Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Škoda v červnu ukončí výrobu laciné Octavie Tour

  20:05aktualizováno  20:05
Škoda Auto v červnu ukončí výrobu vozu Octavia Tour. Nejdostupnějšího modelu řady Octavia vyprodukovala mladoboleslavská automobilka od roku 2004 na 32 000 kusů. Na podzim na ni volně naváže nová připravovaná kompaktní limuzína, oznámil mluvčí automobilky Jozef Baláž.

Škoda Octavia Tour II | foto: Jaroslav Halamka, iDNES.cz

Přídomek tour získala octavia první generace v okamžiku, kdy byla zahájena souběžná výroba s druhou generací téhož modelu. Automobilka tak měla v nabídce velké auto za malé peníze, uvedl Baláž.

Druhá generace Octavie Tour vychází z předfaceliftové podoby stávající octavie. V Česku je k mání jen benzinová verze, nafťák pouze mimo EU. Automobilka Octavii Tour představila na podzim roku 2010.

Fotogalerie

Oproti aktuální octavii, která dostane nástupce nejpozději příští rok, má menší přední lampy, jaké dostávala v letech 2004 až 2008. Poznávacím znamením jsou černá nelakovaná zrcátka. Uvnitř má ale Octavia Tour modernější přístrojové desky, které dostávají octavie od faceliftu. Jak jezdí Octavia Tour, čtěte ZDE

Ve voze Octavia Tour druhé generace jezdí více než 5 500 českých řidičů. "Ti, kteří doposud váhali, mají nyní poslední šanci. U obchodníků Škoda na ně čekají poslední vozy s bohatou výbavou," řekl Petr Pečenka ze Škoda Auto.

Může se hodit

Chcete kvalitní auto za dobrou cenu? Kupte si Škodu Octavii. Vybírejte z nabídky na Automodul.cz/Škoda Octavia.

Octavii Tour s motorem 1,4 MPI lze v akční nabídce Trumf pořídit za základní cenu 249 900 korun. Ceník zahrnuje také verzi Combi a výkonnější motor 1,6 MPI. S paketem Trumf Plus za 15 000 korun pak vůz dostává navíc klimatizaci, elektrické ovládání oken vpředu, palubní počítač, tónovaná skla, další čtyři reproduktory navíc a 15palcová kola z lehké slitiny.

Octavia je nejúspěšnějším modelem značky Škoda, jen v uplynulém roce si tento vůz pořídilo 390 000 zákazníků. Mezi lety 1996 a 2010 se vyrobilo více než 1,4 milionu vozů octavia první generace. Dalších 2,5 milionu bylo od roku 2004 doposud vyrobeno v generaci druhé. Novou, třetí generaci modelu Octavia představí automobilka příští rok.

Autoři: ,


Nejčtenější

Revoluce v kufru auta. Ministerstvo chystá změny v povinné výbavě

Test autolékárniček

Ministerstvo dopravy připravilo návrh na změny, které mají výrazně omezit povinnou výbavu aut. Od 1. října by tak už...

Škoda Fabia lépe vypadá a má už jen litrové motory

Škoda Fabia s novou tváří

Škoda Fabia přichází do prodeje v modernizovaném provedení. Za ceny od 279 900 Kč nabízí vylepšený vzhled, standardně...



Průvodkyně za volantem: policii zajímá, za kolik krav mě táta prodá

Průvodkyně za volantem Nela Přidálková najezdila desetitisíce kilometrů po...

Za poslední čtyři měsíce najela 21 tisíc kilometrů po Africe. Loni odřídila kolem 45 tisíc kilometrů po USA, sedm tisíc...

Nejlepší auto na světě: nemá střechu a 170 koní pohání zadní kola

Alfa Romeo Spider 2000 vs. Abarth 124 Spider

Každý, kdo se v něm svezl, věděl, že ho nutně potřebuje. Abarth 124 Spider nás uklidnil, že jsou ještě k mání normální...

S tímto Tankem můžete legálně na silnice. Pod kapotou má pekelnou kočku

Rezvani Tank Military Edition

Malosérioví výrobci hledají každou skulinu na trhu. Americká značka Rezvani připravila SUV, které ty ostatní zahalí...

Další z rubriky

Průvodkyně za volantem: policii zajímá, za kolik krav mě táta prodá

Průvodkyně za volantem Nela Přidálková najezdila desetitisíce kilometrů po...

Za poslední čtyři měsíce najela 21 tisíc kilometrů po Africe. Loni odřídila kolem 45 tisíc kilometrů po USA, sedm tisíc...

Tajemství automobilek v ohrožení: v Kanadě unikly plány jejich továren

Ilustrační snímek

Bezpečnostní expert objevil na nezabezpečeném serveru 157 GB citlivých dat. Byly mezi nimi i plány výrobních závodů...

Vědci varují: vibrace auta vás mohou za volantem uspat

Řidič za volantem usnul a havaroval. Neprobudil ho ani sedmiletý syn.

Výzkum melbournské univerzity RMIT ukazuje, že přirozené vibrace vozu mohou řidiče uspat již za 15 minut.

Najdete na iDNES.cz