- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak nevím, jak je to v originále, ale tohle je další fyzikální negramot:
"Za den by podle automobilky měla vyprodukovat 2,35 megawatt elektřiny."
Tak co, buď má biostanice nominální výkon 2.35 MW a pak je údaj o dni zbytečný, nebo vyprodukuje za den 2.35 MWh. Asi se už rozpláču.
spálením toho methanu nevyrobí ani dost energie na rozklad veškeré té vzniklé vody na vodík a kyslík.. tak jakápak velice elektrárna?
to bude taková elektrárna, že se do ní bude muset proud naopak přivádět
Hnuj patri spatky na pole. Energeticke vyuziti zemedelske pudy je nenavratna pujcka od nasich deti, ktere se nam za to jednou podekuji.
Tak to říkejte panu Babišovi. Mister fertilizátor má na umělá hnojiva celé výrobní závody.
Vsadim se, ze jde jen o fintu, jak ziskat dotace, aby Toyota mohla v Kalifornii prodavat auta na vodik.
ona je tam ale už prodává...tuším 2-3 tisice tam jezdi
Bože to jsou kecy! Asi už se projevuje inkluze jak u Toyoty, tak u novinářů. Psát o nečem bez jakéhokoli porozumění problematiky koloběhu prvků v přírodě a bez znalostí významu fyzikálních veličin je ale čistě česká specialita.
Všichni ti, co tady tak prorokují budoucnost vodíku, by si měli zopakovat zákony termodynamiky.
Myslel jsem, ze vetsina toho "metanu" pochazi z "prdeni" skotu. Nikoliv z hnoje.
To by museli kravam davat dozadu odsavace nebo je chovat pouze v uzavrenych halach s odsavanim plynu.....
Toyotu mám sice rád. Bohužel poslední dobou nějak je k dispozici jen velmi malý počet motorů. Není z čeho vybírat. Navíc úplně vyklidili pole na závodní dráze. Corolla WRC, Celica WRC, MR2, Supra ani nic podobného. Jediné G86 je jenom zadohrab s atmosférickým motorem s malým výkonem, vysokou spotřebou a tak nízkým podvozkem, že se s tím nedá přejet hrbolek, aby se něco na spodku neurvalo.
Vyrábět vodík pro pohon aut z metanu mi přijde poněkud padlé na hlavu, protože auta mohou a umí jezdit přímo na ten metan.