Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

KOMENTÁŘ: Gigantický průšvih Volkswagenu se Škodě začíná vyplácet

Volkswagen pohořel s nápadem naučit Američany jezdit dieselovými auty, podfuk s emisemi ho stál přes 30 miliard dolarů. Ještě větší peníze chce koncern investovat do rozvoje elektromobility, kvůli které rozhýbal manévry na výrobních pásech. Je dobře, že díky nim výroba Superbu zůstane doma v Kvasinách.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

P79a94v78e74l 10B44e13ň41o

15. 12. 2018 9:50

Passat je už passé , tak se přesune do kolonie...;-)

1 0
možnosti
RA

JJ elektromobil je stejně "čistý" jako jsou zdroje elektrické energie. totální bolševický úlet bruselského EuroKremlu..

Budoucnost může být velice černá, akcionáři VW se nerozhodli na základě technického vývoje, ani racionální úvahy, ale pouze a jen základě tlaku zelených lobbystů, kteří zmanipulovali politiky, aby se tito snažili poroučet větru dešti. Budoucnost směřovala k dokonalým spalovacím motorům a časem vodíku. Místo toho pojedeme na extrémně neekologickou elektromobilitu, a to s nevyřešenou ekologickou stopou související s výrobou akumulátorů, oslabením výroby v západním Světě a extrémními náklady na související infrastrukturu.

2 0
možnosti
MN

Neví někdo jak je to v elektromobilech s topením a klimatizací? To se tam dá normálně používat a baterka to utáhne, nebo se v tom musí v zimě jezdit oblečený jak při výpravě na Severní pól?

1 0
možnosti
JM

J78a29n 54M14a56j16z46n14e69r

14. 12. 2018 15:18

zatopíte si i zachladíte, ale logicky to (dost) snižuje dojezd. A tu noc na D1 by nedal žádný současný elektromobil :-)

3 0
možnosti

Z97b90y20š40e75k 20Š75v40e90c

11. 12. 2018 12:45

Firmy přesunuly výrobu na východ proto, že (alespoň v ČSR) nalezli schopné, školené a pracovité pracovní síly s nižšími mzdami. Nalezli investiční podmínky a úlevy. Nalezli fungující automobilky atd.

O nové lokalitě v Bulharsku,Turecku nebo jinde, kam bude přesunuta výroba, bude rozhodnuto. Rozhodnutí bude mít stejné důvody ze kterých byla výroba přesunuta do ČSR.

0 0
možnosti
VV

VW je v USA stále neejný. Neumí zkonstruovat líbivé auto jak to umí všechny americké a asijské značky.

Na americkém trhu po doslova všech debaklech benzínových i dieslových modelů zůstává jen VW Jetta a VW Tiguan. Divná auta s bezesporu skvělou technickou úrovní. Podbízejí se s cenou jež v Německu nemá obdoby, ale do 30.místa v tabulce nejprodávanějších aut na americkém trhu to stále nestačí.

Mimochodem není tam ani jediná evropská značka nebo model. Tam někde vzadu jsou VW,Audi, snad i BMW a nebo vůbec neprodejný Mercedes..Amík pokud přijde k penězům na auto, se bez rozmýšlení rozjede za skvěle vybavenýmLexusem. (lux.Toyota). 30 let je nejprodávanějším vozidlem Ford řady F. Skvěle si vedou i jiné trucky jako Silverado a RAM. Hledí se na bezpečnost a tam někde vzadu hledá řadový dělník snad i na spotřebu paliva.

Včera jsem viděl cenu benzínu u pumpy 2.02 dollaru za gallon a to je 0.5336 dolaru za litr. x 22.75 = 12.14Kč za litr benzínu. Diesel o chlup víc.

VW jakož i jiní výrobci na elektromobilech prodělají majlant. Ten útěk zpět ke spalovacím motorům bude zběsilý. Viz propad Tesly a ta zkušenosti má. Mimochodem nepamatuji ten "skvost" že by byl kdy v zisku! Takhle by asi normální automobilka vyrábět dlouho nemohla.

2 0
možnosti
VV

VW je v USA neprodejný!

iDnes mi úmyslně dělá překlepy. Nicméně čtenář jistě rozumí.

1 0
možnosti
FL

Pracoval jsem v oblasti dlouhodobých prognóz i když v trochu jiném oboru. Takže mohu z vlastních zkušeností říct, že prognózy na více než 25 let se ve většině případů od skutečnosti velmi liší a to je ještě slabé slovo. Z více důvodů které nelze na tak malém prostoru rozebírat, jsem přesvědčený o tom že elektromobilita je slepá ulice. Brzo se zjistí, že zákazníci, kteří jsou vždy konzervativní, o auta na baterie nemají zájem, protože jim nepřinášejí novou kvalitu. Naopak přinášejí nové problémy na které dosud nebyli zvyklí. Nikdo se dosud nezabýval co s infrastrukturou vybudovanou pro výrobu benzínu a nafty ( ropovody, rafinerie, bezínové pumpy, které z řady důvodů nelze jednoduše přestavět na napájecí stanice) nebo řešení denního diagramu odběru el. energie, který by zásadně znevýhodňoval výrobu v jaderných elektrárnách. Přitom jedině výroba el. energie z plynu ( ropy) je schopná problematiku denního odběrového diagramu řešit. Jenže potom pozbývá smysl přenesení spotřeby ropy ze spalovacích motorů aut do velkých elektráren na stejné palivo (plyn, topný olej).

4 0
možnosti
Foto

A ta "čistá" elektrická energie se pro elektromobily bude jako vyrábět jak...?

O stagnaci ve vývoji akumulátorů ani nemluvě...:-)

5 1
možnosti
ŠT

Hlavně aby bylo v budoucnu dost nabíječek... když na dálnici na pumpu přijedou ropaři, stráví tam i s občerstvením půl, až 3/4 hodiny... ale co elektrikář, kterej bude u stojanu čekat, až se nabijí dvě auta před ním?? Za dobu, než se nabije jednou EV auto, odjede z pumpy 50 aut na benzín a naftu...

5 0
možnosti
Foto

Jestli se "vyplácí", že v ČR zůstane hlavně výroba, kterou VW pomalu odsouvá na vedlejší kolej, o tom teda přesvědčený nejsem ...:-/

1 2
možnosti
IS

I26v43o 58S93y21s53a27l95a

29. 11. 2018 21:47

Výchova passatů v Čechách...

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!