Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Na objezdu pozor, někde musíte dát přednost zprava

Novela silniční vyhlášky vnáší chaos na kruhové objezdy. Nově je třeba být ve střehu, zda řidič jedoucí po kruhovém objezdu nemusí dávat přednost zprava. Fungující úpravu dávající řád a předvídatelnost nahradil nesmysl, který přinese problémy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R87o92m41a62n 91H54a41n74u64s

11. 4. 2016 14:19

Osobně si myslím, že by to měli změnit v Unii, podle které se chceme řídit. Tam se nad tím asi nikdo nezamyslel. A kruháče se jim asi neucpávají. ;-D

0 0
možnosti

R44o78m96a56n 45H25a17n41u69s

11. 4. 2016 13:51

Tak to by tam nemusely dávat ani tu značku kruhového objezdu a každé napojení by bylo jako křižovatka

0 0
možnosti
Foto

Zase kachna iDřez. Nemohl by si alespoň autor o tom něco zjistit? A odpovím si sám, NEMOHL je to přeci iDnes.

Problematika vychází ze sjednocení evropských předpisů. Na spoustě míst v evropě se to takto používá. Je tedy mnohem bezpečnější, pokud řidiči toto znají, než současný případ, kdy jsou češi zvyklí na to že mají na kruháči přednost, a pak v zahraničí páchají a diví se.

Člověk musí myslet a pak řídit, nikoliv naopak, jak je běžně zvykem.

0 0
možnosti

alespoň budou mít karosáři co žrát.

0 0
možnosti

Myslim ze uz se to zacina projevovat. Na velkych kruhacich v Ostrave pri sjezdu z dalnice uz zase lidi nevi kdo ma prednost a zpomaluje se tam, jak pred X lety kdy se ty kruhace otevrely :-/ Pro upresneni, jedna se o to ze pruh pro vjezd na kruhac je zaroven i vyjezdni pruh (jedna se teda o kratky 3. pruh) takze pokud ho clovek pouzije a nema potrebu se radit na nektery z dalsich dvou vnitrnich pruhu tak ma prednost.

0 0
možnosti

No a teď už jen uzákonit jízdu v levém jízdním pruhu a budu fakt spokojen . . o))

0 0
možnosti

Ten, kdo toto vymyslel, musel být opravdu velmi humanitní... :-/;-€

0 0
možnosti

Tak si konečně pořádně přečteme vyhlášky a to co psal pan Dlabola : pokud vjedeme na kruháč a jedeme po něm, musí být před každým dalším výjezdem značka P02 (hlavní silnice). Pokud není měli bychom dát přednost zprava, to je naše relevantní informace, ostatní jen odhadujeme. Toto platí vlastně již několik let a funguje to jen díky tomu že na vjezdu na kruháč nemohlo být nic jiného než dej přednost. Nyní tomu jen zákonodárci nasadili korunu. Klasifikoval bych to ne jako šlendrián ale jako obecné ohrožení. Projedte si svoje město a sledujte značky na kruháčích. Někde P02 je, někde není. Proč asi je tato zásadní značka ve stejné situaci (ne)osazována ???? Fakt si to projedte.

0 0
možnosti

U takovychto pravidel by se melo jmenovite zverejnovat, kdo to navrhl a i kdo schvalil. Pak clovek alespon vi, komu by se melo dat na tlamu.... Jizda na kruhaku muze byt rebus pro ridice profesionala a uz vubec si nedelam iluze o soferovi vyssiho veku.. R^8-o

1 0
možnosti

Nevím co berete jako vyšší věk, je to nějaký rok po sedmdesátce, nebo osmdesátce ? Můj názor je jiný, kdo jezdí dlouho, často a nemá žádný dlouhý pauzy, tak ten vnímá dopravní značení zcela automaticky, asi stejně jako chodec roh domu,zavřenou branku, nebo díru na chodníku. Pamatuji v minulosti změny na kruháčích, moc jich nebylo, ale řešení které bylo dosud bylo nejlepší.

0 0
možnosti

Dobrý den, je nad mé schopnosti pochopit, že někdo normální mohl toto vymyslet. To bude překvapení hlavně pro motoristy z jiných zemí, ve dne v noci. Nebezpečné "evropské špecifíkum", vesnický úředníku. Zdravím arrivederci PŠ [>-] EU

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...