Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Kornová: ráda řídí a vaří, v autě neuklízí

  9:52aktualizováno  9:52
Kateřina Kornová kritizuje jiné, že nekoukají do zrcátka. Sama si o sobě myslí, že je pozorná dost. I když občas pustí rádio hodně nahlas a zpívá.
Máte vůz s automatickou převodovkou. To nikdy nezatoužíte rychle podřazovat, šlapat plyn, prostě si sportovněji zajezdit?

Snad i někdy jo. Ale do města a k dětem, které často vozím, je automat geniální. Já měla všechna poslední auta v automatu. Oblíbila jsem si ho už před nějakými deseti lety.

S tímhle přístupem budete za volantem pořádný flegmatik.

Naopak! Já se strašně snadno v autě vytočím. Třeba když lidi nekoukají do zrcátek. To pak křičím. Děti jsou mi - bohužel - svědky. Nemluvím v tu chvíli moc pěkně.

Nenapadá vás, jak nepozornost ostatních řidičů zvýšit?

To mě nenapadá. Ale čím dál víc se mi líbí nápad koupit si pořádné terénní auto. Jednak kvůli bezpečnosti, jednak proto, že silnice speciálně ve městě jsou pomalu už horší než někde v lese, a pak konečně taky proto, že dost jezdím na venkov. Teréňák se mi teď doopravdy jeví jako dobrý nápad.

Jaké bylo vaše první auto.

Krásný, nádherný červený renault, devítka, s manuální převodovkou. Pak už jsem měla skoro jenom samé automaty. Honda Civic, audi, Ford Escort.

Pečovala jste o své vozy?

Moc ne. Rozhodně víc jezdím, než se o auta starám. Vozím děti a psa, nějaké mytí a pucování jsem už vzdala.

Autoři:




Nejčtenější

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Další z rubriky

Volvo od roku 2019 nabídne pouze elektrická či hybridní auta
Evropa je pozadu ve výrobě baterií pro elektroauta

Evropská komise má zájem o vytvoření konsorcia typu Airbusu, které by spojilo přední evropské společnosti s cílem vyvíjet technologie pro baterie. V této...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.