Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Konečně první obrázky: Lancia Delta oficiálně

  17:26aktualizováno  17:26
Čekání na deltu je u konce. Jeden z nejlegendárnějších automobilů 80. let se vrací. Chce ohromit především luxusem a krásou. Pod kapotou najdeme turbomotory s výkony 120 až 200 koní. Zde jsou první oficiální fotky.

Lancia Delta | foto: Lancia Delta

Visí vám nad postelí plakát charizmatické hranaté Lancie Delta HF Integrale? Nostalgickým vzpomínkám odzvonilo, delta je zpátky.

Na festival rychlosti a ostré jízdy "na krev" se sice těšit nemůžeme - mateřský Fiat totiž Lancii profiluje jako luxusní značku - ale jméno, při jehož vyslovení se ostříleným rallystům rozklepou kolena, a neopakovatelný design obstarají vše potřebné.

Milovníci italských aut mají účast na ženevském autosalonu povinnou, právě tam se totiž představí sériová verze nové delty. Od konceptu, který Lancia představila před dvěma lety, nejprve v Benátkách a pak v Paříži, se nijak zvlášť neliší.

Lancia Delta

Pětidveřový hatchback chce hlavně hýřit elegancí a stylem lanciím vlastním. Dlouhý bude čtyři a půl metru, rozvor je 2,7, šířka 1,8 metru a výška metr a půl.

Uvnitř bude příbuznost s technicky spřízněným bravem evidentnější. Ovšem luxus bude i zde na prvním místě. Přiobjednat bude možné audio od Bose, komunikační systém Blue&Me od Microsoftu, navigaci od Magneti Marelli a samozřejmě i panoramatické střešní okno nazvané GranLuce. Na praktickou strunu zahraje zadní posuvná lavice s polohovatelnými opěradly.

Všechny motory bez výjimky budou mít turbodmychadlo. Výkony od 120 do 200 koní budou nabízet i přes omezení ekonormou Euro 5, kterou všechny splňují.

Víc čísel o agregátech Lancia prozatím nezveřejnila, jisté je, že všechny motory budou spolupracovat s šestistupňovými převodovkami (manuální, automatické i robotizované). Stabilizační systém ESP je samozřejmostí. Lahůdkou budou elektromagneticky ovládané tlumiče SDC.

Lancia Delta


Autor:




Nejčtenější

Dětská sedačka s airbagy
VIDEO: Dětská autosedačka dostala airbagy, už se prodává

Každý den je podle světových statistik více než 5 500 dětí vážně zraněno při haváriích v silničním provozu. Děti mají v poměru k tělu větší hlavu než dospělí a...  celý článek

Na palubním počítači nového GAZu si zahrajete i Tetris.
VIDEO: Facebook v autě? Ten má každý druhý, to ruská dodávka má Tetris

Тетрис, latinkou Tetris, je asi nejslavnější počítačová videohra všech dob. V roce 1984 ji vyvinul Rus Alexej Pažitnov....  celý článek

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Polestar 1
Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, elektromotor a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Další z rubriky

BMW X3
BMW X3 má v nové generaci hranaté mlhovky a šestiválec s turbem

Po obvyklých sedmi letech BMW mění model X3 za novou generaci. V řadě mnichovských SUV, která brzy pokryje kompletní spektrum od X1 do X7, má důležitou pozici...  celý článek

SsangYong Rexton
Rexton je po 16 letech nový. Offroadové techniky se nevzdal

V době, kdy nová generace u teréňáku znamená hlavně nárůst luxusu nebo rovnou odklon od jízdy v terénu, se SsangYong rozhodl postavit zcela nový model, který...  celý článek

Elektrická tříkolka Nobe
Autofotka týdne: Nádherná elektrotříkolka z Estonska

Zatím je to jen počítačová vizualizace, pokud ale tvůrci seženou peníze na vývoj a start výroby, bude to parádní retro odkazující na italskou designérskou...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.