávají stavět. Nedávno jsem zažil jak sanitka v Prostějově na takovém miniobjezdu ztratila zbytečně 3 minuty.

0 0
možnosti

Nepřehánějte - kde ten kruhák vlastně je a co to bylo za sanitku? Tank!

0 0
možnosti

Je pravdou že když jsme v té jůnii měly by se pravidla sjednotit. A že Češi tu záchranou uličku neumí, drtivá většina je schopná ji utvořit ale bohužel se najdou takoví kteří vidí volný prostor a snaží se v koloně posunout co nejvýš.:-P

0 0
možnosti

P39e57t23r 20B33á12č50a

6. 4. 2018 17:21

V praxi to bude stejne vypadat porad stejne, lidi se neumi zipovat, natoz aby zvadali tohle. Az zkratka pojede sirena, tak se to tam nejak porovna do te doby se nic nedeje ani dit nebude.

0 0
možnosti

Umím odzipovávat.

Zipuji především po úprku oknem či balkonovými dveřmi.

0 1
možnosti

No konečně - že to ale TRVALO! ... ;-) R^

0 0
možnosti

Jak často je u nás potřeba, aby se záchranáři prodíraly zácpou tam, kde jsou 3 pruhy? Nehledě na to, že se tam vždycky všichni nějak porovnají, protože je tam dost místa. No a když je v zúžení na jedné straně beton, aby jste nemohli najet do protisměru a na druhé svodidla tak mají záchranáři prostě smůlu...

2 1
možnosti

Tak třeba v Praze na magistrále to jednotky IZS musí řešit nesčetněkrát denně.

5 0
možnosti

pokud člověk automobilista nevystrčí hlavu ani své auto z domoviny může mu být změna ukradená, je ovšem velmi nepříjemné se při dovolené učit předpisy několika zemí, kterými chce člověk projet a je tristní, že jsou ta pravidla natolik rozdílná.....svoboda pohybu občanů EU znamená i pohodlnou orientaci při jízdě automobilem tedy pokud možno stejné či téměř stejné předpisy pro automobilisty.........a to po celé EU..........

je také nesmyslné mít na okně vylepenou silniční známku..protože když budu chtít projet všechny státy EU tak potřebuji mít vylepeno 28 těchto dálničních známek...a pak už nevidím ven........a když k tomu ještě připočítám ony zelené známky pro vjezd do měst....tak je dílo dokonáno.......

Tam kde mají lidé možnost se volně pohybovat je nutné jim dát velice stejná pravidla....a ne odlišná........a tedy ona Klausova česká cesta je cestou do pekel....a tím trpíme dodnes,,,,,,,,,,

2 0
možnosti

jasně, my jsme špatní. Jinde mají jednotné podmínky, co. Např. v Rakousku musí být vest jako lidí v autě, ve Francii hasičák a náhradní brýle atd.

Opravdu jsou předpisy v dopravě až na nás jednotné ;-D

1 0
možnosti

Podle té ukázky je vidět, že zákon neznají ani řidiči IZS. Co si asi tak má myslet řidič, který udělá uličku podle zákona a potom mu za zadkem začne houkat siréna a nutí ho zákon porušit.

1 4
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...