Design
Vysoké boky vozu, podporují kupé-vzhled a především dávají Subaru B11S nutnou příchuť bezpečnosti a sportovního ducha. Přední části dominuje rozměrný chladič evokující tvar letecké turbiny.
Řešení od sebe se otevírajících dveří, v poslední době velmi populární usnadňuje přístup k zadním sedadlům. Dalšim dominantním prvkem karoserie jsou rozměrné nárazníky plynuje navazující na prahové lišty dveří.
Zaujmou i paprsková "jedenadvecetipalcová" kola, vpředu obutá do pneumatik 275|35, vzadu pak do 325|30.
Interiér
S bílou barvou karoserie kontrastuje interiér vyvedený v barvě Subaru vlastní - modré. Uvnitř nabízí tento kupé-sedan dostatek prostoru a pohodlí čtyřem dospělým cestujícím. Do detailu zpracovaný interiér poskytne řidiči a spolujezdcům všechny myslitelné vymoženost moderní techniky, které mohou zpříjemnit cestování, kvalitní audiosoustavou počínaje a satelitní navigací GPS konče.
400 koní pod kapotou
Pozadu za sportovním a dynamickým designem není ani pohonná jednotka. Agregát ukrytý pod kapotou využívá klasickou architekturu boxer s šesti válci umístěnými proti sobě. Třílitrový šestiválec biturbo "trhá silnici" výkonem 294 kW (400 koní), maximální točivý moment činí 55O Nm. Motor spolupracuje s elektrohydraulickou pětistupňovou automatickou převodovkou.
Pohon, pro Subaru klasický 4x4, využívá nově vyvinutý systém VTD, který má za úkol co nejefektivněji rozdělovat sílu 400 koní na všechna kola. Za ideálních podmínek je 35% výkonu přeneseno na přední a 65% na zadní nápravu.
Subaru B11S
motor | šestiválec boxer s dvěma turbodmychadly |
obsah | 3000 ccm |
max. výkon | 294 kW/400 koní |
max. toč. moment | 550 Nm |
délka | 4758 mm |
šířka | 1935 mm |
výška | 1370 mm |
rozvor | 2800 mm |