Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Suzuki S-Cross se stane nástupcem SX4. Bude větší a chlapáčtější

  13:51aktualizováno  13:51
Hvězdou stánku Suzuki je na pařížském autosalonu studie S-Cross. Ta ukazuje, jak bude příští rok vypadat nástupce populárního SUV SX4. Finální verze se bude měnit jen v detailech, jisté už je, že S-Cross bude dospělejší a popere se s většími konkurenty.

Suzuki S-Cross | foto: Michal Šafránek, iDNES.cz

Současné jednoduché a rubustní Suzuki SX4 láká zákazníky především na výhodnou cenu, vzhledem ke svým rozměrům také bývá považováno za zakladatele kategorie těch nejmenších SUV, která teď zažívá veliký rozmach. Vždyť SX4 má i dvojče ve Fiatu Sedici.

Fotogalerie

Studie S-Cross ale ukazuje, že u nástupce dojde ke změně zaměření. Malé a levné už totiž nové auto rozhodně nebude. S-Cross povyrostl na délku zhruba 4,3 metru a může se tak měřit s populárními soupeři jako je Ford Kuga, Volkswagen Tiguan nebo Nissan Quashqai.

Design novinky je podstatně dynamičtější než u trochu nudného SX4 a možná ukazuje, kam se bude ubírat celý vizuální styl značky v následujících letech. Určité znaky, které Suzuki používá třeba u malého swiftu nebo velkého kizashi totiž najdeme i zde, studie je ale rozvíjí dále. S-Cross tak vypadá podstatně svalnatěji než jakékoli Suzuki v historii a to se v dané kategorii počítá.

Suzuki S-Cross




Nejčtenější

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Yamaha Venture
Vzduchem chlazení obři od Yamahy couvají a popojíždí na elektřinu

Že by první důsledek odstoupení USA od klimatické dohody? Nová dvojice obřích cesťáků Yamaha Venture a Yamaha Eluder je zatím určena pouze pro americký trh....  celý článek

Další z rubriky

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Veteránský závod Pražská noblesa
OBRAZEM: Pražská noblesa je závod, kde nevyhrává nejrychlejší

Rekordních 144 historických automobilů a motocyklů soutěžilo o uplynulém víkendu v pražské Jeremenkově ulici v závodě v pravidelnosti do vrchu. Na trať směly...  celý článek

Ford Transit 2.2TDCI/81kw L3H3
Ford Transit 2.2TDCI/81kw L3H3

r.v. 2006, naj. 288 000 km, diesel
131 890 Kč (s DPH)

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.