Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Škoda v červnu ukončí výrobu laciné Octavie Tour

  20:05aktualizováno  20:05
Škoda Auto v červnu ukončí výrobu vozu Octavia Tour. Nejdostupnějšího modelu řady Octavia vyprodukovala mladoboleslavská automobilka od roku 2004 na 32 000 kusů. Na podzim na ni volně naváže nová připravovaná kompaktní limuzína, oznámil mluvčí automobilky Jozef Baláž.

Škoda Octavia Tour II | foto: Jaroslav Halamka, iDNES.cz

Přídomek tour získala octavia první generace v okamžiku, kdy byla zahájena souběžná výroba s druhou generací téhož modelu. Automobilka tak měla v nabídce velké auto za malé peníze, uvedl Baláž.

Druhá generace Octavie Tour vychází z předfaceliftové podoby stávající octavie. V Česku je k mání jen benzinová verze, nafťák pouze mimo EU. Automobilka Octavii Tour představila na podzim roku 2010.

Fotogalerie

Oproti aktuální octavii, která dostane nástupce nejpozději příští rok, má menší přední lampy, jaké dostávala v letech 2004 až 2008. Poznávacím znamením jsou černá nelakovaná zrcátka. Uvnitř má ale Octavia Tour modernější přístrojové desky, které dostávají octavie od faceliftu. Jak jezdí Octavia Tour, čtěte ZDE

Ve voze Octavia Tour druhé generace jezdí více než 5 500 českých řidičů. "Ti, kteří doposud váhali, mají nyní poslední šanci. U obchodníků Škoda na ně čekají poslední vozy s bohatou výbavou," řekl Petr Pečenka ze Škoda Auto.

Může se hodit

Chcete kvalitní auto za dobrou cenu? Kupte si Škodu Octavii. Vybírejte z nabídky na Automodul.cz/Škoda Octavia.

Octavii Tour s motorem 1,4 MPI lze v akční nabídce Trumf pořídit za základní cenu 249 900 korun. Ceník zahrnuje také verzi Combi a výkonnější motor 1,6 MPI. S paketem Trumf Plus za 15 000 korun pak vůz dostává navíc klimatizaci, elektrické ovládání oken vpředu, palubní počítač, tónovaná skla, další čtyři reproduktory navíc a 15palcová kola z lehké slitiny.

Octavia je nejúspěšnějším modelem značky Škoda, jen v uplynulém roce si tento vůz pořídilo 390 000 zákazníků. Mezi lety 1996 a 2010 se vyrobilo více než 1,4 milionu vozů octavia první generace. Dalších 2,5 milionu bylo od roku 2004 doposud vyrobeno v generaci druhé. Novou, třetí generaci modelu Octavia představí automobilka příští rok.

Autoři: ,




Nejčtenější

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Další z rubriky

Veteránský závod Pražská noblesa
OBRAZEM: Pražská noblesa je závod, kde nevyhrává nejrychlejší

Rekordních 144 historických automobilů a motocyklů soutěžilo o uplynulém víkendu v pražské Jeremenkově ulici v závodě v pravidelnosti do vrchu. Na trať směly...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.