Diskuze

Elektřina v kabátě dravce: Nissan Esflow

Moc místa v kabině nebude, ale za tu úžasnou siluetu to designérům odpustíte. Parádní koncept postavili designéři Nissanu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
T

truthspeaker

16. 3. 2011 8:32
nissane, toto je nesmyslné auto

Způsob užívání sportovního kupé přímo vylučuje použití elektřiny pro jeho pohon. Toto je zcela neprodejný vlhký sen pseudoekologů.

Očekával bych, že když se Nisaan odkazuje na řadu Z, nebude se inspirovat jen tvary a hrubým výkonem, ale především potřebami zákazníků a způsobem užití auta.

0 0
možnosti
LR

radik

16. 3. 2011 9:05
Re: nissane, toto je nesmyslné auto

8-o proč sportovní kupé nemůže mít elektřinu? Vynech cenu auta, dojezd a životnost akumulátorů atd... Proč sportovní kupé podle vás nemůže bejt elektrický? Elektromotory mají pro sportovní auta mnohem lepší vlastnosti - že to neni jako v podctivim benzínovym agregátu je všem jasný, ale že sport auto vylučuje pohon na elektřinu je hloupost.

0 0
možnosti
T

truthspeaker

16. 3. 2011 9:13
Re: nissane, toto je nesmyslné auto

Možná sem se nepřesně vyjádřil. Nic proti elektromotorům ani proti elektřině. V 370z je taky spousta věcí na elekřinu, např. nastavování sedačky :-D Měl sem zamozřejmě na mysli elektřinu jako primární vnější zdroj energie.

Pokud si přečtene reklamní materiál Esflow, dočtete se, že Esflow si koupí Daniel pracujícící přes pracovní týden v IT, který na víkend vyráží z města ven. Úkol přesně pro sportovní kupé, ovšem pro elektrické sportovní kupé nemožnost.

0 0
možnosti
LR

radik

16. 3. 2011 10:40
Re: nissane, toto je nesmyslné auto

Ale vysvětli mi proč to neni možné... jen opakuješ, že je to hloupost, ale neuvedl si žádný argument kterým by si své tvrzrní podložil. Toho Daniela bys mohl klidně přirovnat ke mě - pracuju v IT (v praze) a na výkendy jezdim domu do jižních čech asi 130 km cesty a to auto by bohatě stačilo. Jasně že pro američana kde maj mezi městama stovky km to asi nebude vhodné, ale pro naše podmínky to bude dostačující.

BTW... já fakt nejsem žádnej slepej ekolog (v garáži mi stojí malý auto s velkym motorem)

0 0
možnosti
T

truthspeaker

16. 3. 2011 13:22
Re: nissane, toto je nesmyslné auto

A to malé auto je sportovní? Pochybuju, protože pak by vám ten nesmysl koncepce musel být jasný. Sportovní auto není pro denní ježdění po Praze, dokonce ani pro tu cestu za rodiči nebo přítelkyní do jižních čech. Sporťák je pro radost z jízdy. Celý týden odpočívá v garáži a o víkendu na něm udělám přes 700 kiláků jen to fikne. Jednou až dvakrát ročně ho pak vezmu na větší cestu po Evropě, řekněme 3000 kilometrů během pár dnů.

Auto, které při sportovním ježdění dá tak maximálně 100-120 kilometrů (udávaná hodnota je měřena při cca 60km/h a tudíž nezajímavá) a tím to na dlouho končí, to je úplně na nic.

A věřte mi že vím o čem mluvím. Mám to štěstí, že vlastním 370Z a vůbec si nedokážu představit, že bych se nechal takto brutálně omezit.

0 0
možnosti
LR

radik

16. 3. 2011 14:04
Re: nissane, toto je nesmyslné auto

Neni to vyloženě sporťák, ale v porovnání s běžnou produkcí se dá označit za sportovní - kupé co má 230 koní a 1300 kg je slušná hodnata. 700 km sportovní jízdy bez přestávky? ;-D Ono je to dost namáhavý a únavný a jestli zvládáte 700 km v plnym tempu tak kloubouk dolu - to je výkon hodnej profi jezdce - jinak dát pauzu na nabití a dalších 150 km ostré jízdy zvládne i tohle.

 

Jinak máte pravdu, já si takové omezení taky nedovedu představit, ale jsou lidi kterým to dělat problémy nebude a protože Vám by se to nehodilo do krámu neznamená, že to auto je nesmyný. Nesmyslný je pro tebe, to je celý.

0 0
možnosti
T

truthspeaker

16. 3. 2011 14:21
Re: nissane, toto je nesmyslné auto

Píšu 700 za víkend, ne v jednom tahu.

Dáváte si běžně šestihodinovou pauzu po ujetí 150 kilometrů? ;-D Já ne.

Asi jsem divnej a sporotvní elektrmobil dává logiku. Třeba někomu to omezování jak tvrdíte nebude vadit, akorát pak mi uniká, proč si ten někdo chce koupit nepohodlné a nepraktické sportovní auto.

Ale já jsem divnej, užívám si že často předem ani nevím, kde budu večer spát, natož abych měl chuť řešit jak a kde budu nabíjet přes noc auto.

0 0
možnosti
LR

radik

16. 3. 2011 14:30
Re: nissane, toto je nesmyslné auto

700 za výkend není s dnešníma rychlonabiječkama problém ani u el. auta... rychlonabiječky opravdu nemusí nabijet 6 hodin, do hodiny je nabitá na 80 - 90%. Jakýkoliv sporťák už ze své podstaty není pohodlný ani praktický - pokud ano, pak je to na úkor těch sportovních vlastností.

0 0
možnosti
T

truthspeaker

16. 3. 2011 14:48
Re: nissane, toto je nesmyslné auto

Na to zapomeňte. Otázka rychlosti nabíjení je jen minoritně problém nabíječky. Tam je problém především ve velikosti, rychlonabíječku, která baterie nabije za 30 minut se do auta ani nenarvete.

Problém je úplně jinde - dojedete vašich 120 kilometrů a chcete dobít svůj 55kWh akumulátor za 30 minut na na 90% kapacity. Na to potřebujete příkon minimálně 100kW, což při napětí 230V ve vaší zásuvce na chalupě dává proud drsných 450A. A to vezmete jako kde? To nevede ani do celý obce ;-D

Co se týká té pohodlnosti, chtěl sem zdůraznit, že sporťák si kupuje člověk pro radost a obětuje i to pohodlý. Ale je radostí čekat několik hodin u "pumpy"?

0 0
možnosti
LR

radik

16. 3. 2011 17:18
Re: nissane, toto je nesmyslné auto

No... myslim že brzo budou takový nabiječky na každé druhé větší pumpě. Navíc je to koncept  - myslím že jestli to pustí do výroby tak nebude čistě elektrickej ale bude to hybrid nebo (snad) i jen benzíňák - motor(y) vpředu, pohon zadních kol - nějak až moc mi to připomíná klasickou koncepci a nemyslím si že to je zrovna vhodné řešení pro auto čistě na elektriku... 

Bůh ví jak to bude... jestli vůbec.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika

Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...