Diskuze
Na objezdu pozor, někde musíte dát přednost zprava
Děkujeme za pochopení.
R15o75m32a36n 13H35a39n33u71s
Osobně si myslím, že by to měli změnit v Unii, podle které se chceme řídit. Tam se nad tím asi nikdo nezamyslel. A kruháče se jim asi neucpávají.
R12o87m89a75n 86H33a10n54u88s
Tak to by tam nemusely dávat ani tu značku kruhového objezdu a každé napojení by bylo jako křižovatka
J25i39ř98í 92B24i20l76í73k
Zase kachna iDřez. Nemohl by si alespoň autor o tom něco zjistit? A odpovím si sám, NEMOHL je to přeci iDnes.
Problematika vychází ze sjednocení evropských předpisů. Na spoustě míst v evropě se to takto používá. Je tedy mnohem bezpečnější, pokud řidiči toto znají, než současný případ, kdy jsou češi zvyklí na to že mají na kruháči přednost, a pak v zahraničí páchají a diví se.
Člověk musí myslet a pak řídit, nikoliv naopak, jak je běžně zvykem.
D44a45n 37H47o15l32i27c78k88ý
alespoň budou mít karosáři co žrát.
M30i48c19h60a52l 38P79i56n39d84j24a88k
Myslim ze uz se to zacina projevovat. Na velkych kruhacich v Ostrave pri sjezdu z dalnice uz zase lidi nevi kdo ma prednost a zpomaluje se tam, jak pred X lety kdy se ty kruhace otevrely Pro upresneni, jedna se o to ze pruh pro vjezd na kruhac je zaroven i vyjezdni pruh (jedna se teda o kratky 3. pruh) takze pokud ho clovek pouzije a nema potrebu se radit na nektery z dalsich dvou vnitrnich pruhu tak ma prednost.
J71a54n 50R83y18c54h90t46á53ř
No a teď už jen uzákonit jízdu v levém jízdním pruhu a budu fakt spokojen . . o))
R90o75b47e13r89t 58P53a24c65i41n21a
Ten, kdo toto vymyslel, musel být opravdu velmi humanitní...
J23o78s18e35f 38M33a73r58k34v93a29r59t
Tak si konečně pořádně přečteme vyhlášky a to co psal pan Dlabola : pokud vjedeme na kruháč a jedeme po něm, musí být před každým dalším výjezdem značka P02 (hlavní silnice). Pokud není měli bychom dát přednost zprava, to je naše relevantní informace, ostatní jen odhadujeme. Toto platí vlastně již několik let a funguje to jen díky tomu že na vjezdu na kruháč nemohlo být nic jiného než dej přednost. Nyní tomu jen zákonodárci nasadili korunu. Klasifikoval bych to ne jako šlendrián ale jako obecné ohrožení. Projedte si svoje město a sledujte značky na kruháčích. Někde P02 je, někde není. Proč asi je tato zásadní značka ve stejné situaci (ne)osazována ???? Fakt si to projedte.
D35a54n 60M80a88t67e47j90k81a
U takovychto pravidel by se melo jmenovite zverejnovat, kdo to navrhl a i kdo schvalil. Pak clovek alespon vi, komu by se melo dat na tlamu.... Jizda na kruhaku muze byt rebus pro ridice profesionala a uz vubec si nedelam iluze o soferovi vyssiho veku..
M68i36l36o30š 22K92o59l70m36a44n
Nevím co berete jako vyšší věk, je to nějaký rok po sedmdesátce, nebo osmdesátce ? Můj názor je jiný, kdo jezdí dlouho, často a nemá žádný dlouhý pauzy, tak ten vnímá dopravní značení zcela automaticky, asi stejně jako chodec roh domu,zavřenou branku, nebo díru na chodníku. Pamatuji v minulosti změny na kruháčích, moc jich nebylo, ale řešení které bylo dosud bylo nejlepší.
P48a78v47e27l 91Š38i32m58e30k
Dobrý den, je nad mé schopnosti pochopit, že někdo normální mohl toto vymyslet. To bude překvapení hlavně pro motoristy z jiných zemí, ve dne v noci. Nebezpečné "evropské špecifíkum", vesnický úředníku. Zdravím arrivederci PŠ
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...