Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Koncept C-Max: malý velký focus

  20:17aktualizováno  20:17
Také Ford na pařížském autosalonu poodhalil roušku budoucnosti. Ohledně motoristy napjatě očekávaného velkoprostorového focusu, jehož výroba má být zahájena příští rok, je po prvních dnech francouzské show podstatně méně nejasností. Vystavený koncept focus C-Max naznačil mnohé, hlavně po stránce designu.

Některé prvky karosérie sice zdánlivě připomínají populární focus kombi, ale prvotní dojem by neměl mýlit. Světlemodrá studie C-Max má zkrácenou příď, je vyšší a jeho interiér variabilnější. Zkrátka Ford přichází s čistokrevným minivanem, který bude v nepatrně pozměněné podobě soupeřit s osvědčenou zafirou, novým scénicem či touranem od Volkswagenu.

Auto by měli kupovat především lidé s malými dětmi a mladé páry vyznávající aktivní styl života, tvrdí zástupci Fordu. Vždyť jej také řadí mezi třídu MAV (Multi-Activity Vehicle).

Aby vystavený koncept návštěvníky podzimního autosalonu ještě více přitáhl, rozhodli se jej konstruktéři Fordu náležitě okořenit. Studie upoutá například bohatě chromovanými prvky karosérie, 18 palcovými disky kol či vyšperkovaným interiérem. Zde se nachází například luxusní sedačky od firmy Recaro, multimediální systém s DVD či elektronická ruční brzda. C-Max sází také na stále oblíbenější prosklenou střechu. Zda se ale ta v konečné verzi pro výrobu objeví, zatím ještě není jasné.

Autor:




Nejčtenější

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Yamaha Venture
Vzduchem chlazení obři od Yamahy couvají a popojíždí na elektřinu

Že by první důsledek odstoupení USA od klimatické dohody? Nová dvojice obřích cesťáků Yamaha Venture a Yamaha Eluder je zatím určena pouze pro americký trh....  celý článek

Další z rubriky

Volkswagen Golf sedmé generace prošel faceliftem.
VW upraví strategii, aby si Volkswagen, Škoda a Seat nekonkurovaly

Koncern VW chce, aby se její tři značky pro masový trh více odlišily, omezilo se tak překrývání a potlačilo napětí v rámci skupiny. Prohlásil to generální...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.