Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Místo dovolené snů hodiny v koloně: jak to ustát?

Čím více aut vyrazí o prázdninách na silnice, tím více uzavírek, omezení, objížděk a kolon se vyrojí na dálnicích a silnicích. Jak přežít hodiny v zácpě, když už jste se viděli na pláži nebo pod stanem? Co pomůže proti stresu a nač je třeba myslet v krizi?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PN

P84e49t72r 60N33ě33m10e98c

14. 8. 2017 12:34

Opravdu si nepamatuju (a asi ani nezapamatuju) kde se má nechávat mezera pro sanikty :(

1 1
možnosti
JK

Zastavit při pravém okraji pravého pruhu, při levém okraji levého pruhu. Jenže co chtít po "nadšencích", kteří po nástupu do auta "odloží rozum do skleničky" a stanou se z nich šestiletí brrrm brrrm kluci.

0 1
možnosti
PP

Z článku plyne, že nejlepší je jet do Chorvatska už v březnu a nejlépe v úterý na noc.

0 0
možnosti
JK

Tak letos nás to po pár letech opět čeká. Nějak se mi nechce s batoletem do letadla. Ne, že by se mu tam něco zvláštního dělo, ale dost nerad bych šikanoval ostatní spolucestující jeho kvákáním, pískáním, breptáním a případným řevem. Až z něj bude civilizovaný a socializovaný tvor, tak poletíme.

Letos tedy Chorvatsko "na paštiku". Zapomněl jsem už na to zařizování, balení, nakupování a tak. Beru to jako takové dobrodružství a výzvu :-)

Co se týče kolon na dálnicích, nejvíce se mi vyplatilo jezdit ve všední den a nejlépe na noc. Je mi úplně jedno, že jsem pak byl na místě o několik hodin dřív, než nás ubytovali - člověk se může jít osvěžit do moře nebo do restaurace.

2 0
možnosti
RK

R85a65d38e78k 69K40o23p86a32r

14. 8. 2017 11:18

Pri jizde na dovolenou ma byt cesta samotna, cilem.

Nechapu to sileni, aby clovek byl na te Istrie o par minut driv...

2 0
možnosti
KS

Parádní věta o tom, že se má pruh vytvořit ještě před zastavením. 99 % lidí ale pruh tvoří až když jede sanitka, jenže to už se dá popojet sotva pár desítek metrů. A zastavit v odstavném pruhu? A kudy asi tak pojedou ti, co chtějí jet dalším sjezdem, co je za tři kilometry?

0 1
možnosti
PM

P42e77t90r 69M35i64c45h43a86l

14. 8. 2017 11:25

Odstavným pruhem se nejezdí tři kilometry.

1 1
možnosti
KK

Dovolená pod stanem nebo autem do Bulharska - to přece není pro nikoho dovolená snů!

1 0
možnosti
PM

P62e98t98r 47M60i72c66h78a91l

14. 8. 2017 11:26

A čo keď je Stano dobrý chlap? :-D

2 0
možnosti
KV

Značka Střídavá jízda = to je nejnebezpečnější výmysl našich silničářů!!! ... Protože když jedete v levém pruhu a tom pravém je řada kamionů, tak ji nemáte skoro nikdy šanci zahlédnout - a pak vás NUTNĚ to velké zúžení vždy nečekaně vyděsí (v tom lepším případě, v horším případě můžete i dřít bokem o beton)... ;-( !! Rv

1 0
možnosti
KS

Když tam jede kamion, tak Vás to nutně donutí jet střídavou jízdou. Jen slepec vjede někam, kam se nevejde.

0 0
možnosti
PM

Tady pomůžou fakt jenom pevný nervy. Hlavně ale prosím všechny řidiče - nezapomínejte na záchrannou uličku. Ne kvůli nám. Kvůli těm lidem, kterým jedeme pomáhat. Zatím na to myslí s bídou 1 - 2 procenta lidí.

0 0
možnosti
MT

Máte pravdu. Nejhorší je, že to nemají zažité ani Němci, kde je to delší dobu. I tam si při pomalé jízdě po krajnici nebo stání připadnu jako exot.

1 0
možnosti
JZ

nechápem potrebu trepať sa také diaľky niekam... a ešte autom!! Rv

0 1
možnosti
PM

Do tisíce km je auto lepší pro ty, kteří nemají letiště za rohem.

3 0
možnosti
JH

J84a49n 15H90r53a46d

14. 8. 2017 7:37

Mně by stačilo, kdyby existoval web s "úplnými" informacemi o uzavírkách a omezeních. Při cestě od Klatov do Mikulova jsem "nasbíral" cca jednu hodinu na objížďkách a semaforech. A to jsem si cestu připravoval podle třech webů. Ty jsou k ničemů, informace nejsou kompletní.

1 0
možnosti
PM

dopravniinfo.cz

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...